کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟ 1399

اشتراک گذاری پست

در سال‌های اخیر با توسعه انواع روش‌های پرداخت ارزی و خرید دلاری امکان خرید از انواع سایت‌های خارجی فراهم شده است. اما متأسفانه هنوز هم بسیاری از این سایت‌های خارجی مانند آمازون، ایبی، والمارت، سوق و … امکان ارسال کالا به ایران را فراهم نکرده‌اند. همین مسئله باعث می‌شود که بسیاری تصور کنند امکان خرید از سایت‌های خارجی وجود ندارد. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید در این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ سؤال کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟ را بگیرید و همچنین با روش خرید از سایت‌هایی که این خدمت را ارائه نمی‌دهند، آشنا شوید.

توجه: با وجود اینکه سایت‌های زیر امکان ارسال به ایران را فراهم کرده‌اند، اما برخی مواقع برای برخی از کالاها امکان استفاده از این سرویس وجود ندارد. بنابراین قبل از اینکه سفارشتان را ثبت کنید و یا هزینه را پرداخت نمایید حتما با کارشناسان ما تماس گرفته و از صحت ارسال کالا به ایران اطمینان حاصل نمایید.

چگونه از سایت‌هایی که ارسال کالا به ایران انجام نمی‌دهند خرید کنیم؟

قبل از اینکه به معرفی سایت‌هایی بپردازیم که با خرید از آن‌ها می‌توانید کالای مورد نظرتان را در ایران تحویل بگیرید، لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی از هر فروشگاه آنلاینی خریدتان را انجام داده و کالای مورد نظرتان را در ایران تحویل بگیرید.

برای ارسال درخواست و ثبت سفارش خرید از سایت‌های خارجی می‌توانید از طریق لینک زیر سفارشتان را در سایت ثبت کنید. برای انجام این کار وارد پنل کاربری‌تان شده و لینک خریدتان به همراه وزن کالا، اطلاعات حساب کاربری و … برای ما ارسال نمایید. هزینه ارسال کالا به صورت اتوماتیک برای شما محاسبه می‌شود. در صورت موافقت با قیمت اعلام شده، می‌توانید هزینه را پرداخت کرده و منتظر تحویل کالا درب منزلتان باشید.
توجه: امید احمدیانی، خدمات پرداخت ارزی را در سفارشات شما انجام میدهد اما در قبال ارسال کالا به ایران و دیگر موارد، هیچ مسئولیتی را قبول نمیکند. لطفا پیش از انتخاب کالا و پرداخت مبلغ از طریق امید احمدیانی، از مقدور بودن ارسال کالا به ایران اطمینان حاصل نمایید.

خرید از سایت های خارجی و تحویل در ایران

توجه: بسته به فروشگاه اینترنتی مد نظر شما، تحویل کالا در ایران بین 20 الی 30 روز زمان می‌برد.

کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟

سایت Tinydeal

Tinydeal، یکی از فروشگاه های آنلاین در چین، هنگ‌کنگ است. که در زمینه فروش انواع کالاهای الکترونیکی ارزان قیمت در حال فعالیت است. برخی از محبوب‌ترین کالاهای موجود در Tinydeal شامل اسباب‌بازی ، تلفن‌های همراه و لوازم جانبی کامپیوتر، باتری‌های قابل شارژ و شارژر و موارد دیگر می‌شود. روش پرداخت در این سایت پی پال و وسترن یونیون است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، با خرید از Tinydeal می‌توانید کالای مورد نظرتان را در ایران تحویل بگیرید.

کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟

سایت Gaer Best

سایت Gaer Best یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین چینی است که با بهترین قیمت در زمینه فروش انواع کالا، از الکترونیکی تا پوشاک در حال فعالیت است. روش پرداخت در این سایت شامل 3 مورد ویزا کارت، مستر کارت و پی پال می‌باشد. شما می‌توانید با خرید از Gaer Best ، کالای مورد نظرتان را در ایران تحویل بگیرید.

کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟

سایت بنگ گود

شاید بتوان گفت که قسمت اعظمی از مواردی که در پاسخ به سؤال کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟ معرفی می‌شوند، مربوط به فروشگاه های آنلاین چینی هستند. یکی دیگر از فروشگاه های آنلاینی که با خرید از آن می‌توانید کالا را در ایران تحویل بگیرید، سایت بنگ گود است. مشابه با سایت آمازون، این فروشگاه آنلاین نیز در زمینه فروش انواع محصولات در حال فعالیت است. روش پرداخت سایت، پی پال، ویزا کارت و مستر کارت است.

کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟

سایت Tide Buy

اگر به فشن و مد علاقه دارید، می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی هندی مراجعه کنید. روش پرداخت در این سایت پیپال، ویزاکارت و مسترکارت است. (برخی از سایت‌های هندی و آسیای شرقی چندان قابل اعتماد نیستند، بنابراین قبل از پرداخت و ثبت سفارش از طریق خواندن کامنتهای کاربرانی که از این سایت‌ها خرید کرده‌اند، متوجه نحوه عملکرد سایت شوید.)

کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟

سایت Asos

یکی دیگر از فروشگاه های آنلاینی که در زمینه فروش لباس و پوشاک زنانه در حال فعالیت است، سایت asos است. برای خرید از این سایت می‌توانید از پیپال، ویزا کارت و یا مستر کارت استفاده کنید. توجه داشته باشید که این سایت نیز ارسال کالا به ایران دارد. بنابراین اگر می‌خواهید با تغییرات دنیای مد به روز بمانید، حتماً سری به این سایت بزنید.

کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟

سایت وی بریدال

اگر به زودی قرار است مقدمات عروسی‌تان را فراهم کنید و به دنبال بهترین لباس برای این شب به یاد ماندنی هستید، می‌توانید به سایت vbridal مراجعه کنید. برای خرید از این سایت و تحویل کالا در ایران باید ویزا کارت یا مسترکارت داشته باشید.

کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟

سایت علی اکسپرس

سایت Aliexpress یکی دیگر از سایت‌های چینی است که معمولاً برای خرید عمده با کمترین قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت و وسترن یونیون از این سایت خرید کنید و کالایتان را در ایران تحویل بگیرید.

همان‌طور که متوجه شدید، روش پرداخت در هر یک از سایت‌های معرفی شده، در بیشتر موارد کارت‌های اعتباری و کیف پول الکترونیکی پی پال است. برای استفاده از این روش‌ها، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر درخواست خرید کردیت کارت و افتتاح حساب پی پال وریفای شده را برای ما ارسال نمایید:

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری


افتتاح حساب پی پال وریفای شده


شارژ پی پال

در صورتی که مایل به استفاده از روش‌ها گفته شده نیستید، می‌توانید با پرداخت ریال به ما، از سایت مورد نظرتان خرید دلاری داشته باشید.

خرید از سایت های خارجی

همراهان عزیز، امیدواریم که پاسخ سؤال کدام سایت‌های خارجی ارسال کالا به ایران دارند؟ را گرفته باشید. اگر برای پرداخت در هر یک از سایت‌ها گفته شده سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا