چرا باید ترون خرید و روی ترون سرمایه گذاری کرد ؟

اشتراک گذاری پست

حال که بیش از هر زمان دیگر در گذشته، صحبت سرمایه گذاری بسیار داغ است تصمیم بر آن شد تا به یکی از موارد مناسب با پتانسیل بالا یعنی ارز دیجیتالی ترون بپردازیم. ارز های دیجیتالی نیز میتوانند با مطالعه دقیق و با مشورت از افراد آگاه در این زمینه یک سرمایه گذاری بسیار موفق به حساب بیایند. به خاطر داشته باشید که این یادداشت یک بررسی میباشد از پتانسیل های این ارز دیجیتال و به هیچ عنوان این یادداشت را مشاوره ای برای خرید ترون در نظر نگیرید و قبل از تهیه این ارز از مشورت و تحقیقات خود غافل نشوید و این مقاله فقط ارزشی مانند مقالات پیشین در راستای ارایه و معرفی پتانسیل بالقوه یک سرمایه گذاری میباشد.با فناوران امید همراه باشید تا به نکات مثبت و منفی سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ترون tron بپردازیم.

ترون یک ارز کوچک با اهداف بسیار بسیار بزرگ است و در صدد تغیرات بنیادی

ترون چیست و از کجا آمده ؟

ترون tron توسط Justin Sun و یک تیم توسعه داخلی اختصاصی که شامل افراد مشهور حوزه فناوری می باشند ایجاد شده است. ایده اصلی توسعه دهندگان ترون استفاده از قابلیت های بلاکچین برای توزیع رایگان و غیرمتمرکز محتوا است. این ارز دیجیتالی یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین است. درواقع ترون یک محیط غیر متمرکز اپن سورس open source  است که در آن همه می توانند محتوای سرگرمی را ذخیره، منتشر و توزیع کنند. ارز دیجیتال Tron در سپتامبر سال 2017 توسط یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور موسوم به Tron Foundation تاسیس شد.

سرمایه گذاری تروندر سپتامبر 2017 با قیمت 0.001 دلار در صرافی ها آغاز به کار کرد. با این حال در دسامبر سال 2017 با صعود 6 برابری قیمت هر سکه ترون به 6 سنت رسید. افزایش قیمت سکه ادامه داشت و تقریبا به اوج خود رسید جایی که هر سکه حدود 20 سنت ارزش داشت و این افزایش همچنان ادامه داشت. TRON سپس از 10 ارز دیجیتال با مارکت کپ حدود 2 میلیارد دلاری درهم شکست.

خرید ترون

پیشبینی های مورد انتظار از ترون Tron

سایت  TradingBeasts پیش بین کرده است، قیمت Tron تا پایان سال 2020 به 0.016 دلار می رسد. با این حساب انتظار میرود تا TRX به تدریج رشد کند: در جولای سال 2020 حدود 0.020 دلار و در پایان سال 2020 حدود 0.022 دلار خواهد بود. همچنین TradingBeasts پیش بینی کرده است که ممکن است Tron تا پایان سال 2022 به قیمت حدودی 0.028 دلار و تا پایان سال 2023 به قیمت حدودی 0.031 دلار خواهد رسید. ولی این ارز از پیش بینی های خود جلو زده است و در این لحظه قیمت هر واحد از آن به 0.037 دلار رسیده است که با در نظر نگرفتن نوسانات این ارز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

اما سایت دیگری نیز اذعان داشته است که ارزش این رمزارز تا 2025 بسیار ریزش میکند و قیمت هر واحد آن به 0.00106 تنزل پیدا میکند. این ادعای وبسایت WalletInvestor میباشد.

چرا باید ترون خرید

جمع بندی

درست است که بسیاری از سایت های صاحب نظر در زمینه رمز ارز ها به کاهش قیمت این ارز دیجیتالی اشاره کرده اند ولی تعداد سایت هایی که افزایش ارزش ترون را پیش بینی کرده اند بسیار بیشتر است و بر اساس تحلیل ها و یررسی های سطحی نیز میتوان متوجه شد که ارزش این ارز در سال های آینده صعودی خواهد بود و در تلاش است تا ارزش خود را  تا 5 سال آینده از چند سنت به یک دلار برساند که در صورت محقق شدن این فرضیه شاهد سود چند صد درصدی بر روی ترون هایی خواهیم بود که امروز بر روی آن ها سرمایه گذاری میکنیم.

 

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا