پرداخت با پی پال

اشتراک گذاری پست

یکی از معتبر ترین راه های خرید از سایت های خارجی یا ارسال حواله ارزی به دلایل مختلف، استفاده از سیستم پیپال است. پرداخت با پی پال به صورت آنلاین انجام گرفته و کارمزد کم اما امنیت بسیار بالا دارد. به همین دلیل است که این سیستم در طی سال های فعالیت خود اعتبار جهانی پیدا کرده. اگرچه این سیاست پی پال برای حفظ امنیت شبکه پرداخت خود ، باعث بالا رفتن ریسک برای کاربران آن شده. در این مقاله همراه ما باشید تا با شیوه صحیح ساخت پی پال و پرداخت پی پال آشنا شوید تا حتی الامکان از خطا اجتناب نمایید.

ساخت پی پال

ساخت پی پال از ایران غیر ممکن است. به عبارت دیگر پی پال مانع از هر گونه فعالیت در راستای استفاده یا ساخت پی پال با IP ایران می شود. این قضیه به دلیل تحریم ها علیه برقراری روابط مالی با کشور ایران می باشد. پس چگونه پی پال بسازیم؟ افتتاح حساب پی پال با ارائه آدرس ایمیل و اسکن پاسپورت انجام می شود. برای انجام این فرایند نیاز به وی پی ان با IP ثابت دارید. برای ساخت اکانت پی پال می توانید از خدمات فناوران امید نیز بهره ببرید. انجام این فرایند توسط مجموعه یک الی سه روز کاری به طول می انجامد.

ساخت پی پال

برای ثبت درخواست برای افتتاح حساب پی پال بایستی در فناوران امید حساب کاربری ایجاد کنید. برای دریافت انواع خدمات ارزی فناوران امید اعم از ساخت پی پال یا پرداخت با پی پال نیاز به تایید هویت حساب کاربری خود در فناوران امید دارید.

پرداخت با پی پال

همان طور که گفته شد، پی پال از نظر بین المللی به اعتبار قابل توجهی دست یافته. همین امر باعث شده در اغلب سایت های خارجی، علاوه بر درگاه ویزا کارت یک درگاه پرداخت پی پال نیز وجود داشته باشد. پرداخت با پی پال در سایت هایی که از طریق درگاه پی پل انجام شود، بدون کارمزد خواهد بود. Hold شدن پرداخت توسط paypal چه معنایی دارد؟ زمانی که شما از درگاه پرداخت پی پال در یک سایت استفاده می کنید، ممکن است پیپال این تراکنش را مشکوک شناسایی کرده، و تراکنش را تکمیل نکند. در واقع پیپال مبلغ واریز را نگه داشته تا پس از بررسی تمامی شرایط در رابطه با آن تصمیم بگیرد. برای پیشگیری از ریسک تراکنش های پیپال، توصیه می شود تا حد امکان از از پرداخت با پی پال در سایت ها اجتناب کنید.

پرداخت پی پال

جایگزین پرداخت پی پال پرداخت در سایت خارجی با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت می باشد. کارت های فیزیکی نیز پذیرندگی بالایی در سایت های مختلف دارند و با ریسک های پرداخت پی پال مواجه نیستند. راه دیگر استفاده از گیفت کارت ویزا یا مستر است، که این کارت ها در هر سایتی قابل استفاده نیستند.

واریز پول به حساب پی پال

برای واریز پول به حساب پی پال نکات مختلفی را باید مورد بررسی قرار دهید. اول این که از سقف تراکنش هقتگی خود عبور نکرده باشید. دوم این که مطمئن باشید حسابی که به پی پال شما پول واریز می کند معتبر باشد. برای واریز پول به حساب پی پال آدرس ایمیل فرد گیرنده لازم است. زمان لازم برای انجام تراکنش های پیپل معمولاً 1 تا 3 روز کاری می باشد. کارمزد پی پال 3.5 الی 5 در صد است که از گیرنده کسر می گردد. به همین دلیل زمانی که قصد ارسال حواله پی پال دارید، باید با احتساب کارمزد مبلغ را واریز کنید.

برای شارژ حساب پی پال یا فروش پی پال می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید. همچنین در صورت تمایل می توانید برای ساخت پی پال یا پرداخت با پی پال از کارشناسان فناوران امید مشاوره های لازم را دریافت نمایید. تجربیات خود را در زمینه پرداخت پی پال با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا