پرداخت هزینه ریپورت نمره تافل iBT 1399

اشتراک گذاری پست

آزمون تافل یکی از آزمون های بین المللی است که داشتن مدرک و نمره قبولی بالا در آن، شانس شما را برای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های خارجی، خصوصا دانشگاه های آمریکا افزایش می دهد. بعد از اینکه شما در این آزمون ثبت نام کرده و شرکت کردید، می توانید بعد از دو هفته نتیجه آزمون خود را در سایت ETS مشاهده کنید. اما آیا با روند ارسال نمره قبولی خود برای دانشگاه های دیگر آشنایی دارید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روند پرداخت هزینه ریپورت نمره تافل iBT آشنا کنیم.

ریپورت نمره تافل چیست؟

اولین سوالی که شاید برای کسانی که با این آزمون آشنایی ندارند، ایجاد می شود این است که ریپورت نمره تافل چیست. همان طور که گفته شد، بالا بودن نمره ای که در آزمون تافل کسب می کنید، شانس شما را برای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های جهان افزایش می دهد. نتیجه این آزمون از طریق حساب کاربری که در سایت ETS ساخته اید، انجام می شود.

بنابراین در صورتی که شما قصد اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های خارجی را دارید، قبل از اینکه برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام کنید، باید این نمره را به همراه سایر مدارک مورد نیاز، برای دانشگاه مورد نظرتان ارسال نمایید. به این نمره ای که شما از این طریق برای موسسه های آموزشی مختلف ارسال می کنید، گزارش نمره و یا Score Report می گویند.

پرداخت هزینه ریپورت نمره تافل iBT

 ارسال ریپورت نمره تافل iBT چگونه انجام می شود؟

ارسال ریپورت نمره تافل iBT در حالت کلی به 2 صورت انجام می شود.

ریپورت رایگان نمره تافل

حالت اول و رایگان مربوط به زمانی است که شما برای ثبت نام در این آزمون اقدام می کنید، و در طی مراحل ثبت نام تافل ، نام 4 موسسه آموزشی را برای ارسال خودکار نمره وارد نمایید. با انجام این کار نمره شما به صورت خودکار برای 4 موسسه ای که انتخاب کرده اید ارسال می گردد بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه ای باشد.

ریپورت رسمی تافل

اما حالت غیر رایگان مربوط به زمانی است که شما برای تعداد بیشتری دانشگاه باید نمره خود را ارسال نمایید. در این حالت باید هزینه ای پرداخت نمایید که در حال حاضر به ازای هر موسسه آموزشی، 20 دلار است.

به عبارت دیگر، در صورتی که شما می خواهید برای 8 دانشگاه نمره خود را ارسال نمایید، باید 80 دلار هزینه اضافه تر پرداخت نمایید تا برای 4 مورد از آنها نمره به صورت رایگان ارسال شود و برای 4 مورد دیگر با احتساب هزینه ای که پرداخت کرده اید، این کار انجام گردد.

توجه:به خاطر داشته باشید که نمره قبولی شما تنها در صورتی توسط موسسه آموزشی مورد قبول واقع می شود که از سوی موسسه ETS برایشان ارسال شود. بنابراین شما نمی توانید در طی مراحل ثبت نام در دانشگاه گزارش نمره خود را به صورت پی دی اف در اختیار دانشگاه قرار دهید.

بیشتر بخوانید:تافل بهتر است یا آیلتس؟

پرداخت هزینه ریپورت نمره تافل iBT

پرداخت هزینه ریپورت نمره تافل iBT چگونه انجام می شود؟

برای پرداخت این هزینه شما می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

پرداخت از طریق ویزا کارت و مستر کارت

در این روش شما می توانید با استفاده از یکی از کارت های بانکی بین المللی این هزینه را پرداخت نمایید. کافی است یک ویزا کارت و یا مستر کارت داشته باشید تا خودتان هم هزینه ثبت نام در آزمون و هم هزینه ارسال گزارش نمره را پرداخت نمایید.

پرداخت با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی

در صورتی که قادر به استفاده از روش قبل نیستید، می توانید درخواست خود را در سایت امید احمدیانی ثبت نمایید تا توسط کارشناسان ما در زمانی بین 1 الی 3 ساعت کاری انجام گردد.

همراهان گرامی، پرداخت هزینه ریپورت نمره تافل iBT می تواند قبل از برگزاری آزمون و یا بعد از آن باشد. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید این نتیجه به صورت کاغذی برای شما نیز ارسال شود، باید یک هزینه 20 دلاری اضافه تر نیز پرداخت نمایید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا