کارمزد حساب بیزینس پی پال چگونه محاسبه می شود؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پی پال انواع مختلفی حساب ارائه می دهد، وابسته به اینکه می خواهید با استفاده از پی پال یک تجارت داشته باشید و یا برای استفاده شخصی نیاز داشته باشید، نوع حساب پی پال متفاوت است. حساب های پرسونال (Personal) و بیزینس (Business) خدمات، هزینه و کارمزد های متفاوتی دارد. اگر شما یک کسب و کار بین و المللی دارید و دائما در حال خرید و فروش خارج از ایران هستید، ما به شما حساب بیزینس پی پال را توصیه می کنیم. پیش تر در یک مقاله نکاتی در مورد آشنایی با حساب بیزینس پی پال بیان کردیم، در این پست قصد داریم در خصوص کارمزد حساب بیزینس پی پال بیشتر صحبت کنیم.

برای درک بهتر هزینه های بهتر، کارمزد های حساب بیزینس پی پال را در یک مثال بررسی می کنیم.

فرض کنید می خواهیم 2000 پوند به آمریکا منتقل کنیم و قصد داریم از حساب بیزینس پی پال استفاده کنیم:

هزینه حساب بیزینس پی پال
ارسال هزینه اصلی (GBP) £2000 
هزینه تبادل £1 = US$1.3752
تفاوت قیمت (GBP)£65.80 (3.18%)
هزینه ارسال کننده (GBP)£0
هزینه دریافت کننده (USD)$117.47
هزینه نهایی (USD)$2,545.50
هزینه کل انتقال$204.90-

کارمزد حساب بیزینس پی پال چقدر است؟

برای خدمات مختلف هزینه های مختلف وجود دارد در ادامه به بررسی کارمزد حساب بیزینس پی پال می پردازیم:

همچنین بخوانید |  ورود پی پال به چین با خرید کمپانی GoPay

برای ایجاد حساب هزینه ای وجود ندارد. برای فروش 2.9% تراکنش هزینه دارد. فروش بین الملل 4.4%، و هزینه تبدیل ارز 2.5% است.

کارمزد حساب بیزینس پی پال برای پرداخت های بین المللی بالاتر است. در ادامه به برسی این موضوع می پردازیم. برای فروش بین المللی 1.5% تراکنش و 2.5% هزینه تبدیل ارز وجود دارد.

هزینه های برداشت:

  • برداشت با چک: 1.5%
  • وایرز وجه حساب بانکی 0.25 دلار
  • پرداخت در آمریکا و کانادا: 2.9% تراکنش + هزینه ی ثابت 0.30 دلار

کارمزد حساب های بیزینس پی پال در دریافت و ارسال پول به کشورهای دیگر

اگر از پی پال برای ترکنش بین المللی استفاده می کنید باید هزینه ها را بدانید زیرا این هزینه ها بسیار بالاتر هستند. هزینه های بین الملل متفاوت هستند و به مکان حساب و روش انتقال بستگی دارد. هزینه های پرداختی در داخل پی پال ارزان تر هستند. هزینه های پرداختی با کارت اعتباری 3.4-3.9% مبالغ ارسالی هستند. اما فقط نباید به هزینه ها توجه کرد. مثلا در مورد هزینه تبدیل ارز، پی پال 2.5-3% را به هزینه ها اضافه می کند.

فواید حساب پی پال

با توجه به نرخ کارمزد ها بازهم حساب پی پال مزایایی دارد. با حساب پی پال می توانید کارت تجاری پی پال فعال کنید، از عابر بانک پول برداشت کنید، پرداخت ها را انجام دهید و امتیاز بگیرید. اگر هزینه سالانه ای برای کارت پی پال وجود ندارد باید بدانید که سایر هزینه ها وجود دارد.

  • 1.5 دلار برای برداشت از خودپرداز
  • 3 دلار برای برداشت خارج از کشور
  • 1% برای تراکنش خارجی

همچنین بخوانید |  علت رشد 7 درصدی اخیر قیمت بیت کوین چیست؟

حساب تجاری و شخصی پی پال: انتخاب با شماست

طبق نیاز خود می تونید از حساب های مختلف پی پال استفاده کنید. حساب شخصی برای خرید انلاین و ارسال و دریافت پول از دوستان و خانواده مناسب است. حساب های برتر پی پال برای افرادی مناسب است که تجارت آنها ثبت نشده است. حساب های تجاری برای تجارت ثبت شده مناسب است و ویژگی های خاصی دارد. با بررسی تمامی جوانب کار، تصمیم بگیرید کدام نوع حساب برای شما مناسب است.

هر دلیلی که برای باز کردن حساب تجاری پی پال داشته باشید باید هزینه های تراکنش های مختلف را بدایند. اگر مشتری ای خارج از کشور دارید مطمئن شوید که از هزینه ها و شرای  پی پال آگاهی دارید. خدمات پی پال را با سایر شرکت ها مانند ویزا کارت و مستر کارت مقایسه کنید تا مطمئن شوید بهترین معامله را انجام می دهد و هزینه بیشتری را صرفه جویی کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا