پرداخت گوگل یا گوگل پی (Google Pay) چیست؟ 1399

اشتراک گذاری پست

هر زمان که صحبت به آسان کردن روش انجام کاری می رسد، به احتمال زیاد گوگل جوابی برای آن دارد! در سال های اخیر تغییرات زیادی در شیوه انتقال ارز ، پرداخت ارزی و خرید از سایت های خارجی ایجاد شده است. که مهمترین آنها ظهور کارت بانکی بین المللی و حساب های ارزی است. به عنوان مثال، شما می توانید با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت و یا حساب پی پل به راحتی در سایت های مختلفی که پذیرنده یکی از این روش ها هستند، پرداخت ارزی انجام دهید. اما شاید برای برخی هنوز هم استفاده از این روش ها مشکل باشد. و شاید همین مسئله دلیل اصلی شکل گیری بسیاری از نرم افزارهای پرداخت آنلاین مانند گوگل پی (Google Pay) باشد. در این مقاله همراه ما باشید تا با سرویس پرداخت گوگل و نحوه کار با آن بیشتر آشنا شوید.

نرم افزار گوگل پی چیست؟

گوگل پی یکی از نرم افزارهای منتشر شده از سوی کمپانی گوگل است که با استفاده از آن می توانید از طریق تلفن همراهتان بدون نیاز به دسترسی به کارت بانکی بین المللی و یا حساب ارزی تان می توانند از سایت های مختلف خرید کرده و پرداختتان را انجام دهید. اگر تجربه کار با ارزهای دیجیتال و رمزنگاری شده را داشته باشید، به راحتی متوجه نحوه عملکرد این نرم افزار برای پرداخت آنلاین می شوید.

البته لازم به ذکر است که در حال حاضر اپلیکیشن های دیگری نیز برای پرداخت آنلاین وجود دارند، مانند سامسونگ پی ! اما از آنجایی که گوگل به عنوان یکی از مورد اعتماد ترین کمپانی های سطح جهان شناخته می شود، حجم زیادی از کاربران را به خود اختصاص داده است.

پرداخت گوگل یا گوگل پی (Google Pay) چیست؟

آموزش استفاده از Google Pay

در صورتی که قصد دارید از مزایای سرویس پرداخت گوگل بهره مند شوید، قبل از هر چیز باید این اپلیکیشن را دانلود کرده و روی تلفن همراهتان نصب نمایید. البته لازم به ذکر است که امکان استفاده از این سرویس تنها برای کاربران اندرویدی وجود دارد.

برای دانلود این نرم افزار می توانید از طریق گوگل پلی اقدام کنید. خوشبختانه این اپلیکیشن در لیست برنامه های رایگان وجود دارد و در نتیجه برای دانلود آن نیازی به گیفت کارت گوگل پلی نیست.

بعد از این که برنامه به طور کامل در تلفن همراه شما نصب شد، می توانید از میان انواع روش های پرداختی که وجود دارد، یکی را به عنوان روش پرداخت گوگل انتخاب کنید. با توجه به اینکه شما در ایران زندگی می کنید، امکان دسترسی به انواع کارت بانکی بین المللی وجود ندارد و می توانید تنها از یکی از انواع کارت های ارزی ویزا کارت یا مسترکارت به عنوان روش پرداخت استفاده کنید.

پرداخت گوگل یا گوگل پی (Google Pay) چیست؟

آموزش استفاده از پرداخت گوگل

بعد از اینکه تمام تنظیمات مورد نیاز در اپلیکیشن را انجام دادید، می توانید از این نرم افزار برای خرید استفاده کنید. برای استفاده از این روش، تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاهی است که قابلیت پشتیبانی از این سرویس پرداخت را داشته باشد. معمولا در فروشگاه های مختلف، از دستگاه هایی با آرم Google Pay جهت استفاده از این روش استفاده می شود. زمانی که شما در فروشگاه مورد نظرتان این دستگاه را مشاهده کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قفل تلفن همراه خود را باز کرده و آن را نزدیک دستگاه بگیرید. به همین سادگی!

البته از این سیستم برای خرید آنلاین از سایت های خارجی نیز می توانید استفاده کنید. البته در صورتی که سایت پذیرنده مورد نظرتان، از این روش به عنوان یک شیوه پرداخت پشتیبانی کند! بنابراین شما می توانید از سرویس پرداخت گوگل یا گوگل پی برای پرداخت هزینه های مختلف مانند موارد زیر استفاده کنید:

  • انتقال وجه بین بانکی
  • سفارش غذا
  • خرید بلیط
  • پرداخت هزینه خرید از فروشگاه های مختلف
  • پرداخت هزینه سرویس های حمل و نقل
  • و …

همراهان گرامی، در صورت تمایل به استفاده از سرویس گوگل پی و پرداخت گوگل حتما باید یکی از انواع کارت ها را داشته باشید. شما می توانید برای خرید مستر کارت و ویزا کارت از مغان بانک آذربایجان ، از خدمات ارزی امید احمدیانی استفاده کرده و در سایت ثبت سفارش انجام داده تا در سریع ترین زمان یکی از آنها با نام خودتان صادر شود! برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا