پرفکت مانی برای ایران 1399

اشتراک گذاری پست

پرفکت مانی یکی دیگر از انواع کیف پول الکترونیکی است که توانسته انواع پرداخت آنلاین را برای کاربران اینترنت ساده تر کند. پرفکت مانی یک شبکه مالی آنلاین است که به کاربران اجازه می دهد تراکنش های غیر قابل ردیابی داشته باشند. خدمات پرفکت مانی برای ایران قابل استفاده است. به این معنا که این شبکه کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و حتی در ایران مرکز خدمات دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا در رابطه با خرید و فروش پرفکت مانی در ایران اطلاعات دریافت کنید.

پرفکت مانی برای ایران

پرفکت مانی مانند پی پال یا وبمانی webmoney یک شبکه پرداخت آنلاین می باشد. برای استفاده از خدمات این شبکه نیاز به یک حساب کاربری دارید. به اکانت پرفکت مانی اصطلاحاً کیف پول پرفکت مانی گفته می شود. براخلاف پی پال، پرفکت مانی برای انجام تراکنش ها سخت گیری های شدید اعمال نمی کند. در واقع پرفکت مانی سعی دارد فضای امنی برای کاربران خود ایجاد کرده و به آن ها امکان دهد به دور از هر گونه نظارتی، در این شبکه فعالیت کنند.

پرفکت مانی برای ایران

پرفکت مانی برای ایران و کاربران ایرانی محدودیت استفاده ندارد. به عبارت دیگر کاربران ایرانی می توانند بدون نیاز به VPN یا هویت جعلی در این شبکه حساب کاربری ایجاد کرده و از طریق آن پرداخت ارزی داشته باشند. از پرفکت مانی برای ارسال حواله ارزی یا پرداخت در سایت های خارجی استفاده می شود. اگر چه بیشتر سایت ها درگاه پرداخت پرفکت مانی ندارند. به همین دلیل پرداخت با پرفکت مانی زیاد رایج نیست.

انتقال پول از پرفکت مانی به ایران

انتقال پول از پرفکت مانی به ایران به صورت ارزی امکان پذیر است. اما برای واریز موجودی حساب پرفکت مانی به حساب بانکی ایران نیاز به تبدیل ارز دارید. زیرا واریز ارز های خارجی به حساب بانکی ایران امکان پذیر نیست. بنابراین برای خرید و فروش پرفکت مانی نیاز به تبدیل ارز دارید. برای نقد کردن دلار پرفکت مانی می توانید از دو طریق استفاده کنید.

خرید و فروش پرفکت مانی

برای انتقال پول از پرفکت مانی برای ایران می توانید از خدمات امید احمدیانی استفاده کنید. این فرایند به دو شیوه قابل انجام است. روش اول به صورت ارسال حواله پرفکت مانی می باشد. برای ارسال حواله پرفکت مانی به امید احمدیانی، شماره اکانت مجموعه را دریافت کرده سپس حواله را واریز می کنید. تسویه ریالی پرفکت مانی یک تا سه روز کاری زمان خواهد برد. برای انتقال پول از پرفکت مانی برای ایران در حساب کاربری خود در وب سایت در بخش پول الکترونیک -> پرفکت مانی -> فروش پرفکت مانی به امید احمدیانی ثبت درخواست کنید.

خرید و فروش پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی

روش دوم استفاده از خرید کد ووچر پرفکت مانی است. به این صورت که کاربر یک کد ووچر پرفکت مانی تهیه کرده و آن را به امید احمدیانی تحویل می دهد. پس از ثبت کد و واریز به حساب پرفکت مانی شرکت، تسویه ریالی حواله ووچر طی یک تا سه ساعت کاری با کاربر انجام خواهد شد. همچنین می توانید برای واریز به حساب پرفکت مانی خود از امید احمدیانی ووچر رفکت مانی تهیه کنید. به این منظور در سایت امید احمدیانی تیکت ارسال کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

پیگیری و انجام درخواست ها در سایت امید احمدیانی تنها در صورتی امکان پذیر است که کاربر نسبت به احراز هویت اکانت خود در امید احمدیانی اقدام نموده باشد. این امر در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و یا خرید و فروش پرفکت مانی نیز صدق می کند. بنابراین خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان پذیر نمی باشد.

استفاده از پرفکت مانی برای ایران با ممنوعیت همراه نبوده و کاربران ایرانی می توانند بدون دردسر از این شبکه استفاده نمایند. اگرچه همچنان خرید و فروش پرفکت مانی به منظور نقد کردن موجودی حساب، نیاز به یک واسط برای تبدیل ارز دارد. برای این منظور از دو روش ساده می توان استفاده کرد. سوالات و تجریبات خود را در رابطه با پرفکت مانی با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا