کارت شارژ وب مانی یا پیمر چیست؟ 1399

وبمانی یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که برای خرید از سایت های خارجی و انتقال ارز به کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین نکته ای که در رابطه با این سیستم پرداخت وجود دارد این است که برخلاف پی پال ، ایران را تحریم نکرده است. بنابراین شما می توانید به راحتی از داخل ایران افتتاح حساب وب مانی را انجام دهید. اما قبل از استفاده از این حساب ارزی، باید آن را با ارز مور نیازتان شارژ نمایید. یکی از روش های شارژ حساب وبمانی ، استفاده از پیمر یا کارت شارژ وب مانی است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با انواع کارت وبمانی و نحوه استفاده از آنها آشنا کنیم.

پیمر (Paymer) چیست؟

پیمر نام یکی از سرویس های آنلاین است که برای مدیریت پرداخت های الکترونیکی ایجاد شده است. اما ارتباط این شبکه با وبمانی در نحوه انجام امور مختلف مالی مانند انتقال ارز از یک حساب وبمانی به حساب دیگری است.

یکی دیگر از کاربردهای این سیستم در شبکه پرداخت آنلاین WebMoney ، شارژ حساب وبمانی از طریق کارتهای وبمانی است.

کارت شارژ وب مانی

همان طور که گفته شد یکی از روش های افزایش اعتبار حساب وبمانی استفاده از کارت شارژ پیمر است. شما می توانید با استفاده از این کارتها که هم به صورت مجازی و هم به صورت فیزیکی صادر می شوند، نه تنها شارژ حساب وبمانی را انجام دهید بلکه از سایت های خارجی که از این روش پرداخت پشتیبانی می کنند، خرید اینترنتی انجام دهید.

این کارتها دارای یک کد هستند که تنها در سیستم وبمانی قابل استفاده هستند. در حال حاضر کارت وبمانی با مقدار شارژ 10، 20، 50، 100 و 200 دلار به فروش می رسد.

خرید وب مانی | فروش وب مانی

مزایای شارژ حساب وبمانی با کارت شارژ پیمر

  • اولین قابلیت این کارتها، سادگی استفاده از آنهاست. به عبارت دیگر شما خرید کارت شارژ وب مانی می توانید بدون نیاز به استفاده از خدمات شرکت های واسط، خودتان در سریع ترین زمان ممکن موجودی حسابتان را افزایش دهید.
  • دومین ویژگی این کارتها، اتصالشان به سیستم پیمر است. با توجه به این این سیستم برای مدیریت تراکنش های مالی مورد استفاده قرار می گیرد، سرعت بالایی داشته و در عرض چند ثانیه سفارش شما را ثبت کرده و انجام می دهد.
  • در نهایت می توان به عدم نیاز به پرداخت کارمزد جهت افزایش موجودی حساب و خرید از سایت های مختلف اشاره کرد.
  • خوشبختانه امکان شارژ حساب در چند مرحله با مقادیر مختلف از طریق این کارتها وجود دارد.

خرید و فروش کارت وبمانی

یکی از خدمات ارزی امید احمدیانی خرید و فروش کارت شارژ وبمانی است. شما می توانید با سفارش به ما نه تنها این کارت شارژها را خریداری نمایید بلکه اگر به هر طریقی یکی از آنها را دارید به ما بفروشید. و به نوعی موجودی کارت را نقد کرده و معادل آن را به ریال از ما دریافت نمایید.

 

چگونه می توان متوجه میزان اعتبار کارت شارژ وب مانی شد؟

همانطور که گفته شد، تمام امور مالی مربوط به کیف پول WebMoney از طریق سیستم Paymer انجام می شود. بنابراین برای آگاهی از میزان اعتبار و شارژ این کارتها می توانید به وب سایت پیمر مراجعه کنید. سپس شماره و کد کارت را وارد کرده و در نهایت گزینه Verify را انتخاب کنید.

پیمر یا کارت شارژ وب مانی چیست؟

معنای سایر گزینه هایی که در این قسمت برای شما نمایش داده می شوند عبارت هستند از:

تغییر شماره و کد (Change number & code)

به خاطر داشته باشید که شما برای شارژ حساب وبمانی از اینترنت استفاده می کنید. بنابراین امکان لو رفتن اطلاعات شما وجود دارد. پس اگر می خواهید کسی متوجه شماره کارت شما نشده و از آن استفاده نکند، می توانید از این گزینه استفاده کنید.

تقسیم (Split)

همان طور که گفته شد یکی از مزایای این کارتها، امکان افزایش اعتبار حساب در چند مرحله به مقدار مورد نیاز است. شما می توانید با انتخاب این گزینه میزان شارژ مورد نظرتان را جهت افزایش اعتبار انتخاب نمایید.

یکی کردن (Merge)

این قابلیت از پیمر دقیقا برعکس همان حالت تقسیم است. به عبارت دیگر با استفاده از این گزینه می توانید از چند کارت وبمانی به صورت همزمان استفاده کرده و حسابتان را شارژ نمایید.

افزودن به حساب (Reedem)

با انتخاب این گزینه شارژ موجود در کارت وارد شده وارد اطلاعات حساب شما می شود. تنها نیاز است که بعد از انتخاب آن، شماره حساب WebMoney مورد نظرتان را وارد نمایید.

صدور ووچر پیمر (New Issue)

در صورتی که به یک کارت جدید نیاز دارید، می توانید با انتخاب این گزینه و حساب وبمانی با احراز هویت پاسپورت ، کارت مورد نظرتان را خریداری نمایید.

همراهان گرامی، در صورتی که در رابطه با خرید کارت شارژ وبمانی و یا نحوه فعال سازی آنها سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 و چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا