پرفکت مانی رایگان | کسب درآمد دلاری 1399

اشتراک گذاری پست

با توجه به افزایش روز افزون هزینه های زندگی، بسیاری از افراد به دنبال مشاغل دوم و ترجیحا کارهایی هستند که در ازای انجام کمترین میزان کار، بیشترین درآمد را داشته باشند. به همین جهت است که مفاهیمی مانند دلار رایگان، پی پال رایگان ، وبمانی رایگان و … از جمله پرجستجوترین در گوگل جستجوی زیادی دارند. اما آیا واقعاً روشی برای کسب پرفکت مانی رایگان وجود دارد!؟ آیا امکان کسب درآمد دلاری با استفاده از شبکه پرداخت PerfectMoney وجود دارد؟

قبل از اینکه به معرفی روش های کسب پرفکت مانی رایگان بپردازیم، توضیحات مختصری در رابطه با کیف پول الکترونیکی پرفکت مانی در اختیار شما قرار می دهیم.

معرفی شبکه پرداخت آنلاین PerfectMoney

PerfectMoney یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که دفتر مرکزی آن در پاناما قرار دارد. (لازم به ذکر است که از نظر بسیاری از افراد، به دلیل اینکه مقر اصلی این شرکت در پاناما قرار دارد، نباید به این شبکه پرداخت آنلاین اعتماد کرد! شاید به همین خاطر است که پرفکت مانی در نبرد با وبمانی در مقیاس جهانی، بازنده است.)

پرفکت مانی رایگان | کسب درآمد دلاری

این کیف پول الکترونیکی در ایران محبوبیت زیادی دارد چرا که بر خلاف پی پال کشور ایران را تحریم نکرده و همین مسئله استفاده از آن را در ایران بسیار ساده کرده است. بنابراین در صورتی که شما به دنبال یک حساب بانکی بین المللی و یا درگاه پرداخت ارزی هستید، می توانید به سادگی از خدمات این شرکت استفاده کنید. در مقاله های قبلی، ما روش ساخت حساب پرفکت مانی ، شارژ حساب و خرید و فروش پرفکت مانی را به شما عزیزان آموزش دادیم.

در تمامی این مقاله ها به این نکته اشاره کردیم که شما برای افتتاح حساب PerfectMoney نیازی به استفاده از خدمات شرکت های واسط ندارید. در حالی که برای شارژ حساب از طریق روش های مختلف، مانند ووچر پرفکت مانی و یا نقد کردن موجودی حساب ، باید از طریق شرکت های خدمات ارزی مانند امید احمدیانی استفاده کنید.

اما شاید سوالی که برای بسیاری از شما ایجاد شده است این باشد که آیا با توجه به محبوبیت این شبکه پرداخت آنلاین، روشی جهت کسب پرفکت مانی رایگان وجود دارد؟ آیا می توان از طریق سایت های مختلف به واسطه این ارز دیجیتال، درآمد دلاری داشت؟ در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ این سوالات خود را پیدا کنید.

روش های کسب پرفکت مانی رایگان

اگر قبل از اینکه به مطالعه این مقاله ادامه دهید، در گوگل عبارت “پرفکت مانی رایگان” را جستجو کنید، با نتایح مختلفی رو به رو می شود که تقریبا همگی وسوسه برانگیز هستند! با مطالعه چند مورد از این موارد پیشنهادی، به سادگی متوجه می شوید که هیچ سایت معتبری در حال حاضر، به ازای انجام امور مختلف، PerfectMoney رایگان به شما نمی دهد! در واقع می توان گفت تمام سایت هایی که وعده کسب درآمد دلاری به صورت رایگان به شما می دهند، چندان صادق نبوده چرا که تقریبا می تواند گفت هیچ شانسی برای کسب درآمد دلاری رایگان وجود ندارد. پس بهتر است به جای اینکه به دنبال روش هایی جهت کسب پرفکت مانی PerfectMoney باشید، سعی کنید از روش های قانونی و معتبر درآمدتان را بیشتر کنید.

پرفکت مانی رایگان | کسب درآمد دلاری

به عنوان مثال شما می توانید با راه اندازی یک سایت که در مقیاس بین المللی کار می کند، تجربه متفاوتی از کسب درآمد دلاری داشته باشید. چرا که شما می توانید به سادگی یک درگاه پرداخت ارزی PerfectMoney ایجاد کرده و تجارت بین المللی خود را آغاز کنید. به خاطر داشته باشید که درگاه پرفکت مانی به نسبت درگاه پی پال بسیار راحتتر ایجاد شده و پیچیدگی های کمتری دارد! پس اگر به دنبال کسب درآمد دلاری هستید، بهتر است از طریق راه های مطمئن این کار را انجام دهید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا