پرداخت سفارت توسط فناوران امید

یکی از مواردی که برای اخذ ویزای کشورهای مختلف مانند امریکا، آلمان، کانادا، استرالیا، فرانسه ، انگلیس و … باید حتماً انجام شود، دریافت نوبت و پرداخت سفارت است. با حضور در مصاحبه‌ای که خودتان زمان و مکانش را تعیین می‌کنید، می‌توانید ویزای مورد نظرتان را دریافت نمایید. اگر به دنبال روشی برای پرداخت سفارت هستید، در مکان درستی قرار گرفته‌اید چرا که با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید می‌توانید هزینه مصاحبه ویزایتان را پرداخت نمایید. تنها نیاز است که از طریق لینک زیر، درخواست پرداخت ارزی‌تان را برای کارشناسان ما ارسال نمایید :

پرداخت سفارت

انواع روش‌های پرداخت سفارت

به طور کلی سفارت هر کشوری روش‌های منحصر به خودش را برای پرداخت هزینه سفارت در نظر گرفته است. اما معمولاً شما می‌توانید این هزینه را به صورت حضوری در سفارت و یا غیر حضوری از طریق یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت پرداخت نمایید. اگر تمایل دارید که خودتان پرداخت سفارت را انجام دهید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر درخواست خرید هر یک از کارت‌ها و یا شارژشان را برای ما ارسال نمایید :

خرید ویزا کارت


خرید مسترکارت


شارژ کارت اعتباری

پرداخت سفارت توسط فناوران امید

هزینه پرداخت سفارت چقدر است؟

این هزینه بسته به نوع کشوری که قصد مهاجرت و یا سفر به آن را دارید متفاوت است. در ادامه هزینه پرداخت سفارت برخی از مهم‌ترین کشورها را در اختیار شما قرار می‌دهیم :

پرداخت هزینه سفارت امریکا

هزینه سفارت امریکا را می‌توان در دو دسته قرار دارد. درصورتی‌که تمایل به اخذ ویزای غیر مهاجرتی داشته باشید این هزینه 160 دلار به ازای هر فرد است. درصورتی‌که ویزای مهاجرتی بخواهید هزینه به ازای هر نفر 190 دلار است.

پرداخت سفارت امریکا

پرداخت هزینه سفارت استرالیا

هزینه سفارت استرالیا هر از چند گاهی تغییر می‌کند. در حال حاضر برای دریافت ویزای توریستی هزینه به ازای هر نفر 135 دلار و برای ویزای دانشجویی این هزینه 550 دلار استرالیا است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که قبل از پرداخت هزینه، حتماً از طریق وب سایت رسمی استرالیا هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، چک نمایید.

پرداخت سفارت استرالیا

پرداخت هزینه سفارت کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که هزینه پرداخت سفارت آن بسته به نوع ویزایی که می‌خواهید بگیرید، متفاوت است. برخی از این هزینه‌ها عبارت هستند از :

  • هزینه ویزای دانشجویی کانادا : 150 دلار کانادا به ازای هر فرد
  • هزینه ویزای کار کانادا : 155 دلار کانادا به ازای هر فرد
  • هزینه ویزای موقت کانادا : 200 دلار کانادا به ازای هر فرد
  • هزینه ویزای توریستی کانادا : 100 دلار کانادا به ازای هر فرد (500 دلار برای 5 نفر به بالا)

پرداخت سفارت کانادا

پرداخت هزینه سفارت انگلیس

هزینه هر یک از ویزاهای انگلیس بسته به مدت زمان اقامت و نوع آن متفاوت است. برخی از رایج‌ترین این هزینه‌ها عبارت است از :

  • هزینه ویزای انگلیس کمتر از 6 ماه : 93 پوند
  • هزینه ویزای انگلیس کمتر از 24 ماه : 350 پوند
  • هزینه ویزای سرمایه‌گذاری انگلیس نوع Tier 1 : 1623 پوند

پرداخت سفارت توسط فناوران امید

پرداخت هزینه سفارت آلمان

هزینه پرداخت سفارت هم به مدت اقامت و نوع ویزای شما بستگی دارد. اگر مدت زمان کوتاهی در آلمان اقامت دارید، هزینه‌ها به صورت زیر خواهد بود :

  • هزینه ویزای ترانزیت فرودگاهی آلمان : 60 یورو
  • هزینه ویزای کوتاه مدت آلمان : 60 یورو برای بزرگ‌سالان و 35 یورو برای کودکان بین 6 الی 12 سال. این هزینه برای کودکان 6 سال رایگان خواهد بود.
  • درصورتی‌که مدت زمان اقامت شما زیاد است، هزینه ویزای آلمان 75 یورو به ازای هر نفر است. این هزینه برای افراد زیر 18 سال، 37.5 یورو است.

پرداخت هزینه سفارت فرانسه

برخی از رایج‌ترین هزینه‌های پرداخت فرانسه عبارت است از :

  • هزینه ویزای ترانزیت فرودگاهی فرانسه : 60 یورو
  • هزینه ویزای کوتاه مدت فرانسه : 60 یورو
  • هزینه ویزای شنگن فرانسه : 35 یورو
  • هزینه ویزای بلند مدت فرانسه : 99 یورو
  • هزینه ویزای دانشجویی فرانسه : 50 یورو

توجه : پرداخت هزینه سفارت کشورهای اتحادیه اروپا مانند آلمان و فرانسه در محل و به صورت نقدی به مقدار 60 یورو امکان‌پذیر است.

همراهان عزیز، اگر برای ثبت درخواست پرداخت سفارت مشکلی داشتید و یا درخواست پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت دیگری را نیز مد نظر داشتید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا