چگونه با اضافه کردن چند ایمیل به حساب پی پال، گردش حساب خود را بالا ببریم؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پی پال یکی از بهترین سیستم های پرداخت آنلاین است که امکان انتقال وجه در دنیا را برای ما فراهم می کند. کسانی که مشغول کسب و کار دلاری هستند، نیاز به حساب پی پال را به شدت حس می کنند. اگر شما از گروهی باشید که اقدام به افتتاح حساب پی پال کردید، حتما متوجه شده اید که به طور پیش فرض یک آدرس ایمیل به حساب پی پال شما متصل است. در این آموزش نحوه تغییر ایمیل پی پال و افزودن ایمیل به پی پال را بررسی می کنیم.

چگونه چند ایمیل به لیست ایمیل های پی پال اضافه کنیم؟

شاید این سوال پیش آید، افزودن چند ایمیل آدرس به حساب پی پال چه لزومی دارد؟ وقتی شما در سایت های کسب درآمد مانند Upwork، Freelancer و … فعالیت کنید، می توانید با ایمیل های متفاوت حساب های کاربری متفاوتی داشته باشید و کسب در آمد کنید. در این آموزش تصویری به شما نحوه افزودن ایمیل های مختلف به حساب پی پال را آموزش می دهیم.

در گام اول به حساب پی پال خود وارد شوید و به قسمت تنظیمات بروید. منو تنظیمات که با علامت چرخ دنده مشخص شده است در گوشه سمت راست قرار دارد.

اضافه کردن ایمیل به پی پال

در بخش “Account” اولین زبانه، رو به روی عبارت ‘Email address‘ علامت “+” را بزنید.

افزایش گردش حساب پی پال با افزودن ایمیل

در این مرحله از شما می خواهد آدرس ایمیلی که قصد دارید به حساب پی پال خود اضافه کنید، درج کنید. پس از درج آدرس ایمیل بر روی دکمه “Add an email address” کلیک کنید.

اضافه کردن ایمیل به پی پال

در گام بعدی بر روی گزینه “Confirm this email address” کلیک کنید تا ایمیلتان تایید شود.

اضافه کردن ایمیل به پی پال

به همین راحتی توانستید چند ایمیل را به حساب پی پال خود اضافه کنید و موجب گردش بیشتر حساب خود شوید.

همچنین بخوانید |  هشدار برای کاربران پی پال : مراقب ایمیل های اسکم باشید

آدرس ایمیل پی پال چگونه تغییر می کند؟

برای تغییر آدرس ایمیل؛ ابتدا بایستی آدرس ایمیل جدید که قصد دارید ایمیل را به آن تغییر دهید، به لیست ایمیل ها اضافه کنید (مانند آموزش بالا) پس از اضافه کردن آدرس ایمیل،گزینه تغییر آدرس اصلی برای شما فعال می شود.

در نتیجه:

وارد اکانت پی پال خود شوید و آدرس ایمیل جدید را به لیست آدرس ها بیفزایید. در ادامه می توانید بر روی گزینه “Edit” کلیک کرده و آدرس را ویرایش کنید.

تغییر ایمیل پی پال

آدرس ایمیل خود را ویرایش کنید. با فعال کردن گزینه ‘Make this my primary email‘ این ایمیل به عنوان ایمیل اصلی شما در نظر گرفته می شود و به شما اجازه حذف ایمیل قبلی را می دهد. برای حذف ایمیل قبلی از گزینه “Remove” استفاده کنید.

حذف ایمیل پی پال

افزودن ایمیل به حساب پی پال راهی ساده اما کاربردی برای افزایش گردش حساب و کارآمدی بیشتر کارها در کسب درآمد آنلاین است. امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا