پیش بینی قیمت بایننس کوین: قیمت BNB به 25 دلار می رسد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بایننس کوین تمام عملیات را در بورس بایننس انجام می دهد. این ارز در سال 2017 ارائه شد و در بلاک چین اتریوم کار می کند و دارای ثبات در بازار است. در سه ماه قبل ارزش این ارز سه برابر شده است و یکی از بهترین ارزها در بازار محسوب می شود.

ارزش فعلی این ارز 15 دلار است. بایننس (Binance) داری بالاترین حجم تجارت در بازار است و با رتبه 7 بهترین عملکرد را در بازار ارزهای دیجیتال دارد. در حال حاضر این ارز با قیمت 15.22 دلار و 4% کاهش قیمت در معامله می شود. سرمایه فعلی این ارز 2148237 است و دارای 141175490 دلار سرمایه درگردش است. نمودار 24 ساعت قبل نشان می دهد که 207759179 دلار بینانس تجارت شده است.

بایننس کوین (BNB) چیست؟

بایننس یک ارز دیجیتالی است که توسط مشهورترین بازار ارزهای دیجیتال (بایننس) ارائه شد. این ارز برای معامله در بازار بایننس استفاده می شود. همچنین می توان از این ارز برای سایر بازارهای ارزهای دیجیتال استفاده کرد. قبلا از بایننس برای پرداخت هزینه تراکنش هایی استفاده می شد که بازارهای مختلف بر مشتری اعمال می کنند. با افزایش محبوبیت، بایننس به بازار تبادل ارز دیجیتال تبدیل شد. در حال حاضر،  بایننس یکی از مهمترین بازارهایی است که در 24 ساعت 1 میلیارد دلار تجارت در آن انجام می شود. همانطور که می دانیم، یکی از سکه هایی است که پتانسیل رشد بالایی را دارد در ادامه به بررسی پیش بینی قیمت این ارز در سال 2019 می پردازیم:

پیش بینی قیمت بایننس

Digital Coin Price: این شرکت پیش بینی هایی در مورد بایننس در هر 4 ماه ارائه می دهد. به گفته این شاخص در پایان سال 2019 قیمت بایننس به 22.86 می رسد.

همچنین بخوانید |  هشتمین دوره سوزاندن توکن های بایننس انجام شد

Coin Fan: به خاطر پیش بینی های خوشبینانه اش معروف است. پیش بینی کرده است که تا انتهای سال 2019 قیمت این ارز به 109 و حتی 390 دلار برسد.

Crypto Ground: پیش بینی کرده است که قیمت بایننس در ماه های آتی به 6.42 دلار می رسد و در یک دوره 5 ساله به 28.17 دلار می رسد.

Trading Beasts: پیش بینی کرده است که قیمت بایننس تا انتهای سال 2019 به 12.33 دلار و تا انتهای سال 2020 به 26.92 دلار می رسد.


در سال پیش رو برنامه ی اصلی بایننس ارائه DEX است. بلاکچین بایننس توسط dPoS شامل 11 نود کنترل می شود که از طریق Pbft مرکززدایی می شود. حتی ممکن است بایننس بلاکچین خود را به dex تغییر دهد. BNB نقش مهمی در این بلاک چین جدید بازی می کند و برای پرداخت هزینه های بازار استفاده می شود. انتظار می رود تا انتهای سال 2019 قیمت به 25 دلار برسد. در ماه مارس، بایننس رشد بی سابقه ای داشت و درحال حاضر این ارز رشد مداومی دارد که اساس پایدار این پروژه را نشان می دهد. بایننس قصد دارد تراست والت را به عنوان اولین ارز همراه (همراه با dex) ارائه دهد. بایننس برنامه دارد تا در دو پروژه بریزیلی شرکت کند و 20000 دلار آمریکا را به صورت وام از سرمایه گذران دریافت کند. به گفته موئدو، برنامه همکاری با بایننس باعث می شود بایننس تا سال 2020 حدود 25000 دلار دریافت کند. BNB پشتیبانی فوق العاده ای دارد و انتظار می رود میزان استفاده از آن چند برابر شود و یکی از 5 ارز برتر دنیا شود. انتظار می رود قیمت بایننس کوین تا سال 2020 به 49.85 دلار برسد. پیش بینی قیمت بینانس کوین نشان می دهد که قیمت این ارز برای مدت زیادی 487.470763% افزایش می یابد به عبارت دیگر انتظار می رود قیمت این ارز تا سال 2023 به 89.7 دلار برسد.

همچنین بخوانید |  دانلود برنامه بایننس و آموزش ساخت اکانت در Binance

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا