پیش بینی قیمت ترون (TRX) برای سال 2020 تا 2025 – فناوران امید

ترون یکی از بلندپروازانه ترین و بحث برانگیزترین پروژه های رمز نگاری است که در حال حاضر فعالیت می کند. این استارتاپ برنامه های مفصلی برای گسترش خود در فعالیت های مربوط به سرگرمی دارد. ترون جایگاه خوبی در میان ارزهای دیجیتال دارد و بسیاری از تریدرها به آینده این ارز بسیار امیدوار هستند. با توجه به استقبال تریدر ها و سرمایه گذاران از این ارز ، در این مقاله به پیش بینی قیمت ترون در سال های 2020 تا 2025 می پردازیم و نظر تحلیلگران برجسته در این زمینه را مطرح می کنیم.

قبل از آنکه به پیش بینی قیمت ترون بپردازیم بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که ارز دیجیتال ترون دقیقا چیست و ویژگی ها و نکات برجسته آن کدام است. اینگونه بهتر می توان در خصوص آینده آن نیز صحبت کرد.

ترون چیست؟

ایده اصلی ایجاد یک شبکه سرگرمی جهانی مبتنی بر بلاک چین بود. Tron یک محیط غیر متمرکز اپن سورس است که همه می توانند در آن محتوای سرگرم کننده، ذخیره، منتشر و توزیع کنند.

ایده اصلی توسعه دهندگان استفاده از قابلیت های بلاکچین برای توزیع رایگان و غیر متمرکز محتواست. طبق گفته جاستین سان، سرویس هایی مانند گوگل پلی و اپ استور، در جهت ارضای نیازهای محتوای برای تعداد محدودی از کاربران هستند. ترون به دنبال پیاده سازی مفهوم اینترنت رایگان برای همه است.

مزایای اصلی

  • تعامل با انواع مختلف سیستم عامل ها از شبکه های اجتماعی گرفته تا بازی های آنلاین برنامه ریزی شده است که در آینده می تواند بخش عظیمی از کاربران را به خود جلب کند.
  • ترون می تواند از تعداد زیادی از برنامه های در حال اجرا پشتیبانی کند. در حال حاضر شبکه می تواند از 2000 تراکنش در ثانیه پشتیبانی کند.
  • دولوپر های پروژه متذکر شده اند که راه حل های فنی ارائه شده توسط این پروژه می تواند قابلیت تعامل آن با برنامه های غیر متمرکز را به میزان قابل توجهی گسترش دهد.
نمودار قیمت ترون
نمودار قیمت ترون از سال 2017 تا 2020 (منبع : coin360)

تحلیل قیمت ترون

ترون در سپتامبر 2017 با قیمت0.001 دلار فعالیت خود را در صرافی ها آغاز کرد. در طول پاییز نرخ ارز ثابت باقی ماند و تعداد کمی از مردم معتقد بودند که ترون حرکت قابل توجهی انجام می دهند. با این حال در دسامبر سال 2017 قیمت ترون شش برابر رشد کرد و قیمت هر ترون به شش سنت رسید و حجم بازار در آن زمان 160 میلیون دلار بود.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 13 اردیبهشت 97 بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، ترون و ای او اس

با افزایش هیاهوی تبلیغاتی کوین، قیمت ترون بیش از 20 سنت افزایش یافت. در ادامه ترون به عنوان ده ارز دیجیتال برتر با مارکت کپ 2 میلیارد دلار به فعالیت خود ادامه داد. در این میان، در اوج قیمت ترون، فردی مقدار بسیار زیادی توکن فروخت و منجر به افت قیمت شدید شد. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه جاستین سان شش میلیارد از توکن های خود را فروخته است. با این حال او این خبر را تکذیب کرد و گفت تیم پروژه برای حمایت از لیکوئیدتی،توکن هایی به تریدر ها داده است. این جنجال ها سبب افت قیمت تا 4 سنت در اواسط ژانویه شد اما در نهایت با پیش بینی عرضه اصلی ترون و خرید BitTorrent این موضوع جبران شد و قیمت این ارز تا 9 سنت افزایش پیدا کرد و ارزش بازار آن از 3.2 میلیارد دلار فراتر رفت. این موضوع مدت زیادی طول نکشید و پس از راه اندازی شبکه اصلی قیمت ترون به 4 سنت کاهش یافت. از آگوست تا نوامبر ترون با قیمت 1 تا 2 سنت خرید و فروش شد.

به لطف کمپین های مختلف، وضعیت این کوین مجدد تغییر کرد. این افزایش با راه اندازی توکن BitTorrent که اخیرا توسط بنیاد Tron خریداری شده بود، همراه شد. در حال حاضر و در زمان نگارش این خبر قیمت ترون 0.038 دلار خرید و فروش می شود.

شما می توانید با ایجاد حساب کاربری در سایت فناوران امید به صورت آنلاین ترون با قیمت مناسب بخرید.

چه چیزی در آینده قیمت ترون تاثیر دارد؟

ترون بسیاری از مواقع با جنجال و رسوایی همراه بوده است. این تیم هم در وایت پیپر و هم در کد ها (به ادعای اتریوم) به سرقت ادبی متهم شده است.

همچنین بسیاری از کاربران توسعه دهندگان، از ترون به خاطر جاه طلبی بیش از حد انتقاد کرده اند. به عنوان مثال آنها به نقشه راه ترون که از ده سال قبل برنامه ریزی شده است، اعتراض کرده اند و در خصوص آن تردید دارند. آنها معتقدند مشخص نیست که تیم پروژه چگونه می خواهد به این اهداف دست پیدا کند.

همچنین بخوانید |  معرفی سه ارز دیجیتال با بهترین عملکرد در هفته سوم مهر ماه 1397

با این حال این پروژه بر روی بخش سرگرمی تمرکز کرده است که گردش مالی بازار آن در حال حاضر یک تریلیون دلار تخمین زده شده است. کارشناسان می گویند اکنون بازیگران برجسته بازار به دنبال پایگاه داده های توزیع شده هستند و به فکر انتقال فرایند های تجاری به بلاکچین هستند. اما برای انجام این انتقال آنها به راه حل های ready-made نیاز دارند که بتوانند بلاکچین و سرگرمی را با یکدیگر ترکیب کنند. ترون به خوبی می تواند نقش این راه حل را ایفا کند.

ترون توسط یک تاجر مشهور آسیایی به نام Tang Binseng (سازنده بازی محبوب clash of kings) پشتیبانی می شود. علاوه بر آن Dai Wei بنیانگذار شرکت دوچرخه سواری OFO و Yin Mingshan مدیرعامل شرکت غول صنعتی لیفان، بخشی از پول خود را در ترون سرمایه گذاری کرده اند. این موضوع نشان می دهد که این افراد اعتقاد قابل توجهی به چشم انداز پروژه ترون دارند.

ترون

پیش بینی قیمت ترون

پیش بینی قیمت ترون توسط TradingBeasts

طبق پیش بینی TradingBeasts قیمت ترون تا پایان سال 2020 به 0.016 دلار خواهد رسید. TradingBeasts پیش بینی می کند که ممکن است ترونتا پایان سال 2022 به 0.028 دلار و تا پایان 2023 حدود 0.031 دلار قیمت داشته باشد.

پیش بینی قیمت ترون توسط DigitalCoinPrice برای 2020 تا 2025

DigitalCoinPrice آینده ترون را صعودی می داند. انتظار دارند قیمت ترون در 2020 به 0.024 دلار برسد و سپس در سال 2021 به 0.029 دلار. این شرکت پیش بینی می کند ترون به سرعت رشد می کند و در سال 2025 به قیمت 0.055 دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت ترون توسط WalletIvestor برای 2020 تا 2025

walletinvestor اشتیاق دو پیش بینی کننده قبلی را ندارد. این شرکت ادعا می کند که TRX یک دارایی پر خطر است و در یک سال به قیمت 0.0012 دلار کاهش پیدا می کند. در سال 2025 نرخ ارز ترون احتمالا به 0.00106 دلار خواهد رسید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا