چه سهامی برای تجارت باینری آپشن پر سود است؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

سهام فردی دارای فواید مختلفی برحسب انتخاب و سود برای تریدرهای باینری آپشن است. یکی از دلایل این موضوع وجود سهام گوناگونیست که می توان به صورت دارایی پایه در معاملات باینری آپشن مورد استفاده قرار داد.

علاوه بر این تریدرهای باینری آپشن به صورت حقیقی سهام شرکت ها را نمی خرند و با توجه به بالا یا پایین رفتن قیمت در یک بازه زمانی مشخص از سرمایه گذاری پرهیز می کنند، اما در عوض با امید رسیدن قیمت به سطحی مشخص فرصت بهتری برای کسب سود بیشتر نسبت به خرید و فروش سهام فردی به دست می آورند.

نحوه کسب سود تریدرهای باینری آپشن از سهام

استفاده از سهام فردی به عنوان یک دارایی پایه راه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه باینری آپشن است. از آنجا که بازار سهام هنوز هم در اقتصاد بسیاری از کشور ها پر نوسان است، تریدرها فرصت های زیادی برای کسب سود از این نوسانات دارند و این سودها معمولا خیلی سریع به دست می آیند – در برخی مواقع حتی در 60 ثانیه. ممکن است ماه ها طول بکشد تا سرمایه گذاران سهام سنتی سودی از سرمایه خود به دست آورند، بنابراین فرصت بلقوه کسب سود های 85 درصدی متعدد در طول روز برای بسیاری از تریدرهای سهام بسیار جذاب به نظر می رسد.

تجارت سهام با استراتژی باینری آپشن فواید دیگری نیز نسبت به خرید و فروش خود سهام فردی دارد. برای مثال، پیش بینی افزایش یا کاهش قیمت سهام پایه یک شرکت در یک بازه زمانی مشخص و قبل از فرا رسیدن زمان انقضای گزینه ها به وسیله نتیجه گیری از طریق تحلیل ها، بسیار ساده تر از تلاش برای تخمین زدن قیمت سهام در زمانی مشخص است. سادگی ذاتی بالا یا پایین رفتن قیمت ها در تجارت باینری آپشن سبب شده تا به راحتی قابل پیش بینی باشد و به تحلیل های کمتری برای مشخص کردن یک استراتژی حد ضرر نیاز داشته باشد. سهام مورد نظر باید فقط کمی افزایش یا کاهش قیمت داشته باشند تا با استفاده از باینری آپشن تا حداکثر 85% سود کسب کنید.

همچنین بخوانید |  باینری آپشن (Binary Option) در معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟

چرا باید سهام را با باینری آپشن معامله کنیم؟

بر خلاف تجارت سهام، شما می توانید در شرایط مختلف حاکم بر بازار از باینری آپشن استفاده کنید. سرمایه گذاران سنتی سهام همیشه باید به دنبال افزایش یا کاهشی پایدار در روند قیمت ها باشند تا از آن سودی کسب کنند، اما تریدر های باینری آپشن تنها به دنبال نوسانات جزئی قیمت ها هستند تا از موقعیت های به دست آمده سود کنند. بنابراین معاملات باینری آپشن پتانسیل کسب سود از نوسانات کم بازار را دارند و در بازارهای پر نوسان می توان با زمان های انقضایی به کوتاهی 60 ثانیه ای سود های کلانی به دست آورد. همین امر سبب شده تا تریدرها حتی در شرایطی که نوسانات قیمت جهت خاصی ندارند به صورت لحظه ای به بازار وارد شوند و پس کسب سود آن را ترک کنند.

دلیل دیگر استفاده از تجارت باینری آپشن این است که این معاملات می توانند در بازه ای خاص انجام شوند و با این حال سود زیادی برای تریدرها به همراه داشته باشند. یکی از تکنیک سودآور برای تریدرهایی که سهامی را به خوبی می شناسند استفاده از تجارت بازه ای است که گاهی تا 500% سود برای آنها به ارمغان می آورد. اکثر کارگزاری های باینری آپشن این مورد را به همراه معاملات لمسی به مشتریان خود توصیه می کنند که اکثرا سود زیادی برای آنها به همراه دارد.

بهترین سهام برای انتخاب تجارت باینری آپشن کدامند؟

چندین سهام خیلی خوب وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای تجارت باینری آپشن انتخاب کنید اما مواردی خاص برای این کار بهترین هستند و شما می توانید در اکثر کارگزاری های باینری آپشن از آنها بهره ببرید. این سهام شامل موارد زیر می شوند:

  • شرکت اپل: این شرکت حتی با از دست دادن موسس خود استیو جابز هنوز هم در حال تولید گروهی از بهترین محصولات رایانه ای و تلفن های همراه دنیاست. این موارد شامل پخش کننده های آهنگ و ویدیو iPod، تلفن های همراه iPhone، تبلت های iPad و رایانه های سریMac  می باشند. نماد سهام اپل در بازار AAPL نام دارد.
  • شرکت گوگل: این شرکت که از نماد GOOG برای سهام خود استفاده می کند نیز یکی دیگر از گزینه های خوب برای تریدرهای باینری آپشنی است که به دنبال سرمایه گذاری در سهام فردی هستند. این شرکت به خاطر موتور جست و جو و توسعه سیستم عامل اندروید برای گوشی های همراه به خوبی شناخته شده است.
  • ودافون: ودافون بزرگترین شرکت شبکه ارتباطات موبایلی در دنیاست و در 30 کشور فعالیت می کند. نماد سهام این شرکت VOD نام دارد.

همچنین بخوانید |  معرفی بروکر ترید انجین (Tradengine)

البته سهام فردی خوب دیگری نیز برای تریدرهای باینری آپشن وجود دارد که از این میان می توان به سهام شرکت های سیتی گروپ (Citigroup)، مایکروسافت، نایک، بریتیش پترولیوم، اسبربانک، کوکاکولا و لوکویل (Lukoil) اشاره نمود.

برای تریدرهای باینری آپشنی که سرمایه گذاری در شاخص های سهام را به سهام فردی ترجیه می دهند همه این موارد گزینه های سود آوری هستند. یکی از این شاخص ها میانگین صنعتی دو جونز یا DIJA است. این شاخص ارائه دهنده میانگین موزون قیمت سهام 30 شرکت بزرگ است که در بازار بورس نزدک یا نیویورک (NYSE) معامله می شوند. در بسیاری از مواقع تریدرهای باینری آپشن از استراتژی هایی تجاری استفاده می کنند که هم شامل سهام فردی می شود و هم شامل شاخص بازار سهام.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا