کاهش کارمزد افتتاح اکانت پی پال در امید احمدیانی 1399

اشتراک گذاری پست

امید احمدیانی کارمزد افتتاح اکانت پی پال خود را کاهش داد

اگر نیازمند ارسال و دریافت پول به خارج از کشور می باشید و تا به حال اسم یا لوگوی پی پال را دیده اید ولی اطلاعاتی در باره روند و ماهیت این شبکه ندارید ، پس با ما همراه باشید.
در این مقاله قصد داریم از ماهیت شبکه پی پال و جشنواره پاییزی امید احمدیانی برای افتتاح اکانت پی پال سخن بگوییم.
پی پال یک سیستم مالی بین المللی چند ملیتی است که در حال حاضر به عنوان بزرگترین شبکه مالی مجازی آنلاین دنیا فعالیت میکند. کارمزدهای مناسب و معقول این سیستم باعث شده است تا مقبولیت پی پال روز به روز افزایش یابد و بر تعداد پذیرندگان آن در سراسر دنیا اضافه شود.در این شبکه نقل و انتقال دلار مجازی صورت میگیرد.بدین صورت که شما به صورت مجازی بالانس پی پال خود را شارژ میکنید و همچنین موجودی اکانت خود را میتوانید از طریق مجموعه امید احمدیانی یا سایر مجموعه های دیگر نقد نمایید.

در پی پال شما میتوانید از خدمات زیر بهره بگیرید
۱- میتوانید وجه موجود در حساب خود را به حساب پی پال دیگران واریز کنید. این کار آنی است و به صورت آنلاین صورت می گیرد.
۲- میتوانید وجوه داخل حساب پی پال خود را به حساب بانکی یا کارت خود انتقال دهید
۳- از میلیونها سایت اینترنتی که پذیرنده اکانت پی پال هستند ، بدون دردسر خرید کنید
و …

ثبت نام در پی پال رایگان و آسان است اما برای اینکه بتوانید از خدمات پی پال به نحو احسن استفاده کنید باید حساب خود را Verify کنید. برای Verify کردن حساب پی پال نیاز است تا یک نوع کارت اعتباری از نوع مسترکارت، ویزا و .. داشته باشید.
پی پال از قوانین و شرایط بسیار سخت گیرانه ای استفاده میکند تا مطمئن شود افراد عضو این شبکه پول شویی نمیکنند و قوانین کشورها را رعایت میکنند.
پی پال ها یا پرسنال هستند یا بیزنس و اما تفاوت این دو در سقف تراکنش هاست.در پی پال پرسنال سقف تراکنش ها کمتر از بیزنس می باشد ولی در پی پال بیزنس برای مبالغ بالاتر هم میتوانید تراکنش داشته باشید.

پی پال در امید احمدیانی:
در امید احمدیانی پی پال های شخصی( پرسنال) برای ارسال و دریافت درآمدهای مجازی شما افتتاح می شود.شما میتوانید اکانت پی پال کاملا وریفای شده با کارت داشته باشید و با خیال راحت به ارسال و دریافت بپردازید.

جشنواره پاییزی امید احمدیانی:
امید احمدیانی برای رضایت کاربران گرامی کارمزد افتتاح اکانت پی پال خود را کاهش داده است . همچنین شما می توانید بالانس پی پال خود را از طریق این مجموعه بدون هیچ کارمزدی شارژ و دلار پی پال خود را بدون کارمزد نقد نمایید .
مجموعه امید احمدیانی اکانت پی پال شما را با کارت ویزای هدیه (به هزینه این مجموعه ) وریفای می کند که شما میتوانید موجودی این کارت را در خرید های اینترنتی خود استفاده نمایید .
برای درخواست افتتاح اکانت پی پال مجموعه امید احمدیانی وارد لینک زیر شوید
https://bit.ly/2FhOePs

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا