ویزای توریستی آذربایجان 1399

اگر تا کنون به کشور زیبای تاریخی و البته ساحلی آذربایجان سفر نکرده اید، می‌توانید با استفاده از خدمات امید احمدیانی، نسبت به گرفتن ویزای توریستی آذربایجان اقدام کنید. تنها نیاز است که از طریق لینک زیر درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید :

ویزای توریستی آذربایجان

آموزش گرفتن ویزای توریستی آذربایجان از طریق امید احمدیانی

برای سفر به آذربایجان نیاز به ویزای این کشور دارید. با استفاده از خدمات ما، نه تنها می‌توانید برای گرفتن ویزای آذربایجان اقدام کنید، بلکه می‌توانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل  را نیز به ما بسپارید. برای ارسال درخواست ویزای توریستی آذربایجان برای کارشناسان ما، مراحل زیر را در سایت دنبال کنید :

وارد سایت شوید و گزینه ورود یا ثبت نام را انتخاب کنید.

ویزای توریستی آذربایجان

بعد از آنکه وارد صفحه پیشخوان شدید، از منوی سمت راست گزینه پرداخت در سایت خارجی و سپس درخواست را انتخاب کنید.

ویزای توریستی آذربایجان

سپس از منوی که برای شما باز می شود، گزینه ویزای توریستی آذربایجان را انتخاب کنید.

ویزای توریستی آذربایجان

توجه : به خاطر داشته باشید که زمان صدور ویزای آذربایجان در حالت معمولی حداقل 3 روز کاری زمان می‌برد. اما در صورتی که نیاز به ویزای فوری آذربایجان دارید، می‌توانید با پرداخت 30 دلار بیشتر، طرف 5 ساعت ویزای آذربایجان را دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی آذربایجان

برای گرفتن ویزای آذربایجان تنها به مدارک زیر نیاز دارید :

  • پر کردن فرم ویزای آذربایجان
  • یک عکس رنگی 3 در 4 (رنگی با پشت زمینه سفید. که البته اخیراً گرفته شده است. حتماً عکسی ارسال کنید که سالم و بدون منگنه باشد.)
  • اصل و کپی پاسپورت معتبر ( حداقل اعتبار پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه باشد. در صورتی که قصد گرفتن ویزای چند بار ورود آذربایجان را دارید، گذرنامه شما حتماً باید 2 صفحه خالی داشته باشد.)
  • دعوت‌نامه (در صورتی که قصد سفر به آذربایجان را دارید، باید تأییدیه‌ای از یکی از هتل‌های آذربایجان با مهر تائید و امضای یک فرد معتبر و مجاز داشته باشید. دقت کنید که ارائه تأییدیه از سوی آژانس‌های مسافرتی آنلاین مانند بوکینگ دات کام و یا سایت‌های فروش بلیط هواپیما به آذربایجان قابل قبول نیست.)

معرفی انواع ویزای آذربایجان

به طور کلی ویزای آذربایجان را می‌توان در دو دسته قرار داد :

ویزای ورود آذربایجان

این نوع ویزا خود به دو دسته تقسیم می‌شود، ویزای یک بار ورود و ویزای چندبار ورود یا نامحدود. همان‌طور که از اسم ویزای یک بار ورود مشخص است، شما با داشتن این ویزای آذربایجان می‌توانید تنها یک 1 بار، به مدت 90 روز در آذربایجان باشید. در ویزای چند بار ورود، شما می‌توانید به مدت 2 سال، به صورت نامحدود به آذربایجان سفر داشته باشید. انواع ویزایی که تحت این عنوان داده می‌شوند، عبارت است از :

  • ویزای توریستی آذربایجان
  • ویزای تجاری
  • ویزای دانشجویی
  • ویزای دیدار با خانواده
  • ویزای پزشکی و درمانی
  • ویزای ورزشی
  • ویزای کار
  • ویزای بشردوستانه
ویزای ترانزیت آذربایجان

این نوع ویزا برای افرادی صادر می‌شود که قصد دارند از خاک آذربایجان برای سفر به کشور سومی استفاده کنند. با استفاده از این ویزا که تنها 30 روز اعتبار دارد می‌توانید به مدت 5 روز در آذربایجان بمانید.

ویزای توریستی آذربایجان

 

آیا سفر به آذربایجان بدون ویزا امکان‌پذیر است؟

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که در اوایل سال جدید بین سران ایران و آذربایجان امضا شد، مردم این دو کشور می‌توانند بدون نیاز به ویزا به کشورهای یکدیگر سفر کنند. با این وجود این قانون هنوز به صورت رسمی اجرا نشده است و همچنان افراد برای سفر به آذربایجان باید دریافت ویزای توریستی آذربایجان اقدام کنند.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام دریافت ویزای توریستی آذربایجان باید بدانید

  • برای افرادی که زیر 18 سال سن دارند، ارائه رضایت نامه والدین به همراه تأییدیه دفترخانه رسمی الزامی است.
  • هر نوع ویزای آذربایجان برای یک مدت زمان معلوم معتبر است. بنابراین اگر در مدت زمان تعیین شده شما در آذربایجان اقامت نداشته باشید، اعتبار ویزای شما از بین می‌رود.
  • در صورتی که بیش از زمان اعتبار ویزا در خاک آذربایجان بمانید، در زمان بازگشت به ایران، باید هزینه سنگینی به عنوان جریمه در فرودگاه بپردازید.
  • برای سفر به آذربایجان می‌توانید ویزای آذربایجان را از 2 طریق دریافت کنید. ویزای الکترونیکی با استفاده از خدمات امید احمدیانی و مراجعه مستقیم به کنسولگری.
  • ویزای الکترونیکی آذربایجان به ویزایی گفته می‌شود که از طریق مراجعه به سامانه الکترونیکی ویزا به شما داده می‌شود.
  • در صورتی که به سفارت مراجعه کنید، ویزای آذربایجان از نوع لیبل خواهد بود.

همراهان عزیز، اگر برای سفر به آذربایجان ، اخذ ویزای توریستی آذربایجان ، رزرو هتل و یا خرید بلیط سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا