پاداش چند میلیون دلاری مانی گرام از سوی ریپل – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

مانی گرام در گزارش سالانه خود به کمیسیون ارز و اوراق بهادار اعلام کرده که از همکاری با شرکت ریپل 11.3 میلیون دلار سود کسب کرده است. ریپل این مبلغ انگیزشی را به مانی گرام پرداخت کرده تا در عوض آنها در فعالیت های خود از ریپلنت (RippleNet) استفاده کنند.

اگرچه سود کلی شرکت مانی گرام روندی نزولی به خود گرفته اما همکاری با ریپل شرایط خوبی را برای این شرکت رقم زده است. این شرکت در سه ماهه دوم سال گذشته از خدمات تقاضای نقدینگی ریپلنت استفاده کرده و این اقدام برای آنها موفقیت آمیز ارزیابی شده است.

طبق گزارشی که در بالا ذکر کردیم مانی گرام اعلام کرده که این شرکت به دلیل توسعه و آوردن نقدینگی به بازارهای ارز خارجی توسط پلتفورم تقاضای نقدینگی و انجام سطح قابل قبولی از فعالیت های تجاری در حوزه ارزهای خارجی، از سوی شرکت ریپل پاداش دریافت کرده است.

در واقع این شرکت 11.3 میلیون دلار دریافت کرده که 8.9 میلیون دلار آن مربوط به سه ماهه چهارم سال بوده است. با توجه به رشد کلی پلتفورم ریپل، ممکن است این رقم در سال 2020 افزایش داشته باشد.

این فعالیت ها نشان می دهد که شرکت ریپل برای ترغیب کردن موسسات مالی در استفاده از خدماتش هر کاری که لازم باشد انجام می دهد. ظاهراً ریپل به شرکت های دیگری نیز مبالغی را به همین منظور پرداخت کرده است. در مورد مانی گرام این پرداخت ها کمی توجه ما را به خود جلب کرد، چرا که بخشی از شرکت مانی گرام به خود ریپل تعلق دارد. توافق امضا شده میان این دو شرکت برای استفاده از ریپلنت تا سال 2023 اعتبار دارد.

همچنین بخوانید |  افزایش فروش ریپل با خرید سهام مانی گرام (MoneyGram)

تمام شرکت های انتقال پول باید خود را با شرایط جدید تطابق دهند

استفاده مانی گرام از ریپل نشان می دهد که این شرکت از تغییر الگوی زیرساختی در اقتصاد جهان آگاه است. دارایی های بلاک چین که نقشی روز افزون در انتقال پول به گوشه و کنار جهان ایفا می کنند تهدیدی برای شرکت های انتقال پول سنتی به حساب می آیند. در واقع هدف از طراحی بیت کوین حذف نیاز برای استفاده از خدمات شرکت هایی مثل مانی گرام است.

با افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات شرکت های مالی مبتنی بر فیات، شرکت ریپل فعالیت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال کمی زود شروع کرده است. با این وجود، برد گارلینگهوس مدیر عامل این شرکت چندین بار اعلام کرده که حداقل در شرایط فعلی ارزهای دیجیتال مکمل اقتصاد هستند. به بیانی دیگر از دیدگاه او بانک های مرکزی و فرایند های پول چاپ کنی آنها به این زودی ها منسوخ نخواهد شد.

استراتژی ریپل برای افزودن شرکای بانکی به اکوسیستم خود به خوبی کار می کند اما هنوز مشخص نیست که این موسسات تا چه حدی از ریپلنت استفاده می کنند. اما نکته منفی اینجاست که ریپل به آنها پول می دهد تا از این خدمات استفاده کنند.

در شرایط فعلی هر دو شرکت ریپل و مانی گرام از همکاری با یکدیگر سود می برند. اما هر دو شرکت به خوبی می دانند که تغییرات بزرگی در راه است و فعالیت آنها تحت تاثیر این تغییرات قرار خواهد گرفت.  

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا