پرداخت هزینه آزمون تافل iBT 1399

اشتراک گذاری پست

آزمون تافل یکی از معتبرترین آزمون هایی است که برای سنجش توانمندی و مهارت افراد غیر انگلیسی زبان برگزار می شود. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی مانند آمریکا یا کانادا جهت ادامه تحصیل دارند، باید در این آزمون نمره بالایی کسب کنند تا موفق به اخذ پذیرش از سوی موسسه آموزشی مورد نظرشان شوند. با توجه به سوالات شما مخاطبین گرامی در رابطه با روش پرداخت هزینه آزمون تافل iBT ، در این مقاله روش پرداخت هزینه تافل را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

روش پرداخت هزینه آزمون تافل iBT

قبل از هر چیز باید ثبت نام تافل باید در سایت ETS ثبت نام کرده و بعد از انتخاب تاریخ و مکان مورد نظر جهت شرکت در آزمون، هزینه ثبت نام تافل را پرداخت نمایید.

به طور کلی شما برای پرداخت هزینه آزمون تافل iBT می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

پرداخت با ویزا کارت یا مستر کارت

کارت های ارزی معمولا یکی از رایج ترین روش های پرداخت ارزی در سایت های مختلف، من جمله ETS هستند. بنابراین برای پرداخت هزینه تافل می توانید از یکی از کردیت کارت های ویزا کارت یا مسترکارت استفاده کنید.

بنابراین در صفحه پرداخت نوع کارت (ویزا کارت، مسترکارت، امریکن اکسپرس و … ) را انتخاب کنید و اطلاعاتی مانند شماره کارت، تاریخ انقضاء، نام و نام خانوادگی، آدرس و … را وارد نمایید.

فراموش نکنید که هنگام استفاده از این روش نباید در بخش آدرس، هیچ اسمی از ایران نیاورید.

پرداخت هزینه آزمون تافل iBT

پرداخت با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی

در صورتی که قادر به استفاده از کارت های اعتباری گفته شده نیستید، می توانید از خدمات ارزی امید احمدیانی برای پرداخت این هزینه استفاده نمایید. کافی است که از طریق لینک زیر وارد پنل کاربریتان در سایت ما شده و با پرداخت ریال معادل با هزینه آزمون، سفارشتان را در سایت ثبت نمایید.

پرداخت هزینه تافل

توجه: در صورتی که می خواهید با سوالات و نحوه برگزاری این آزمون بیشتر آشنا شوید، می توانید در آزمون آزمایشی تافل شرکت کنید. این آزمون ها تنها توسط موسسه ETS به صورت رسمی و کاملا مشابه با آزمون به صورت آنلاین برگزار می شوند. برای ثبت نام در این آزمون های آزمایشی باید دقیقا مشابه با آزمون اصلی تافل عمل کنید.

این آزمون ها معمولا در ۴ دسته کامل تمام مهارت، مهارت Speaking، مهارت Speaking & Writing و مهارت Listening & Reading به فروش می رسند. بنابراین بسته به نیاز خود یکی یا چند مورد از آنها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

روش پرداخت هزینه آزمون آزمایشی تافل مشابه با آزمون اصلی است.

هزینه تافل چقدر است؟

هزینه این آزمون بسته به مکانی که برای شرکت در آزمون انتخاب می کنید متفاوت است. در حال حاضر هزینه ای که ETS برای برگزاری آزمون تافل در ایران در نظر گرفته، 225 دلار است.

ثبت نام تافل

مهمترین نکاتی که در رابطه با پرداخت هزینه آزمون تافل iBT باید بدانید

  • زمان ثبت نام تافل تا ۷ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون است.
  • اگر برای ثبت نام دیر اقدام کرده اید، می توانید از حالت ثبت نام با تاخیر، ۴ روز قبل از تاریخ آزمون استفاده کرده و ۴۰ دلار بیشتر پرداخت نمایید.
  • اگر نیاز به تغییر تاریخ برگزاری آزمون دارید، علاوه بر هزینه اصلی آزمون باید ۶۰ دلار بیشتر نیز پرداخت کنید.
  • در صورتی که آزمونی که در آن ثبت نام کرده اید توسط موسسه ETS کنسل (لغو) شود، تمام هزینه ای که پرداخت کرده اید به شما بازگردانده می شود. مدت زمان تقریبی برای دریافت وجه چیزی حدود ۲ ماه است.
  • در صورتی که ثبت نام تافل تا ۴ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون توسط خود شما لغو شود، نیمی از هزینه به شما بازگردانده می شود.
  • در صورتی که هنگام ارسال مدارک جهت ثبت نام در آزمون اشتباهی کرده باشید، هزینه به شما بازگردانده نخواهد شد.
  • برای پرداخت هزینه آزمون تافل iBT تنها باید از مرورگرهای کروم و فایرفاکس استفاده کنید.

همراهان گرامی، در صورت وجود هر گونه سوال در رابطه با پرداخت هزینه تافل سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره ۰۳۱۳۲۱۱۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا