پی پکس (PayPax) چیست و چگونه کار می کند؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

شما ممکن است وقت و هزینه زیادی برای ایجاد یک وب سایت زیبا و مدرن جهت کسب و کار خود صرف کرده باشید، اما آیا تاکنون دربارۀ فرآیند پرداخت در آن فکر کرده اید؟ قطعاً شما باید فرآیند پرداخت ساده، یکپارچه و امنی را برای جذب مشتریان بیشتر فراهم نمایید. پی پکس (PayPax)، مستقر در قبرس، یک سرویس پرداخت بین المللی است که تمامی امکانات موردنیاز جهت راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را در خود جای داده است.

پی پکس یک سیستم پرداخت همه جانبه است که انتقال پول بین حساب های مختلف یا مبادله آن با یک ارز متفاوت را امکان پذیر می سازد. با PayPax می توانید به راحتی پرداخت های آنلاین را انجام دهید، پول به دیگران منتقل کنید و موجودی حساب خود را به هر سیستم پرداخت معتبر دیگر در سراسر جهان انتقال دهید.

به لحاظ سازگاری، پی پکس یک API ساده و انعطاف پذیر ارائه می دهد که سازگار با تمامی CMS ها و چارچوب های مبتنی بر وب است. پی پکس همچنین بسیاری از روش های پرداخت معتبر از جمله کارت های اعتباری، پرفکت مانی، وب مانی، بیت کوین، اسکریل و پی پال را پشتیبانی می کند.

ورود به سایت PayPax


انواع حساب پی پکس (PayPax)


انواع حساب پی پکس (PayPax)

درگاه پرداخت PayPax شامل انواع حساب های مختلف برای کاربردهای گوناگون میباشد. در زیر به معرفی انواع حساب کاربری در وب سایت پی پکس میپردازیم:

حساب شخصی (Personal account)

حساب شخصی پی پکس یک انتخاب خوب برای کسانی محسوب می شود که می خواهند یک تجربه خرید آنلاین ساده و با امنیت بالا را داشته باشند. درگاه پرداخت بین المللی PayPax ارز محلی خود را در هر نقطه از جهان ارائه می دهد و از زبان های مختلف از جمله انگلیسی، روسی، عربی و اسپانیایی پشتیبانی میکند.

شما می توانید همواره از روش های پرداخت معتبر و مورد علاقه خود در پی پکس استفاده نمایید. کیف پول پی پکس (PayPax Wallet) به شما اجازه می دهد تا در تمام فروشگاه های اینترنتی پشتیبانی شده اقدام به خرید در محیطی امن نمایید. استفاده از سرویس حساب شخصی کاملاً رایگان است.

حساب تجاری (Business account)

تجربه پرداخت نقش بسیار مهمی در انتخاب سرویس شما توسط مشتریان ایفا میکند. به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی، شما باید سرویس پرداختی را انتخاب نمایید که راه حل های مورد نیاز مشتریان را فراهم کند. دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد چرا استفاده از پلتفرم PayPax برای صاحبان کسب و کار فوق العاده است.

همچنین بخوانید |  ارائه درگاه واسط ارزی رایگان برای صاحبان کسب و کار بین المللی توسط fanavaraneomid

PayPax طیف گسترده ای از روش های پرداخت آنلاین را فراهم می کند که به شما امکان جذب حداکثری مشتریان را می دهد. پی پکس از 15 روش پرداخت آنلاین در بیش از 150 کشور جهان با بیش از 50 ارز مختلف پشتیبانی می کند.

یکی از ویژگی های مهم پی پکس امکان سفارشی نمودن صفحه پرداخت با آرم و لوگو تجاری شما است. سفارشی کردن صفحه پرداخت می تواند نقش بسیار مهمی در کسب اعتماد مشتریان ایفا کند. سرویس پرداخت PayPax محل مشتری را تشخیص می دهد و به صورت خودکار صفحه پرداخت را به زبان و ارز محلی وی نمایش می دهد.

PayPax با طیف گسترده ای از سیستم های پرداخت سازگار است. شما می توانید از پی پکس برای برداشت پول از حساب خود و انتقال آن به دیگر سیستم های پرداخت مانند کارت های اعتباری، پرفکت مانی، وب مانی، اسکریل، پی پال و سایر سیستم های پرداخت معتبر استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم PayPax که از ملزومات اولیه یک کسب و کار به شمار می آید، امنیت این سیستم پرداخت است. پی پکس فناوری محافظت در برابر کلاهبرداری (Fraud Protection) را ارائه می دهد که از برنامه های کامپیوتری و هوش مصنوعی برای شناسایی پرداخت ها از کارت های به سرقت رفته یا جعلی استفاده می کند.

حساب های تجاری PayPax در سه سطح مختلف ارائه می شوند. در این بخش به توضیح هر یک از این حساب های تجاری خواهیم پرداخت:

پایه (Basic)

هزینه استفاده از اشتراک پایه رایگان است و برای پرداخت های روزانه از طریق روش های مختلف مناسب است. ویژگی های نسخه Basic عبارتند از:

  • ارسال و دریافت پول از دوستان
  • پرداخت آنلاین از طریق بیش از 12 روش معتبر
  • انتقال پول به سیستم های پرداخت دیگر
  • ارسال و دریافت پول به عنوان کارت هدیه
  • پرداخت آنلاین با استفاده از ارزهای بین المللی
  • پشتیبانی رایگان با قابلیت دریافت جزئیات پرداخت ها
  • ارائه درگاه پرداخت آنلاین

پیشرفته (Advanced)

اشتراک پیشرفته با هزینه ماهیانه 9.99 دلار در دسترس کاربران قرار دارد و بهترین گزینه برای راه اندازی کسب و کارهای بین المللی محسوب می شود. شما می توانید از حساب تجاری پیشرفته جهت موارد زیر استفاده نمایید:

  • ارسال و دریافت پول از دوستان
  • پرداخت آنلاین از طریق بیش از 12 روش معتبر
  • انتقال پول به سیستم های پرداخت دیگر
  • ارسال و دریافت پول به عنوان کارت هدیه
  • پرداخت آنلاین با استفاده از ارزهای بین المللی
  • پشتیبانی رایگان با قابلیت دریافت جزئیات پرداخت ها
  • ارائه درگاه پرداخت آنلاین
  • قبول پرداخت از کارت های اعتباری، اسکریل (Skrill)، پی پال (PayPal) و …

همچنین بخوانید |  بهترین درگاه اینترنتی بین المللی برای کسب درآمد ارزی کدام است؟

اینترپرایز (Enterprise)

هزینه اشتراک سرویس Enterprise پی پکس ماهیانه 29.99 دلار است و بهترین گزینه برای کسب و کارهای بزرگ است که می خواهند صفحه پرداخت خود را سفارشی نمایند. ویژگی های اشتراک PayPax Enterprise عبارتند از:

  • ارسال و دریافت پول از دوستان
  • پرداخت آنلاین از طریق بیش از 12 روش معتبر
  • انتقال پول به سیستم های پرداخت دیگر
  • ارسال و دریافت پول به عنوان کارت هدیه
  • پرداخت آنلاین با استفاده از ارزهای بین المللی
  • پشتیبانی رایگان با قابلیت دریافت جزئیات پرداخت ها
  • ارائه درگاه پرداخت آنلاین
  • قبول پرداخت از کارت های اعتباری، اسکریل (Skrill)، پی پال (PayPal) و …
  • مجهز به درگاه پرداخت از طریق ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین (BTC)
  • سفارشی نمودن صفحه پرداخت با آرم و لوگو تجاری شما

مزایای استفاده از پی پکس (PayPax)


پرداخت آسان – معاملات سریع، امن و راحت از طریق روش های پرداخت معتبر در سراسر جهان که با آن آشنایی دارید.

کیف پول داخلی – PayPax Wallet اجازه می دهد تا شما در اکوسیستم پی پکس با کارمزد 0% به معامله بپردازید. شما می توانید کیف پول خود را شارژ نموده، موجودی آن را برداشت کنید یا پول خود را به راحتی با هر ارز دیگری مبادله نمایید.

ارائه درگاه پرداخت مجهز به پروتکل SSL – پی پکس دارای بالاترین سطح امنیت آنلاین پرداخت می باشد. تمام معاملات در PayPax به یک شناسه الکترونیکی مجهز هستند که بوسیله آن می توانید از امنیت اطلاعات حساب های خود در فضای اینترنت اطمینان حاصل کنید.

پشتیبانی از روش های پرداخت چندگانه – شما می توانید پول را از طریق روش های پرداخت معتبر مانند کارت های اعتباری، پی پال، اسکریل، وب مانی، پرفکت مانی و Payoneer به کیف پول پی پکس خود منتقل نمایید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا