پرفکت مانی چیست؟ | هرآنچه که در رابطه با Perfect Money باید بدانید 1399

اشتراک گذاری پست

با توسعه فروشگاه های اینترنتی متنوع مانند آمازون، ایبی و … نیاز به توسعه شبکه های پرداخت آنلاین که تمام افراد در سراسر جهان با استفاده از آنها بتوانند خرید اینترنتی و پرداخت ارزی داشته باشند، بیشتر و بیشتر شد. به همین خاطر ارزهای دیجیتال و کیف پول های الکترونیکی متنوعی ایجاد شدند که با استفاده از آنها شرایط انتقال ارز به خارج از کشور و خرید از سایت های خارجی فراهم شد. در میان این سیستم های پرداخت آنلاین، پی پال، وبمانی و پرفکت مانی توانسته اند اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با ارز الکترونیکی Perfect Money و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

پرفکت مانی چیست؟

همان طور که گفته شد، پرفکت مانی یکی از انواع شبکه های پرداخت آنلاین است که از آن می توان برای انتقال ارز به خارج از کشور و پرداخت ارزی در سایت های مختلف استفاده کرد. این ارز مشابه با سایر ارزهای رسمی و رایج کشورهای مختلف مانند دلار و یورو نبوده و تنها به صورت الکترونیکی و دیجیتالی قابل استفاده است. به همین دلیل است که این ارز را در کنار سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال در نظر میگیرند.

این کمپانی که از سال 2007 تا کنون فعالیت خود را شهر پاناما آغاز کرده است به عنوان یکی از روش های پرداخت آنلاین محبوب در میان ایرانیان در نظر گرفته می شود. چرا که برخلاف پی پال و مشابه با وبمانی کشور ایران را تحریم نکرده است. به عبارت دیگر، شما برای استفاده از مزایای این کیف پول الکترونیکی با مشکل خاصی رو به رو نیستید چرا که به راحتی می توانید وارد سایت Perfect Money شده و افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام دهید!

پرفکت مانی چیست؟ | هرآنچه که در رابطه با Perfect Money باید بدانید

مزایا و معایب پرفکت مانی چیست؟

زمانی که صحبت از یک روش جدید به عنوان یک شبکه پرداخت آنلاین مطرح می شود، اولین سوالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می شود این است که مزایا و معایب این سرویس به نسبت سایر رقبایش در چیست. بنابراین در رابطه با مزایا و معایب پرفکت مانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای پرفکت‌مانی

  • مهمترین مزیتی که در رابطه با این ارز دیجیتال برای ایرانیان وجود دارد، این است که برای افراد داخل ایران تحریم نیست. پس به عنوان مثال اگر قصد فعالیت به عنوان فریلنسر در یکی از سایت های خارجی مانن فریلنسر دات کام و یا آپ ورک را دارید، می توانید با استفاده از این حساب درآمدتان را دریافت کنید. (و همچنین با استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط مانند امید احمدیانی، آن را نقد کنید.)
  • انجام پرداخت های ماهیانه (به عنوان مثال پرداخت هزینه ماهیانه ثبت نام در سایت های مختلف مانند لیندا و … .این قابلیت در کیف پول الکترونیکی پی پال نیز وجود دارد.)
  • تعلق گرفتن سود به میزان موجودی حساب شما (به دلیل سرمایه گذاری که با استفاده از سرمایه شما انجام می شود!)
  • پشتیبانی از ارزهای رایج جهان (داشتن کیف پول های مختلف)
  • امکان قرض گرفتن و قرض دادن وجه در شرای خاص
  • ارائه خدمات به زبان فارسی
  • قابلیت خرید با دلار، یورو
  • امکان استفاده از تخفیف های ویژه به ازای انجام تراکنش های مختلف و شرکت در سیستم تبلیغاتی این شرکت

معایب پرفکت مانی

  • یکی از مهمترین نگرانی هایی که در رابطه با این ارز الکترونیکی وجود دارد، مسئله امنیت ازر نگهداری شده در حساب های مختلفش است. بر اساس برخی از اخبار منتشر شده، این کمپانی از سرمایه کاربران خود برای سرمایه گذاری در سایت های دیگر استفاده می کند که همین مسئله موجب نا امن شدن سرمایه کاربران می شود.

پرفکت مانی چیست؟ | هرآنچه که در رابطه با Perfect Money باید بدانید

معرفی انواع حساب Perfect Money

مشابه با پی پال این ارز الکترونیکی دارای 3 نوع حساب است که کاربران بسته به میزان و نوع خدماتی که نیاز دارند می توانند یکی از آنها را انتخاب نمایند. این حساب ها عبارت هستند از:

  • حساب عادی یا Normal
  • حساب ممتاز Premium
  • حساب همکار Partner

معرفی انواع کیف پول پرفکت مانی

همان طور که گفتیم Perfect Money خود یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که به دلیل پشتیبانی اش از چند ارز متنوع، دارای کیف پول های مختلفی است. به عبارت دیگر شما می توانید از این شبکه پرداخت آنلاین برای نگهداری ارزهای زیر استفاده کنید:

  • دلار
  • یورو
  • بیت کوین
  • طلا

آیا ارز دیجیتال پرفکت­مانی امنیت دارد؟

برای این سوال جواب دقیقی وجود ندارد چرا که همه چیز به خودتان بستگی دارد! مسلما هرچیزی که با اینترنت سر و کار داشته باشد، امکان اینکه مورد حمله هکرها قرار بگیرد، وجود دارد! بنابراین اگر می خواهید امنیت حسابتان را تضمین کنید باید خودتان برخی از نکات ایمنی مانند تعیین آی پی ثابت، ورود با ارسال پیام و … را رعایت کنید.

همراهان گرامی در مقاله های بعدی همراه ما باشید تا با انواع حساب Perfect Money بیشتر آشنا شوید …

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا