پرداخت در ایبی با پی پال توسط امید احمدیانی 1399

اشتراک گذاری پست

ایبی یکی از فروشگاه های اینترنتی است که در سطح جهان توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و به نوعی یکی از رقبای آمازون محسوب می شود. خرید از این فروشگاه اینترنتی این فرصت را به شما می دهد تا با مقایسه ای که بین قیمت برندهای مختلف انجام می دهید، بهترین را انتخاب کنید. با این وجود بسیاری از عزیزانی که در ایران زندگی می کنند، تصور می کنند که قادر به خرید اینترنتی از سایت نیستند. اما ناراحت نباشید که امید احمدیانی در این مقاله روش پرداخت در ایبی با پی پال را به شما آموزش می دهد.

روش پرداخت در ایبی :

همانطور که گفته شد، چون این سایت در سطح بین المللی در حال فعالیت است، باید بتواند به تمامی مشتریان خود، سطح بالایی از خدمات را ارائه دهد. به همین منظور، پی پال را به عنوان روش پرداخت خود در نظر گرفته است. شما می توانید با استفاده از یک حساب پی پال، نه تنها خرید از ایبی، بلکه خرید در هر سایت خارجی دیگری را انجام دهید. پایین بودن کارمزد پی پال در مقایسه با سیستم های بانکی سنتی، موجب شده است که بسیاری از افراد از این روش برای خرید و انتقال وجه به سراسر جهان استفاده کنند.

پرداخت در ایبی با پی پال توسط امید احمدیانی

اگر شما هم تمایل به استفاده از مزایای این نوع حساب ارزی دارید، می توانید از طریق لینک زیر، افتتاح حساب پی پال را انجام دهید :

افتتاح حساب پی پال

در صورتی که موجودی حساب شما برای خرید کافی نیست، می توانید از طریق لینک زیر درخواست شارژ حساب را برای ما ارسال نمایید :

شارژ حساب پی پال

در نهایت، اگر خودتان تمایلی به پرداخت در ایبی ندارید، می توانید از طریق لینک زیر، با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، پرداختتان را انجام دهید :

پرداخت در ایبی

امید احمدیانی برای رفاه حال شما عزیزان، امکان دریافت کالا از ایبی را فراهم کرده است. بنابراین شما نه تنها می توانید پرداخت را از طریق خدمات ارزی ما انجام دهید، بلکه می توانید به طور مستقیم، کالای خریداری شده را از ما دریافت کنید بدون آن که به استفاده از خدمات حمل و نقل شرکت های واسط نیازی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از لینک زیر استفاده کنید :

خرید کالا از سایت خارجی و تحویل در ایران

پرداخت در ایبی با پی پال توسط امید احمدیانی

پاسخ به سوالات رایج در مورد پرداخت در ایبی :

همان طور که ذکر شد، ایبی یکی از بزرگترین فروشگاه آنلاین در سراسر جهان است که نسبت به سایر سایت های فروشگاهی توانسته است بیشتر کاربران خود را راضی نگهدارد. با این وجود هنگام خرید و پرداخت در ایبی شما باید حواستان را جمع کنید تا از تمامی جزئیات کالای و فروشنده مورد نظر خود مطلع شوید. چون فروش در این سایت به صورت آنلاین انجام می شود، شاید همه چیز آنطور که شما تصور می کنید، به نظر نرسد. پس قبل از نهایی کردن پرداخت در ایبی ، از درست بودن انتخابتان اطمینان حاصل کنید.

همچنین بهتر است که در حراج هایی که از سوی این سایت پیشنهاد می شود شرکت نکنید چرا که در بیشتر موارد نتیجه دلخواه را کسب نکرده و احتمالا سرمایه خود را بیشتر از آنچه که واقعا نیاز بوده است، از دست می دهید.

کاربران گرامی، اگر در مورد پرداخت در ایبی سوالی داشتید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا