کریپتو تب (CryptoTab) چیست و نحوه کار با آن چگونه است؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

آیا تا به حال چیزی درباره افزونه استخراج بیت کوین کریپتو تب شنیدید؟ اگر علاقه مند هستید که بدانید چگونه می توانید با یک افزونه که بر روی مرورگر نصب می شود، بیت کوین استخراج کنید، این نوشته را تا پایان بخوانید.

کریپتو تب (CryptoTab) چیست؟

CryptoTab خود را روشی برای “بدست آوردن بیت کوین با استفاده از مرورگر وب” می داند. این جمله همان چیزی است که در سایت CryptoTab از آن برای جذب مخاطبین استفاده می شود که البته جمله جذابی هم برای علاقه مندان به استخراج بیت کوین است؛ اینطور نیست؟! 😆

ایده این این است که شما افزونه کریپتو تب را برای مرورگر وب فایرفاکس دانلود و نصب می کنید و سپس قادر خواهید بود تا در حالی که از این مرورگر وب استفاده می کنید و در حال گشت و گذار در اینترنت هستید، بیت کوین استخراج کنید.

البته استفاده از این سایت برای استخراج از طریق هر مرورگر دیگری هم امکان پذیر است و حتی این سایت خود مرورگر مخصوصی دارد که ادعا می کند روند استخراج را ساده تر و سریع تر می کند.

حتی می توانید با دعوت از دوستان و آشنایان خود به این کار هم بیت کوین بیشتری بدست بیاورید.

سایت CryptoTab ادعا می کند که می توانید در عرض یک ماه فقط به روش دعوت از دوستان 1 بیت کوین کسب کنید (که واقعا قبول آن سخت است) و البته در این وبسایت هم گفته نشده که برای این که به درآمدی این چنینی برسید، نیاز است چند نفر را دعوت کنید!

همچنین بخوانید |  استخراج بیت کوین چیست و چگونه انجام می شود؟

تا زمانی که مرورگر فایرفاکس روی سیستم شما باز و افزونه هم فعال باشد، می توانید ارز رمزپایه استخراج کنید.

نحوه کار افزونه CryptoTab چگونه است؟

در واقع CryptoTab یک استخر استخراج است که با ارائه این افزونه امکان اتصال چندین کاربر در یک نقطه و استفاده از توان پردازشی هر کدام برای استخراج ارز رمزپایه را فراهم ساخته است.

برای استفاده از کریپتو تب ابتدا افزونه آن را با کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید.

دانلود افزونه برای فایرفاکس

دانلود مرورگر مخصوص

نسخه تحت وب (برای همه مرورگرها)

پس از نصب شما می توانید از طریق اکانت های خود در شبکه های گوگل و فیسبوک وارد این برنامه شوید. پیشنهاد می کنیم بدون ورود از طریق حساب کاربری استخراج را شروع نکنید چرا که ممکن است سابقه خود را پس از بسته شدن برنامه از دست بدهید.

نکته مهم : در سایت کریپتو تب اشاره شده که پس از رسیدن به حداقل درآمد 0.0004 بیت کوین، می توانید درخواست برداشت کوین های خود را دهید که رسیدن به این مقدار می تواند ماه ها طول بکشد.

با احتساب قیمت امروز بیت کوین، 6579 دلار آمریکا، این مقدار بیت کوین 2.6316 دلار ارزش دارد.

برنامه تحت وب CryptoTab
برنامه تحت وب CryptoTab

همان طور که گفتیم کریپتو تب ادعا می کند می توانید تا یک بیت کوین از این راه بدست بیاورید ولی این هدف فقط با دعوت تعداد زیادی کاربر برای عضویت در این سایت امکان پذیر است.

آیا تا به حال عبارت پانزی شم (Ponzi Scheme) را شنیده اید؟ این کار دقیقا به همین معناست. شما پول خود را از افرادی می گیرد که دعوت می کنید ولی باید تعدادی را به این کار دعوت کنید.

البته این یک مدل کسب و کار پایدار به حساب نمی آید و از همین رو ما وبسایت کریپتو تب را محکوم می کنیم. شما تنها در صورتی به این روش درآمدزایی می کنید که بتوانید افراد دیگر را فریب دهید تا آن ها هم به همین ترتیب افراد دیگر را فریب دهند.

در حال حاضر اپلیکیشن کریپتو تب برای تلفن های هوشمند در دسترس نیست و از گوگل پلی حذف شده است.

همچنین بخوانید |  استخراج بیت کوین در فضا امکان پذیر شد!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا