چگونگی شارژ حساب پی پال در ایران 1399

اشتراک گذاری پست

از بین تمام روش های پرداخت آنلاین، پی پال را می توان یکی از معتبر ترین و پرکاربرد ترین روش ها به حساب آورد. پی پال پرکاربرد ترین کیف پول الکترونیکی در سراسر جهان است که انواع خدمات پرداخت ارزی آنلاین و انتقال ارزی را برای کاربران فراهم کرده است. علی رغم تحریم ها، این سرویس در ایران نیز کاربران زیادی دارد. اگر به دنبال پاسخ برای چگونگی شارژ حساب پی پال خود در ایران هستید در این مقاله همراه ما باشید.

حساب پی پال در ایران

با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان استفاده از پی پال در ایران وجود ندارد. با این حساب برای افتتاح حساب پی پال ، یا خرید دلار پی پال و انجام پرداخت با پی پال نیاز به اتصال به IP خارجی دارید. و یا می توانید از خدمات امید احمدیانی برای انواع قعالیت های مورد نیاز خود شامل پرداخت paypal استفاده نمایید. در صورت تمایل از طریق دکمه ی زیر به صفحه ی ثبت نام منتقل شوید.

ثبت سفارش

شارژ حساب پی پال

چگونگی شارژ حساب پی پال

برای شارژ حساب پی پال از دو روش می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این روش ها با کارت های بانکی ایرانی و یا با استفاده از هر گونه شبکه مالی متعلق به ایران امکان پذیر نمی باشد. به این منظور نیاز به دسترسی به یکی از روش های پرداخت بین المللی و یا یک واسطه خواهید داشت. برای توضیحات بیشتر همراه ما باشید.

شارژ پی پال با کردیت کارت

برای شارژ و حتی وریفای حساب پی پال نیاز به یکی از انواع کردیت کارت دارید. کردیت کارت ها می توانند ویزا کارت یا مستر کارت فیزیکی، یا یکی از انواع کارت مجازی باشند. در رابطه با کارت های مجازی دو نکته قابل توجه وجود دارد. اول اینکه از کارت های مجازی تنها برای افتتاح حساب و وریفای پی پال می توان استفاده کرد. به عبارت دیگر با توجه به این که گیفت کارت ها قابلیت دریافت حواله ندارند و تنها یک بار شارژ می شوند، امکان واریز دلار پی پال به این کارت ها وجود ندارد.

دوم این روش با استفاده از گیفت کارت هایی مثل ویزا کارت مجازی قابل انجام است. به عبارت دیگر با همه ی انواع گیفت کارت نمی توان نسبت به وریفای حساب پی پال اقدام کرد.

برای دریافت کردیت کارت نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید. این حساب ها همراه با کارت های اعتباری متصل به حساب از نوع دبیت از طریق امید احمدیانی قابل دریافت هستند. اگرچه شرایط بین المللی مانع از باز کردن حساب بین المللی توسط شهروندان ایرانی میشود، اما با استفاده از خدمات امید احمدیانی این هدف قابل دستیابی است.

خرید دلار پی پال

روش بعدی با استفاده از خرید مستقیم شارژ پی پال است. به این صورت که کاربر برای شارژ اکانت خود از اکانت های دیگر شارژ دریافت می نماید. این روش شارژ حساب پی پال به صورت اتوماتیک با امید احمدیانی مقدر گردیده است. به این منطور می توانید در سایت ثبت نام کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

برای خرید دلار پی پال کاربر با ارائه آدرس ایمیل خود و تسویه معادل ریالی مبلغ شارژ درخواست شده، ظرف زمان کوتاهی وجه را در حساب خود دریافت نمایند. لازم به ذکر است برای دریافت شارژ یورو یا سایر ارز ها تراکنش شامل کارمزد نرخ تبدیل خواهد شد. این کارمزد توسط پی پال از گیرنده دریافت می گردد.

تجربه شما از خرید دلار پی پال چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با چگونگی شارژ حساب پی پال با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا