پایونیر (Payoneer) چیست و چگونه می توان با کمک آن پول به تمام دنیا منتقل کرد؟ – فناوران امید

حساب بین المللی پایونیر (Payoneer) یکی از سیستم های انتقال پول در سراسر دنیاست که تجارت را برای تاجران راحت کرده است. در واقع پایونیر برای تسهیل و گسترش تجارت ، تسهیل فعالیت های اقتصادی و پرداخت های آنلاین پایه گذاری شده است.

Payoneer یک شرکت خدمات مالی است که انتقال پول و خدمات پرداخت دیجیتال را فراهم می کند. دارندگان حساب پایونیر می توانند به حساب بانکی، مستر کارت و یا کیف پول Payoneer به صورت آنلاین پول منتقل کنند. این شرکت متخصص در تسهیل پرداخت های بین المللی B2B می باشد. این سرویس در بیش از ۲۰۰کشور و با بیش از ۱۵۰ ارز رایج جهان ارائه می گردد.

پایونیر در سال ۲۰۰۵ در نیویورک به منظور تسهیل در انتقالات وجه در سراسر دنیا پایه گزاری گردید و اکنون با بیش از ۷۰۰ کارمند و ۱۲ دفتر در سطح جهان در بین ۵۰۰۰ شرکت نقل و انتقالات ارزی رتبه ۱۰۰ ام را دارا می باشد. این شرکت امروزه تبدیل به یکی از زیر مجموعه‌ های کمپانی بزرگ مسترکارت ( MasterCard ) شده است.

کاربرد پایونیر (Payoneer) چیست؟

فعالان در عرصه کسب و کارهای اینترنتی اغلب با مشکل انتقال پول به داخل ایران مواجه هستند. سایت هایی مانند Upwork،99 design, freelancer و مشاغل مشابه می توانند از اکانت Payoneer برای دریافت وجه و انتقال پول خود به ایران استفاده کنند.

مزیت های حساب پایونیر

  • امکان پرداخت های دسته جمعی با باز کردن حساب پایونیر
  • انتقال پول به صورت منظم در یک بازه ی زمانی مشخص برای چندین نفر
  • انجام پرداخت های دسته جمعی به صورت کاملا اتوماتیک
  • قابلیت پرداخت حقوق کارمندان در سراسر جهان از طریق سیستم مالی پایونیر

همچنین بخوانید |  خرید با مستر کارت : آموزش خرید اینترنتی با مستر کارت

نحوه افتتاح حساب پایونیر

همانطور که می دانید سرویس پایونیر نیز همانند هزاران سرویس دیگر که برای کاربران ایرانی نهی شده و غیر مجاز می باشد و برای ایجاد حساب حتما بایستی از هویت غیر ایرانی  استفاده نمایید.

برای داشتن اکانت پایونیر ( Payoneer ) اعلام آدرس و شماره حساب بانکی الزامی می باشد.

اگر چه حساسیت این سایت به قدری بالاست که آی پی شما با کشوری که شما قصد ساخت اکانت خود را دارید بایستی منطبق باشد اما هنگام وارد نمودن شماره حساب بانکی میتوانید حساب بانکی شخص دیگری را وارد نمایید.

در ابتدای کار حتما آی پی خود و کشور اکانت خود را یکسان نمایید. یعنی اگر شما اکانت آمریکا یا کانادا باز میکنید بایستی آی پی شما نیز آمریکا یا کانادا باشد.

توصیه ما به شما استفاده از اکانت های وریفای شده فناوران امید است. تا دردسر های ذکر شده را نداشته باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا