پروازی ارزان با CheapOair ! 1399

CheapOair را میشناسید؟ آیا میخواهید ارزان سفر کنید؟ در این مطلب یک آژانس بین الملی را معرفی خواهیم کرد که میتوانید خرید بلیط هواپیما و دیگر موارد را به صورت ارزان تر انجام دهید.

پروازی ارزان با CheapOair

امروز به معرفی یک آژانس بین المللی آنلاین می پردازیم که شعار آن این است که “سریع ترین راه را برای مقایسه و بوک کردن از میان 450 پرواز ارزان قیمت هواپیمایی ارائه می دهیم!”. این امکان را به ما می دهد تا به بوک کردن هواپیما، اتاق هتل، کرایه اتومبیل و بسته های آنلاین تعطیلات از طریق اپلیکیشن موبایل، تلفن های همراه یا چت آنلاین بپردازیم.

از زمان آغاز آن در سال 2005، CheapOair یکی از 5 آژانس مسافرتی درجه بالا در ایالت متحده آمریکا می باشد و در رده بندی کلی پروازها جایگاه دوم را دارد. cheapOair برنده جوایز متعددی است که می توان از سفر هفتگی، جوایز استیو و جوایز خدمات بین المللی را نام برد.

CheapOair با بیش از 550 خطوط هوایی، 200,000 هتل و صدها شرکت کرایه ماشین قرارداد دارد. آژانس در دفتر منهتن واقع در نیویورک می باشد.

تاریخچه CheapOair

CheapOair در سال 2005 توسط مدیر عامل شرکت سام اس به عنوان یک شرکت تابع از Fare Portal  در نیویورک تاسیس شد. در سال 2008 جزء 9 شرکت بزرگ هواپیمایی آنلاین بود که سرآغاز ارائه اتاق هتل، علاوه بر سفارش بلیط و اجاره ماشین بود.
در سال 2010 CheapOair اولین آگهی های اختصاصی خود را در کانال های آفلاین راه اندازی کرد. این کمپین با جوایز ماژلان حاصل از سفر هفتگی در سال 2011 به رسمیت شناخته شد. در سال 2011 اپلیکیشن ان برای پلتفرم های اندروید و IOS منتشر شد و این اپلیکیشن نیز تحسین منتقدان را به همراه داشت و حتی موفق به کسب دو جازه نقره ماژلان از سفر هفتگی در سال 2011 شد. در اغاز سال 2013 برنامه میلیون ها دانلود را به دست اوردو تا سال 2016 برنامه حدود 5 میلیون بار دانلود شده است.

گشت و گذار در سایت CheapOair

پروازی ارزان با CheapOair

مهم ترین خدمت این سایت عرضه بلیط هواپیما می باشد. گزینه اول خدمات سایت هم قسمت Flight (پرواز) می باشد. با وارد کردن فرودگاه مبداء و فرودگاه مقصد و تاریخ رفت و برگشت، لیست پروازها با ایرلاین های مختلف به نمایش گذاشته می شود و اطلاعات دقیق هر پرواز نیز رو به روی آن ذکر شده است.

از آن جایی که هر ایرلاین قوانین خود را دارد، بعضی ایرلاین ها طی مدت زمان مشخص مثلا 4 ساعت فرصت کنسل کردن خرید را به شما می دهند.

پس از وارد کردن مشخصات اولیه خودبه صفحه ای لینک می شویدکه می توانید جزئیات پرواز خود را انتخاب کنید. جزئیاتی مانند: فرودگاه، خط هوایی، تعداد توقف ها، چند سفره بودن، مدت زمان پرواز و سپس نتایج جستجو را مشاهده کنید.

نکته قابل توجه این است که گاهی قیمت اولیه که به نمایش گذاشته می شود با قیمت نهایی بلیط متفاوت است. حتما به این قضیه توجه داشته باشید چراکه برای هر خدمت میزان قیمتی در نظر گرفته شده است. پس از احتساب مالیات گزینه Select را بزنید و حالا اطلاعات فردی مسافران را وارد کنید.  می توانید شماره صندلی مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید اما لازم به ذکر است که این انتخاب صندلی نیز جزء خدمات به حساب می اید و هزینه جدا  به همراه دارد. حالا جزئیات قیمت نهایی به شما نشان داده می شود و به پنل پرداخت اینترنتی وصل می شوید.

نحوه پرداخت در سایت CheapOair

به دلیل کارمزهای نسبتا بالایی که شرکت های مربوطه جهت خرید بلیط، رزرو هتل و دیگر خدمات از مشتریان دریافت می کنند، پیشنهاد ما به شما این است که که با تهیه یک ویزا کارت یا مستر کارت, خودتان این پرداخت ها را به سادگی انجام دهید. علاوه بر این این کارت می تواند در سفر دیگر نیازهای شما را نیز پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: خرید بلیط هواپیما ارزان

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان امید احمدیانی تماس بگیرید.

۰۳۱-۳۲۱۱۲

 

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا