کره جنوبی محدودیت های کمتری در رابطه با ارزهای دیجیتال اعمال خواهد نمود – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

طبق گفته خبرگزاری The Korea Times، دولت کره جنوبی که اخیراً عرضه اولیه سکه (ICO) را ممنوع کرده بود، قصد دارد محدودیت های موجود در رابطه با ارزهای رمزپایه را بر اساس تلاش های گروه G20 جهت ایجاد مقررات یکسان در این حوزه کاهش دهد. گروه G20 آخرین مهلت برای انجام اولین گام در ایجاد مقررات یکپارچه در حوزه ارزهای دیجیتال را ماه جولای اعلام نموده است.

اعلام اخیر کره جنوبی بخشی از برنامه کاهش محدودیت ها جهت ارزهای رمزنگاری شده است؛ زیرا دارایی های دیجیتال هم اکنون بهتر درک شده اند. یک مقام رسمی کمیسیون خدمات مالی کشور (FSC) گفت که این اداره نظارتی مخالف ارزهای رمزپایه نیست و اصلاحات صورت گرفته را برای مقابله با پولشویی و سایر فعالیت های غیر قانونی انجام داده است.

یکی دیگر از مقامات این کشور اظهار داشت که کره جنوبی نیاز به همکاری بین المللی در زمینه تنظیم قوانین ارزهای رمزنگاری شده دارد و توسعه مقررات آن همچنان در مراحل اولیه خود قرار دارد. این مقام رسمی بیشتر اظهار داشت که قوانین یکپارچه به دلیل گستره وسیعی از ارزیابی ها در میان سازمان های دولتی، یک چالش کلی را نشان می دهند. در گذشته دولت کره جنوبی ارزهای دیجیتال را “محصولات غیر مالی” عنوان می نمود.

در ماه مه Yoon Suk-heun که اخیراً به سرپرستی خدمات نظارت مالی (FSS) کره جنوبی برگزیده شد، گفت که وی در نظر دارد تا اصلاح مقررات ارزهای رمزپایه را بررسی کند. Yoon Suk-heun در آن زمان گفت که FSS با FSC جهت بازرسی از موسسات مالی و تنظیم سیاست های راهبردی جدید همکاری خواهند نمود.

همچنین بخوانید |  قوانین ارز های رمز پایه توسط کره جنوبی

یکی از مقامات وزارت تجارت، صنعت و انرژی (MOTIE) می گوید که تغییر تدریجی نگرش دولت در حوزه ارزهای دیجیتال مورد نیاز است، گرچه بعید است که تغییر عمده ای در سیاست ها صورت گیرد. این مقام رسمی خاطر نشان کرد:

کشور باید تاکید بیشتری بر فناوری بلاک چین داشته باشد تا بتواند مبادلات ارزهای رمزپایه را بهتر درک کند.

به زودی ممنوعیت ICO ها در کره جنوبی ممکن است پایان یابد. مجلس ملی کشور برنامه ای برای اجازه دادن به ICO های داخلی ارائه نموده است. Hong Eui-rak، نماینده حزب حاکم کره جنوبی، گفت که قانونگذاران در حال ایجاد یک دسته از قوانین برای حذف ممنوعیت های موجود هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا