چگونه اکانت پی پال بسازیم 1399

پی پال یکی از معتبرترین سیستم های پرداخت آنلاین در دنیاست. این کمپانی آمریکایی در سال 1998 تاسیس شد و در سال 2002 توسط شرکت ebay خریداری شد. با استفاده از پی پال بسیاری از فرایند های پرداخت ساده تر و کم هزینه تر شده است. پی پال که یکی از انواع کیف پول الکترونیک است استفاده از خدمات خود را در ایران تحریم کرده. به همین منظور ایرانیانی که قصد ساخت پی پال دارند، نیاز به راهنمایی هایی در راستای چگونگی ساخت اکانت پی پال دارند. در این مقاله همراه ما باشید تا بیاموزیم چگونه اکانت پی پال بسازیم.

پی پال چیست

پی پال یک سایت ارائه دهنده انواع خدمات پرداخت می باشد. برای استفاده از خدمات سایت پیپال نیاز به ساخت اکانت پی پال می باشد. به اکانت کاربران در سایت هایی که خدمات آن ها مربوط به خدمات پرداخت و ارسال حواله باشد، کیف پول الکترونیک گفته می شود. پی پال یکی از سختگیرترین کیف پول های الکترونیک بین المللی است. این سایت به منظور حفط امنیت کاربران و پیش گیری از پول شویی، این سخت گیری ها را روی تراکنش ها اعمال می کند. همین امر منجر به معتبر بودن تراکنش های پیپال است.

اکثر سایت های خارجی درگاه پرداخت پی پال دارند. این بدان معناست که با ساخت پی پال پرداخت در سایت های خارجی ، خرید از آمازون یا ایبی یا ارسال انواع حواله ارزی آسان تر خواهد شد. به علاوه با استفاده از پی پال می توان حواله با ارزهای مختلف ارسال کرد. به عبارت دیگر، میتوانید موجودی یوروی حساب خود را با پی پال با پرداخت نرخ تبدیل به دلار تبدیل کرده و در سایت هایی که دلار می پذیرند پرداخت کنید.

چگونه پی پال بسازیم

افرادی که زیاد در سایت های خارجی پرداخت انجام می دهند، یا به دنبال راهی برای دریافت درآمد ارزی خود از سایت های فریلنسری با سایت فارکس یا الیمپ ترید هستند نیاز به یک حساب پی پال دارند. اما چگونه اکانت پی پال بسازیم ؟ همان طور که گفته شد افتتاح حساب پی پال از ایران از طرف پی پال تحریم است. اما با استفاده از خدمات امید احمدیانی امکان ساخت اکانت پی پال وریفای شده وجود دارد.

چگونه اکانت پی پال بسازیم

  • تهیه آدرس ایمیل

ساخت پی پال با استفاده از آدرس ایمیل شخصی انجام می شود. برای ایجاد اکانت پی پال خود نیاز دارید یک آدرس ایمیل داشته باشید. پس در صورتی که ایمیل خود را فراموش کرده اید، بهتر است یک حساب جدید ایجاد کنید.

  • ایجاد حساب کاربری در سایت امید احمدیانی

برای ثبت درخواست ساخت پی پال در سایت امید احمدیانی نیاز به یک حساب کاربری خواهید داشت. پس از ایجاد حساب در سایت امید احمدیانی باید مراحل اهراز هویت آن را طی کنید. راهنمایی های لازم برای اهراز هویت در اکانت شما ارائه شده است.

  • ثبت درخواست و پرداخت

وارد حساب کاربری خود شوید و از مسیر سرویس ها -> لیست سرویس ها -> افتتاح اکانت پی پال به صفحه مربوطه منتقل شوید. پس از ثبت درخواست فاکتور خرید خود را دریافت می نمایید. پس از تکمیل پرداخت کارشناسان درخواست شما را بررسی می کنند. ساخت پی پال طی بازه ی یک الی 3 روز کاری انجام می شود.

ساخت پی پال

هزینه افتتاح حساب پی پال چقدر است؟

هزینه افتتاح حساب پی پال وریفای شده با احتساب گیفت کارت 5 دلاری که در اکانت اضافه شده، معادل 39 دلار خواهد بود.

کارمزد پی پال چقدر است؟

کارمزد پی پال به ازای هر تراکنش بین 3.5 تا 5 درصد مبلغ می باشد. کارمزد پی پال از گیرنده کسر دریافت می گردد.

پرداخت پی پال

برای پرداخت با پی پال در سایت های خارجی باید سایت مورد نظر درگاه پرداخت پی پال داشته باشد. برای پرداخت شهریه دانشگاه یا پرداخت اپلیکیشن فی نیز اغلب پی پال قابل استفاده است. با ساخت پی پال می توانید فعالیت های رزرو هتل خارجی یا خرید بلیط هواپیما را نیز انجام دهید.

چگونه اکانت پی پال بسازیم سوال ساده تری نسبت به چگونه از پی پال استفاده کنیم می باشد. هنگام استفاده از پی پال باید با IP ثابت وارد اکانت شوید. همچنین از VPN های معتبر استفاده کنید که IP های ثابت در اختیار شما قرار می دهند. نکته ی بعدی رعایت سقف تراکنش هاست. بسته به نوع اکانتی که دارید مبلغ تراکنش های شما نباید از سقف معینی عبور کنند. تراکنش های شما از نظر پی پال نباید مشکوک باشند، در غیر این صورت اکانت پی پال لیمیت شده یا تراکنش hold می شود. تجربیات خود را در رابطه با ساخت پی پال با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا