چگونه بیت کوین رایگان به دست آوریم؟

اشتراک گذاری پست

بیت کوین در حال حاضر محبوب‌ترین، ارزشمندترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتالی موجود در بازار است. خرید و فروش بیت کوین به تنهایی 65 درصد از بازار ارزهای دیجیتالی را به خود اختصاص می‌دهد. ماین کردن بیت کوین هر روز سخت‌تر می‌شود و نیازمند هزینه و زمان بسیار زیادی است. از طرفی خرید و فروش بیت کوین در صرافی‌های بین المللی معمولاً نیازمند حساب‌های ارزی همچون پی پال، وبمانی و پرفکت مانی است که برای افراد ایرانی کار خرید بیت کوین را سخت‌تر می‌کند. در چنین شرایطی تبلیغات اغوا کننده‌ای وجود دارد که در آن ادعا می‌شود می‌توان بیت کوین رایگان به دست آورد. در فناوران امید ما سعی می‌کنیم به چگونگی بدست آوردن بیت کوین رایگان بپردازیم و امکان پذیر بودن آن را بررسی می‌کنیم.

 بیت کوین رایگان چیست؟

 بیت کوین رایگان چیست؟

بهتر است همین ابتدا تکلیف یک نکته اساسی را معلوم کنیم. هیچ بیت کوین رایگانی وجود ندارد! یک بیت کوین در حال حاضر (مهر 98) قیمتی در حدود 8000 دلار دارد. قطعاً هیچ فرد یا شرکتی در جهان وجود ندارد که به هر دلیل راضی به واگذاری رایگان یک بیت کوین با قیمت بالای 8000 دلار به شما شود. پس تبلیغات دریافت بیت کوین رایگان در مورد چیست؟ تمام این تبلیغات مربوط به سایت‌ها یا برنامه‌هایی هستند که در قبال انجام کارهای مشخص شده‌ای، نهایتاً در حد 1 یا چند ساتوشی (0.00000001 بیت کوین) به کاربران خود هدیه می‌دهند.

هر 1000 ساتوشی قیمتی در حدود 0.08 دلار یا همان 8 سنت دارند. ارزش ساتوشی در مقایسه با یک بیت کوین کامل بسیار بسیار ناچیز است و شما به حدود 10 میلیون ساتوشی برای دریافت یک بیت کوین نیاز دارد. از آن جایی که اکثر سایت‌ها و برنامه‌هایی که ساتوشی رایگان هدیه می‌دهند هر بار 1 تا 10 ساتوشی برای کاربران خود در نظر می‌گیرند تقریباً دریافت 10 میلیون ساتوشی غیر ممکن به نظر می‌رسد. به این ترتیب باید گفت بیت کوین رایگان در واقع وجود خارجی ندارد.

آیا امکان بدست آوردن بیت کوین رایگان وجود دارد؟

حالا که با مفهوم بیت کوین رایگان آشنا شدید، می دانید که منظور ما از بیت کوین رایگان در واقع ساتوشی های رایگان است که ارزش آن‌ها بسیار ناچیز است. به دست آوردن ساتوشی رایگان امکان پذیر است. در حال حاضر تعداد زیادی سایت وجود دارد که امکان دریافت ساتوشی را به کاربران خود می‌دهند.

در اکثر این سایت‌ها شما باید کارهای مشخصی نظیر کلیک کردن روی تبلیغات، ثبت نام در سایت‌های مختلف، عضو شدن در گروه‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و مواردی از این دست را انجام دهید. باز هم اشاره می‌کنیم با انجام این کارها نهایتاً چند هزار ساتوشی نصیب شما خواهد که با توجه به وقتی که صرف می‌کنید بسیار ناچیز خواهد بود و در واقع امکان هیچ بیت کوین رایگانی در کار نیست.

سایت استخراج بیت کوین رایگان

سایت استخراج بیت کوین رایگان در واقع همان سایت‌هایی هستند که در بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم. این سایت‌ها به کاربران خود وظایف مختلفی می‌دهند و در قبال انجام این وظایف مقدار بسیار کمی ساتوشی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. این سایت‌ها برای این که کاربران بیشتری جلب کنند با تبلیغات گسترده استخراج بیت کوین رایگان را تبلیغ می‌کنند اما به جزی مقداری ساتوشی تقریباً بی ارزش، هیچی چیزی در انتظار کاربران آن‌ها نیست. بگذارید با یک مثال نحوه کار این سایت‌ها را توضیح دهیم:

ساتوشی هیرو معروف‌ترین سایت دریافت بیت کوین رایگان است. در این سایت شما در هر 15 دقیقه 3 بار می‌توانید ساتوشی رایگان دریافت کنید. برای این کار کافی است تا روی لینک get free bitcoin در این سایت کلیک کنید. اگر برای 72 ساعت به صورت پیاپی در این سایت فعال باشید چیزی در حدود 30000 ساتوشی نصیب شما خواهد بود که قیمتی در حدود 2.5 دلار خواهد داشت!

ریسک بیت کوین رایگان را جدی بگیرید.

همانطور که در بالا توضیح دادیم، بیت کوین رایگان تنها یک تبلیغ گول زننده است. کاربران هیچگاه به پول زیادی دست پیدا نخواهند کرد و همواره خطرات زیادی نیز آن‌ها را تهدید می‌کند. بنابر این هیچگاه روی لینک‌هایی با تبلیغات مربوط به بیت کوین رایگان کلیک نکنید. هکرها همواره با چنین عناوین دروغینی سعی می‌کنند تا به حریم خصوصی شما از طریق ایمیل‌ها یا برنامه‌های ویروسی نفوذ کنند. حساب‌های بانکی خصوصاً کارت‌های بانکی مانند مستر کارت و ویزا کارت نیز از اهداف سایت‌های کلاه بردار هستند پس به هیچ عنوان اطلاعات کارت‌های اعتباری خود را به هیچ سایت استخراج بیت کوین رایگانی ندهید.

اگر دارای بیت کوین یا ارزهای دیجیتالی دیگری مانند اتریوم، استلار یا دش هستید دقت کنید که کیف پول آنلاین شما همواره ممکن است با خطرات مشابهی رو به رو شود. پس پیشنهاد می‌کنم برای این که از دارایی‌های آنلاین خود محافظت کنید به سراغ کیف پول‌های سخت افزاری همچون کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس و لجر نانو ایکس بروید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا