کسب درآمد از بازی آنلاین 1399

یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد دلاری، کسب درآمد از بازی آنلاین است. هر روز به تعداد بازی‌ های آنلاین درآمدزا و کاربرانی که با این بازی ها به کسب درآمد در خانه دست یافته اند اضافه می شود. اگر فردی با از مهارت در بازی آنلاین هستید، می توانید در اوقات فراقت خود درآمد ارزی کسب کنید. یا شاید دانش آموز هستید و قصد دارید از هفته های آخر تابستان خود حداکثر استفاده را ببرید. این بازی ها اکثراً پیچیده نیستند و پیوستن به آنها با چند کلیک و یک اکانت رایگان بازی، امکان پذیر می باشد. بله، کسب درآمد دلاری آنقدر هم دشوار نیست.

در این مقاله یک لیست بازی های رایگان را معرفی می کنیم که به کاربران در ازای برنده شدن یا حتی صرفاً بازی کردن پول می دهند. بازی های معرفی شده در این لیست از بازی های بدون نیاز به کنسول هستند. یعنی برای کسب درآمد از بازی آنلاین، تنها لازم است این بازی ها را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

کسب درآمد از بازی آنلاین

در این سایت، شما می توانید برای فعالیت های آنلاین خود، پول بگیرید. مشخصاً یکی از این فعالیت ها بازی آنلاین است. راه های جایگزین دیگری در این سایت نیز وجود دارد. مثل پاسخ دادن به نظر سنجی ها، معرفی سایت به دوستان و غیره.

برای نقد کردن درآمد بازی آنلاین Swagbucks می توانید یا گیفت کارت آمازون بگیرید یا اعتبار سایت را به حساب پی پال خود انتقال دهید. برای نقد کردن دلار پی پال می توانید از خدمات شرکت امید احمدیانی بهره بگیرید.

یکی از معروف ترین بازی های استراتژیک چند نفره است. در داستان بازی شما به 1000 سال بعد فرستاده می شوید. زمانی که کره ی زمین دیگر قابل زیستن نیست. در این بازی باید دلارهای مریخی پیدا کنید. زمانی که پول هایی که در بازی پیدا کرده اید به مبلغ خاصی رسیدند، می توانید آنها را نقد کنید.

پس از این که به عنوان یک کاربر در این بازی ثبت نام کردید، 5.000 دلار مریخ رایگان دریافت می کنید. به ازای هر 300.000 دلار مریخ، 20 دلار واقعی می توانید دریافت کنید. پس از کسب درآمد دلاری خود می توانید از کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال، وبمانی و پرفکت مانی برای نقد کردن آن استفاده کنید.

این سایت یکی از محبوب ترین سایت ها برای کسب درآمد از بازی آنلاین است. این پورتال بازی آنلاین توسط کمپانی Innopark India راه اندازی شده است. این بازی را از گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است. برای کسب درآمد دلاری از بازی آنلاین ارائه شده در این سایت، میتوانید به صورت شبانه روزی از طریق خود این سایت اقدام کنید.

این سایت از بزرگترین سایت ها برای کسب درآمد از بازی آنلاین در دنیا است. ممکن است شایعه ی میلیونر شدن یکی از کاربران این سایت به اسم Anshe Chungthe را شنیده باشید. در این سایت از راه های مختلف می توانید به کسب درآمد دلاری بپردازید. از راه های درآمدزایی در این سایت می توان به خرید و فروش املاک، تولید و فروش محتوا، وسایل و شرکت در رویدادهایی مثل کنسرت می باشد. تمامی این فعالیت ها مجازی خواهند بود و در دنیای واقعی وجود ندارند.

کسب درآمد دلاری

 

امید احمدیانی فقط خدمات تبدیل درآمد به دست آمده کاربران به ریال را ارائه می دهد. امید احمدیانی مسئولیتی در قبال این سایت ها قبول نمیکند.

نقد کردن درآمد دلاری:

پس از کسب درآمد از بازی آنلاین و انتقال آن به یکی از کیف پول پی پال، نیاز به نقد کردن دلار پی پال دارید. برای انجام فروش دلار پی پال می توانید از خدمات امید احمدیانی استفاده کنید. در ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و به قسمت پول الکترونیک -> پی پال -> فروش پی پال به امید احمدیانی بروید.

یا می توانید درخواست خود را از با کلیک روی دکمه ی زیر ثبت کنید.

درخواست فروش پی پال

 

 

مطالب مرتبط:

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا