پشتیبانی کامل دلار از TrueUSD (ترو یو اس دی) – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

TrustToken نتایج بررسی ارز دیجیتالی خود را با نام TrueUSD در 8 آوریل اعلام کرد. بازرسی ها نشان می دهد که این ارز از پشتیبانی کامل دلار آمریکا بهره می برد. در گزارش حسابداران مشتقل که توسط اداره حسابداری Cohen & Company در 31 مارس ارائه شد، تراز دلار آمریکا در وجه الضمان 199063885 بود و بالانس TUSD در حدود 198982291 بود. توکن های ارائه شده TUSD از بالانس حساب وجه الزمان بیان شده بیشتر نیستند.

دلار حقیقی (TRUEUSD) از دسته ارزهای دیجیتالی با ثبات می باشد که همانند تتر قیمتی همواره معادل یک دلار دارد و بسیاری از مردم برای ذخیره سرمایه خود به خرید دلار تتر روی می آورند. ارزهای دیجیتال با ثبات یا استیبل کوین ها سعی دارند با پشتوانه ای نظیر وثیقه کردن دلار نزد نهاد های نظارتی به توکن ها ارزش بدهند و هدف مشترک آن ها حفظ پایداری قیمتشان حول محور دلار می باشد .

طبق این گزارش می توان با تراکنش های حساب های وجه الضمان شامل سپرده ها و توکن های پرداختی، میزان TUSD را با تراکنش های هماهنگ کرد. در ماه گذشته، TrueUSD عضویت خود را در اداره  حسابداری Armanino اعلام کرد. در این اداره ابزاری وجود دارد که تاجران می توانند بالانس توکن و سرمایه را ببینند.

آرمانینو مستقیما به حساب های وجه الضمان طرف ثالث متصل است و توکن های TrueUSD را به عنوان وثیقه نگه میدارد و از نودهای اتریوم خود استفاده می کنند تا میزان دقیق TUSD را تضمین کتتد.

برخی از ارزهای پایدار (ارزهای دیجیتالی که از ارزها، الگوریتم ها و دارایی های فیزیکی برای ثبات استفاده می کنند) قبلا مورد این اتهام بوده اند که منابع لازم را برای پشتیبانی ندارند. (توضیحات بیشتر در: آیا پشتوانه تتر دلار آمربکاست؟) در ماه مارس، پس از اینکه کاربران شبکه های اجتماعی متوجه شدند آلت کوین توسط دلار پشتیبانی نمی شود، توسعه دهندگان ارز پایدار تتر شروع به بازرسی کردند.

همچنین بخوانید |  چرا سرمایه گذاری روی استیبل کوین ها ایده بدی است؟!

گزارش های جدید نشان می دهد که هر تتر 100% توسط منابع حمایت می شود و این منابع عبارتند از ارزهای سنتی و معادل پولی آنها و گاهی شامل سایر دارایی ها و وام هایی می شود که توسط تتر از شخص ثالث گرفته شده اند. این موضوع باعث شد برخی از اعضا از پشتیبانی غیر از دلار خرده بکیرند و بیان کنند که هرچیزی غیر از دلار باعث خطر می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا