ویزای توریستی عمان 1399

اشتراک گذاری پست

در صورتی که قصد سفر به عمان دارید، قبل از هر چیز باید نسبت به اخذ ویزای توریستی عمان اقدام کنید. بعد از آن می‌توانید بدون نیاز به استفاده از خدمات پرهزینه آژانس‌های مسافرتی برنامه‌ریزی سفرتان را انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی شرکت امید احمدیانی، علاوه بر اخذ ویزای عمان ، هرآنچه که مربوط به سفر خارجی‌تان می‌شود را برنامه‌ریزی کنید.

امید احمدیانی، بدون هیچ‌گونه وابستگی به آژانس‌های هواپیمایی، می‌تواند با کمترین قیمت و هزینه، اسباب سفرتان را مهیا کند. پس اگر قصد سفر به عمان دارید، می‌توانید انجام امور زیر را به کارشناسان ما بسپارید :

اخذ ویزای توریستی عمان

بیشتر بخوانید : 

نحوه اخذ ویزای توریستی عمان با استفاده از امید احمدیانی

در صورتی که قصد دارید برای گرفتن ویزای عمان از خدمات ما استفاده کنید، مراحل زیر را دنبال کنید :

وارد صفحه اصلی سایت شوید و از منوی بالا، سمت چپ، گزینه ورود و یا ثبت‌نام را انتخاب کنید.

ویزای توریستی عمان

بعد از اینکه اطلاعات لازم را وارد کردید، از منوی سمت راست، “پرداخت در سایت خارجی” و سپس گزینه “درخواست” را انتخاب کنید.

ویزای توریستی عمان

در منویی که برای شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید برای اخذ یکی از دو نوع ویزای توریستی عمان اقدام کنید. بسته به این که مدت زمان سفر به عمان چقدر است، نوع ویزا متفاوت خواهد بود.

ویزای توریستی عمان

اطلاعات لازم را به زبان انگلیسی وارد نموده و در نهایت ثبت سفارشتان را انجام دهید. به همین سادگی!

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی عمان

در صورتی که قصد استفاده از خدمات امید احمدیانی را دارید، تنها مدرکی که باید برای ما ارسال کنید، اسکن شفاف و واضح از گذرنامه و یا پاسپورتتان است.

آیا سفر به عمان بدون ویزا امکان‌پذیر است؟

خیر، صرف نظر از اینکه قصد گرفتن گه ویزایی دارید، سفر به عمان بدون ویزا امکانپذیر نیست.

هزینه ویزای توریستی عمان چقدر است؟

هزینه هر ویزای توریستی عمان بسته به نوعش که در ادامه به آن اشاره می‌شود، متفاوت است. بنابراین تفاوت انواع ویزای عمان تنها در اسم و مدت زمان اقامت در عمان نیست.

ویزای توریستی عمان

انواع ویزای عمان

به طور کلی ویزای عمان را می‌توان در دو دسته زیر قرار داد :

ویزای یک بار ورود عمان

با استفاده از این نوع ویزا می‌توانید برای تنها برای یک بار، به مدت 30 روز در عمان اقامت داشته باشید. 67 گروه با ملیت‌های مختلف می‌توانند برای گرفتن این نوع ویزای عمان اقدام کنند، که ایران نیز یکی از آن‌هاست.

ویزای چند بار ورود عمان

تنها تفاوتی که ویزای چند بار ورود عمان با ویزای یک بار ورود دارد، تنها در تعداد باری است که فرد می‌تواند سفر به عمان داشته باشد. مدت زمان اقامت برای این نوع ویزای عمان باز هم همان 30 روز برای 67 ملیت مختلف، شامل ایران، است. هزینه این نوع ویزای توریستی عمان به نسبت سایر انواع ویزا بیشتر است.

ویزای GCC عمان

این ویزا، نوعی از ویزای الکترونیکی است، که تنها شهروندان کشورهای قطر، عربستان سعودی، بحرین، امارات متحده عربی، کویت نیازی به آن ندارند. با استفاده از این ویزا، فرد می‌تواند 28 روز در عمان اقامت داشته باشد.

ویزای ترانزیت عمان

به ویزایی گفته می‌شود که 3 روز اعتبار دارد. به این معنا که شما از خاک عمان می‌توانید ظرف 3 روز برای سفر به کشور سومی استفاده کنید.

ویزای توریستی عمان

مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با ویزای توریستی عمان باید بدانید

  • اعتبار ویزای عمان 6 ماه است.بنابراین اگر قصد سفر به عمان دارید باید در بازه زمانی که در ویزا تعیین شده است، برنامه‌ریزی سفرتان را انجام دهید.
  • در صورتی که بیشتر از بازه زمانی تعیین شده در خاک عمان بمانید، هنگام بازگشت باید هزینه زیادی به عنوان جریمه پرداخت کنید.
  • در صورتی که قصد دارید مدت زمان بیشتری در عمان اقامت داشته باشید، حتماً برای تمدید ویزا در مسقط اقدام کنید.
  • برای اخذ این نوع ویزا نیازی به پرداخت سفارت و یا طی کردن پروسه بیومتریک (مصاحبه و انگشت‌نگاری) نیست.

همراهان عزیز، امیدواریم که پاسخ سؤالاتتان را در رابطه با ویزای توریستی عمان گرفته باشید. اگر برای ثبت سفارش و یا انواع ویزای عمان سؤالی دارید، از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا