کاهش ارزش بیت کوین به 8000 دلار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

ارزش بیت کوین از 24 نوامبر تا به امروز، به 8000 دلار کاهش یافته است. بر اساس آخرین آمار، این ارز دیجیتال که با نوساناتی رو به رو شده است، روز جمعه به ارزش 7695 دلار نزول یافت که این اولین باریست که ارزش بیت کوین پس از روز 24 نوامبر، تا این حد نزول داشته است. این نوع نوسانات از طریق تبادلات ارزهای رمزپایه در بازار ارزهای رمزپایه بیت‌استمپ پیگیری می شود. نوسانات موجود در ارزش بیت کوین تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چه زمانی به ثبات خواهد رسید؟ در ادامه این مقاله، به بررسی کاهش ارزش بیت کوین خواهیم پرداخت.

ارزهای دیجیتال با پستی و بلندی های زیادی رو به رو بوده است که این امر چندین علت می تواند داشته باشد. اولین علت، آن است که قانون گذاران قانون های محدود کننده در قبال ارزهای رمزپایه در کشورهای مختلف اعمال کرده اند. هم چنین نگرانی ها در خصوص تبادل بیت کوین از طریق پلتفرم بیت فینکس افزایش یافته که این خود، می تواند دومین دلیل کاهش ارزش بیت کوین باشد. در همین خصوص، روز چهارشنبه، وزیر امور دارایی هند، آرون جیتلی، ضمن اینکه هشدار داد که از طریق ارزهای رمزپایه، فعالیت های غیرقانونی انجام می شود، اعلام کرد که استفاده از ارزهای رمزپایه جهت انجام اعمال غیرقانونی، را ریشه کن خواهد کرد.

برخی از منتقدین که مخالفت خود را بر علیه خرید و فروش بیت کوین اعلام کرده اند، گفته اند که قیمت این ارز دیجیتال، دائما در حال نوسان است. آن ها همچنین، نگران هستند که سرمایه گذاری در این گونه ارزهای، به گونه ای به عمل پول شویی مرتبط باشد. برخی دیگر نیز، معتقدند که خرید و فروش بیت کوین نوعی کلاه برداری محسوب می شود و به زودی از بین حواهد رفت. در همین حین، متخصصان ارزهای رمزپایه بر این باورند که این گونه ارزها با پایانی ناخوشایند رو به رو خواهند شد.

همچنین بخوانید |  مایک نووگراتز : بیت کوین هایم را روی قیمت 14 هزار دلار نمی فروشم

ارزهای رمزپایه ارزهایی غیرمتمرکز هستند که توسط دولت ها پشتیبانی نمی شوند. آن ها توسط مجموعه ای از شبکه های گسترده، به نام بلاک‌چین پشتیبانی می شوند که این شبکه ها باعث می شوند تا تبادلات بیت کوین، به طور پیوسته و مداوم در سرتاسر دنیا، ادامه یابد.

ارزش بیت کوین کاهش یافته و شکی نیست که تا چند روز یا ماه آینده، این ارزش دچار نوساناتی بیش از حد شود. دیگر رقبای این ارز رمزپایه مانند ریپل و اتر نیز، طی این ماه با سقوط مواجه بوده اند. با این وجود، آیا سرمایه گذاری در بیت کوین و در کل ارزهای رمزپایه قابل اطمینان است؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا