پرداخت رمزارز در فروشگاه های فیزیکی از طریق Pundi X امکان پذیر می شود – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

استارتاپ پرداخت رمزارز، Pundi X در بیانیه ای گفته است که سیستم پرداخت رمزارز خودش را با یک سازنده دستگاه POS آمریکایی به نام VeriFone هماهنگ گرده است.

طبق بیانیه، این استارتاپ ماژول پرداخت رمزارز XPOS خود را با دستگاه POS برپایه اندوید که توسط VeriFone ساخته شده، هماهنگ کرده است. این کمپانی یک از بزرگترین سازندگان دستگاه های پرداخت است. اهداف اولیه این اقدام صورت گرفته توسط Pundi X ایجاد امکان پذیرش رمزارز در خرده فروشی هاست.

با این هماهنگ سازی، فروشگاه ها و خرده فروشان می توانند از طریق دستگاه VeriFone X990 و ماژول فعال شده XPOS علاوه بر روش های پرداخت سنتی، پرداخت ها از طریق رمزارز را نیز بپذیرند.

این دستگاه های دارای قابلیت XPOS از بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، کوکوین شیرز، کیبر نتورک، نم و پاندی ایکس پشتیبانی می کنند. این دستگاه ها امکان تبدیل خودکار اسکناس و رمزارز را در هنگام انجام تراکنش می دهد که از طریق کارت های XPASS یا اپلیکیشن XWallet امکان پذیر است.

با توجه به گزارش، VeriFone بیش از 35 میلیون دستگاه در بیش از 150 کشور دارد. Crunchbase برآورد می کند که این کمپانی سالانه 1.8 میلیارد دلار درآمد دارد.

سال گذشته، Pundi X اولین دستگاه های POS رمزارز خودش را در اندونزی ارائه کرد و مطمئن بود که بانک مرکزی این کشور قوانین ضد رمزارز خود را طی 3 سال آینده لغو خواهد کرد.

اوایل همین هفته، استارتاپ پرداخت آمریکایی Fold امکان پرداخت در آمازون، استارباکس، اوبر و سایر خرده فروش های بزرگ را از طریق شبکه لایتنینگ امکان پذیر ساخت.

همچنین بخوانید |  معرفی مرورگر Brave : مرورگر محبوب ارزهای دیجیتال

فعلا اما خبری از ورود این دستگاه به ایران نیست و امیدواریم تا در آینده نزدیک شاهد وجود این دستگاه در ایران نیز باشیم و بتوان راحت در ایران با بیت کوین و سایر رمزارز ها در فروشگاه های فیزیکی مختلف بدون نیاز به تبدیل بیت کوین به ریال، خرید کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا