کارمزد حواله به چین

حواله ارزی یکی از مهم ترین راه های برقراری ارتباط مالی در سطح بین المللی است. کشورهایی که با یک دیگر روابط تجاری دارند، با ارسال حواله ارزی روابط خود را حفظ می کنند. از آن جایی که امروزه ایران با کشور چین، بیشترین روابط تجاری را دارد، حواله به این کشور اهمیت زیادی پیدا کرده. به دلیل تعداد زیاد تراکش ها، تاجران معمولاً به دنبال کمترین کارمزد حواله به چین هستند. در این مقاله برای بررسی جزییات بیشتر حواله پول به چین همراه ما باشید.

کارمزد حواله به چین

ارسال حواله به کشور چین از راه های مختلفی صورت می گیرد. اما معمولاً حواله های ارسالی به این کشور از نوع حواله سویفت هستند. اگرچه استفاده از شیوه الزامی نیست و مشتریان می توانند از راه های دیگر مثل وسترن یونیون ، پی پال ، مانی گرام استفاده نمایند. هر روش بسته به شرایط مورد قبول تر از سایرین واقع می شود. مثلاً در صورتی که برای ارسال حواله عجله داشته باشید، توصیه می شود از حواله وسترن استفاده کنید.

قیمت حواله یوان به چین توسط فناوران امید بستگی به مبلغ حواله دارد. به طور کلی حواله یوان ارسالی توسط مجموعه فناوران امید تا سقف مبلغ 30.000 می باشد. برای مبالغ بالای 20.000 یوان کارمزدی دریافت نمی گردد. نرخ کارمزد حواله به چین به صورت زیر است.

  • حواله بین 1.000 تا 10.000 یوان: قیمت 40 یوان کارمزد
  • حواله بین 10.000 تا 20.000 یوان: قیمت 30 یوان کارمزد
  • مبالغ بالای 20.000: حواله بدون کارمزد به چین ارسال خواهد شد.

حواله دلار به چین

فناوران امید ارز هایی به جز یوان نیز به چین حواله می کند. ارز های دیگری که می توانید با این شرکت به چین حواله کنید، دلار و یورو می باشند. کارمزد حواله دلار به چین معادل 55 دلار می باشد. قیمت ثابت حواله دلاری با کارمزد دریافتی توسط سیستم بانکی که ارسال حواله را انجام می دهد متفاوت است. بسته به نوع حواله و ارزی که انتخاب می کنید، مبلغ کارمزد متغیر می باشد.

فناوران امید به تمامی بانک های چین حواله ارزی ارسال می کند. ارسال حواله به صورت انتقال بین حساب ها و یا شعب بانکی نیز امکان پذیر است. البته با حواله سویفت تنها می توانید به بانک های عضو این شبکه حواله بزنید. اما برای سایر شیوه ها محدودیتی در انتخاب بانک مقصد نخواهد بود.

کارمزد حواله به چین

حواله سریع به چین

با توجه به روابط تجاری دو کشور، حواله فوری به کشور چین امروزه به یک دغدغه ی جدی تبدیل گشته است. معمولاً شرایط به انجام رساندن معاملات تجاری ایجاب می کند که عمل انتقال ارز به صورت فوری انجام گیرد. برای چنین شرایطی توصیه می شود که علی رغم بالا بودن نرخ کارمزد، از حواله وسترن یونیون استفاده شود.

ارسال حواله وسترن یونیون به این صورت انجام می شود که فرد فرستنده مبلغ را به همراه اسم کامل فرد گیرنده و برخی مواقع نام شعبه و شهر گیرنده را تحویل یکی از شعب وسترن می دهد. وسترن یونیون یک کد انحصاری به فرستنده می دهد. برای دریافت حواله وسترن یونیون فرد گیرنده تنها با اعلام کد و ارائه کارت شناسایی، می تواند حواله را دریافت نماید. البته همان طور که گفته شد قیمت حواله یوان به چین از این طریق از سایر روش ها بیشتر خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر به مطلب ارزان ترین روش انتقال ارز به خارج کشور بروید.

همان گونه که متوجه شدید، قیمت حواله یوان به چین نسبت به حواله های ارزی دیگر، بسیار ناچیز است. اگرچه سیستم های بانکی ایران امکان انجام هیچ گونه فعالیت با بانک های خارجی ندارند، اما ارسال حواله یوان به چین همچنان غیر ممکن نیست. آیا شما تاکنون تجربه حواله به چین داشته اید؟ نظر شما در رابطه با کارمزد حواله به چین چیست؟

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا