پشتیبانی EXMO از اسکریل : حالا می توانید با حساب اسکریل به مبادله ارز های دیجیتال بپردازید! – فناوران امید

EXMO که پلتفرمی در زمینه مبادلات ارز های رمزپایه است اعلام کرد که سیستم پرداخت بین المللی اسکریل را به عنوان روش پرداختی اضافه کرده است. کاربران صرافی آنلاین EXMO پیش از این می توانستند از طریق ویزا و مستر کارت با ارز های دلار آمریکا، یورو و زلوتی (لهستان) موجودی حساب خود در این وبسایت را افزایش دهنده اما حالا با پشتیبانی EXMO از اسکریل این کار از طریق حساب اسکریل نیز امکان پذیر شده است.

سیستم پرداخت اسکریل به خاطر سطح امنیت بالا و پردازش سریع تراکنش ها به صورت جهانی مورد پذیرش و استقبال قرار گرفته است.

ایوان پستراوسکی، یکی از بنیان گذاران پلتفرم EXMO می گوید :

امروز ما به دلیل یکپارچه شدن با سیستم پرداخت اسکریل، که به عنوان یکی از سیستم های برتر پرداخت جهانی معرفی شده است، خوشحال هستیم. از حالا کاربران در پلتفرم ما می توانند ارز های رمزپایه را با دلار آمریکا، یورو و زلوتی لهستان از طریق حساب اسکریل خود خریداری کنند. ویژگی کلیدی سیستم اسکریل انتقال سریع و ایمن بودن آن است.

چه چیزی قابلیت Rapid Transfer اسکریل را خاص می کند؟ اطلاعات کاربران هیچ کجا ذخیره نمی شود و همیشه توسط بانکی که حساب کاربر در آن است، رمزنگاری می شود. در نتیجه با سیستم Rapid Transfer امنیت بسیار بالایی خواهد داشت.

با استفاده از سیستم پرداخت اسکریل، از ویژگی های زیر بهره مند می شوید.

  • روش های مختلف برای افزایش اعتبار حساب اسکریل
  • انتقال فوری اعتبار
  • سطح امنیت بسیار بالا
  • افزایش اعتبار فوری کیف پول در پلتفرم از حساب شخصی بانک بدون این که نیاز باشد از وبسایت EXMO خارج شوید.

همچنین بخوانید |  صرافی کوین بیس : آموزش ثبت نام و بررسی بخش های مختلف

پشتیبانی EXMO از اسکریل گامی دیگر در جهت افزایش کیفیت خدمات این صرافی آنلاین برای کاربرانش است. از همین رو نیز قرار است در آینده نزدیک امکان افزایش اعتبار یا برداشت از حساب از طریق پول نقد و ارز های رمزپایه رده بالا فراهم شود.

بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان به EXMO اعتماد دارند. طبق امتیاز دهی وبسایت bitcoinity.org، صرافی EXMO جایگاه دهم را در بین صرافی های معتبر ارز های رمزپایه را داراست.

در مارس سال 2018 افزایش اعتبار به یورو، دلار آمریکا و زلوتی لهستان از طریق ویزا و مستر کارت بدون نیاز به تایید هویت در صرافی ارز رمزپایه EXMO فعال شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا