کسب درآمد از بازی، رویا یا واقعیت؟

اشتراک گذاری پست

بر طبق آمار های سال 2017، صنعت بازی و گیمینگ یک صنعت 18.4 میلیارد دلاری است. اکنون حدود 2457 شرکت بازی سازی در دنیا فعالیت میکند. متخصصین این حوزه باور دارند که تا سال 2022، درآمد حاصل از بازی سازی به عددی بالغ بر 230 میلیارد دلار میرسد. اکنون که در سال 2020 به سر میبریم، این درآمد به 160 میلیارد دلار رسیده و این نکته باعث میشود که پیش بینی متخصصین از این صنعت، بسیار دور از ذهن نباشد. حال ممکن است از خود بپرسید که، چه تعداد گیمر در دنیا وجود دارد؟ 2.2 میلیارد ! بله، این یک عدد واقعی است که یک سوم جمعیت کل جمعیت جهان را شامل میشود. حال از این تعداد، 1.2 میلیارد نفر بر روی پلتفرم PC فعالیت میکنند. در ادامه این مطلب به چگونگی درآمد این افراد و کسب درآمد از بازی را بررسی میکنیم. با فناوران امید همراه باشید.

سهم من از این بازار میلیارد دلاری؟

اکنون که با آمار کلی دنیای گیمینگ آشنا شدیم، به چگونگی کسب درآمد از بازی های آنلاین میپردازیم. تمامی اقشار دنیا، گیمر ها را تشکیل میدهند. از دکتر موفق 52 سال تا دانش آموز 12 سال. در گزارشی که سال 2019 در آمریکا صورت گرفت، این نتیجه حاصل شد که اکثر گیمر ها سنی برابر با 18 تا 35 سال میباشند. امروزه پول درآوردن با بازی آنلاین، با داشتن چند پیش نیاز و یکم استعداد و کلی علاقه، واسه همه میسر است.

کسب درآمد از بازی آنلاین در یوتیوب

رسیدن به غول مرحله آخر درآمد گیمینگ

اگر علاقمند به بازی های آنلاین باشید و یا در این حوزه مطالعه کنید، قطعا نام افرادی از جمله ninja و PewDewpie به چشمتان خورده است. این افراد از دسته موفق ترین و پولساز ترین گیمر های دنیا به حساب می آیند و از پیشتازان کسب درآمد با بازی با مبلغی بالغ بر 940 هزار دلار در ماه میباشند. حال سهم من و شما که از علاقه مندان این حوزه هستیم، چقدر است؟ چه راه هایی را باید امتحان کنیم و چه مواردی را باید رعایت کنیم؟ چگونه میتوانیم به غول مرحله آخر این رقابت برسیم؟

در مرحله اول، باید با بازی های پولساز آشنا شویم.

اکنون که با برخی از این بازی ها آشنا شدیم، باید بدانیم که از چه روشی میتوانیم کسب درآمد داشته باشیم.

در این یادداشت بیشتر به راه های استریم بازی آنلاین میپردازیم و پلتفرم هایی که کاربران میتوانند از آنها در راه کسب درآمد آنلاین استقاده کنند.

درآمد از بازی اندرویدی

تماشا کن، یاد بگیر تا من پول دربیارم

باید مد نظر شما باشد که مطلبی، نکته ای و یا مهارتی داشته باشید در انجام یک بازی که بتوانید یک استریم موفق داشته باشید و بینندگان بیشتری راغب به دنبال کردن شما بشوند و یا با روش های خود، بیننده را نیز در جریان هیجانات بازی قرار دهید و این به این معناست که، آدرنالین بیشتر، بیننده بیشتر و در پایان نیز درآمد بیشتر. حال با چند زمینه استریم معروف آشنا میشویم.

نقد کردن درآمد دلاری و لذت پول بعد از لذت بازی

تصمیم خودتون رو گرفتید و شروع به فعالیت کردید و اکنون به آسان ترین مرحله کار خود رسیدید یعنی تبدیل دلار به ریال و استفاده از آن. شرکت های زیادی چنین خدماتی را در اختیار شما قرار میدهند که یکی از آن ها فناوران امید میباشد. که شما به راحتی با چند قدم میتوانید درآمد ارزی خود را تبدیل به ریال کنید.

حال وقت آن رسیده که به تمامی بهانه های گذشته خاتمه بدین و به دنبال علاقع دیرینه خودتون برید و بهترین تجربه ها رو داشته باشید و درآمد حاصل از بازی آنلاینتون را از طریق فناوران امید نقد کنید.

گیمر مورعلاقه شما کیست؟ آیا به استریمر شدن فکر میکنید؟

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا