چگونه در سایت Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟ : قسمت دوم

اشتراک گذاری پست

در مقاله های قبلی در مورد سایت های فریلنسری و دورکاری خارجی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم. یکی از مهمترین مواردی که به آن پرداختیم این بود که سایت Upwork به دلیل کیفیت بالایی که دارد، تنها با ثبت نام برخی از فریلنسرها در سراسر جهان موافقت می کند. به همین خاطر است که کسانی که قصد دارند از طریق ثبت نام در این سایت کسب درآمد اینترنتی و دلاری را تجربه کنند، باید با روند ثبت نام Upwork و گرفتن تاییدیه از سوی این کمپانی آشنایی داشته باشند.

در قسمت اول از همین مقاله به برخی از مهمترین مواردی که منجر به رد شدن درخواست ثبت نام سایت Upwork می شوند، اشاره کردیم. در ادامه و در بخش دوم این مقاله قصد داریم به مابقی مواردی اشاره کنیم که رعایت نکردن آنها نیز منجر به رد درخواست شما می شود.

مهمترین نکاتی که برای گرفتن تاییدیه از سایت فریلنسر Upwork باید بدانید

ارائه سابقه کاری

یکی دیگر از بخش هایی که هنگام ثبت نام Upwork باید آن را تکمیل نمایید، بخش Employment است. در این بخش باید اطلاعاتی از سوابق کاری و کمپانی هایی که تا کنون در آن کار کرده اید را وارد نمایید. در صورتی که تازه کار هستید و تا قبل از شروع کار در این سایت فریلنسری تجربه کار نداشته اید، بهتر است که به جای خالی گذاشتن این بخش، اطلاعاتی در مورد سابقه تحصیلی و … را وارد نمایید.

چگونه در سایت Upwork اکانت خود را تایید کنیم؟ : قسمت دوم

لینک کردن سایر شبکه های اجتماعی

برای کسی که در حوزه کاری خود به صورت حرفه ای در حال فعالیت است داشتن اکانتی مانند LinkedIn گواهی بر حرفه ای بودنش است. هرچند که در این سایت امکان اضافه کردن اکانت LinkedIn وجود ندارد، اما بهتر است که شما مابقی شبکه های اجتماعی تان را که به نام خودتان ثبت شده اند را در قسمت ثبت نام وارد نمایید.

اضافه کردن مهارت های خاص و غیر معمول

هر چه که در این دنیای شلوغ کاری سعی کنید خاص تر باشید، شانس شما برای پذیرفته شدن از سوی کمپانی های مختلف بیشتر می شود. هنگامی که قصد ثبت نام سایت Upwork را دارید، بهتر است که حداقل یک مهارت را که دیگران در آن مهارت ندارند را آموخته و از آن برای افزایش اعتبار اکانتتان در این سایت استفاده کنید.

پیدا کردن کارفرما

در قسمت اول این مقاله بیان کردیم که شما می توانید از طریق بلاگ و وب سایتی که دارید، به اعتبار و حرفه ای بودنتان اضافه کنید. اما یکی دیگر از جنبه های مثبت داشتن سایت این است که اگر شما از طریق این پلتفرم ها مشتری یا کارفرما پیدا کردید، می توانید از او بخواهید که درخواست خود را در سایت Upwork ثبت کرده و در نتیجه اعتبار شما را افزایش دهد.

کسب درآمد دلاری

عدم ایجاد چند حساب کاربری

زمانی که شما یک حساب کاربری برای ثبت نام Upwork ایجاد کنید، در صورتی که با ثبت نام شما موافقت نشود، اکانت شما در حالت تعلیق قرار می گیرد. بنابراین در صورتی که اکانت شما در حالت تعلیق قرار بگیرد، شانسی برای ساخت اکانت دوم نخواهید داشت چرا که برای حساب کاربری دومی نیز همین اتفاق می افتد.

همراهان گرامی، با در نظر داشتن نکاتی که در مقاله قبلی و این مقاله برای ثبت نام سایت Upwork بیان کردیم، احتمال اینکه بتوانید با موفقیت یک حساب کاربری ایجاد کرده و شروع به کسب درآمد اینترنتی کنید، زیاد می شود. در صورتی که شما موفق به انجام این کار شدید، می توانید با استفاده از یک حساب پی پال وریفای شده بعد از انجام هر پروژه، دستمزدتان را دریافت نمایید. بعد از آن برای نقد کردن دلار پی پال می توانید از خدمات ارزی فناوران امید استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا