کسب درآمد از گوگل پلی 1399

اشتراک گذاری پست

این روزها افزایش درآمد، آن هم از طریق اینترنت یکی از پر سرچ ترین مطالب در گوگل است. خوشبختانه روش های مختلفی برای کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت وجود دارد که برخی از آنها سرابی بیش نیستند! در حال حاضر سایت های کلیکی مختلفی مانند نئو باکس به ازای کلیک روی چند تبلیغ، دلار پی پل رایگان اما به مقدار بسیار کم به شما می دهند. اما روش مطمئن برای کسب درآمد اینترنتی چیست!؟ در این مقاله همراه ما باشید تا یک روش کسب درآمد جدید، به نام کسب درآمد از گوگل پلی را به شما آموزش دهیم.

روش های کسب درآمد از گوگل پلی

به طور کلی شما می توانید از طریق یکی از دو روش های زیر برای کسب درآمد دلاری از طریق گوگل پلی اقدام کنید:

کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس

گوگل ادسنس یکی از ابزارهای گوگل است که تا حدودی به گوگل ادوردز شباهت دارد. در این روش نیز هدف کسب درآمد از طریق تبلیغات آنلاین است، اما با رویکردی متفاوت. چرا که شما با استفاده از ابزار گوگل ادسنس و یک سایت زبان خارجی، تبلیغات از سایت های مختلف پذیرفته و در سایت خود قرار دهید.

کسب درآمد از گوگل پلی

البته گوگل ادسنس تنها قابل استفاده برای سایت نیست، چرا که با استفاده از این ابزار می توانید می توانید از برنامه هایی که برای سیستم عامل های اندروید نوشته اید نیز کسب درآمد داشته باشید. چرا که تبلیغات را پذیرفته و در اپلیکیشن خود نمایش دهید! مسلما زمانی کسب درآمد از گوگل پلی از طریق این روش برای شما با سود همراه خواهد بود، که اپلیکیشن شما در گوگل پلی دارای رتبه بالایی باشد. بنابراین اگر در زمینه برنامه نویسی اندروید تخصص دارید، به شما پیشنهاد می کنیم از این تکنیک برای افزایش درآمد بیشتر استفاده کنید.

کسب درآمد از طریق اپلیکیشن نویسی

ساده ترین روشی که برای کسب درآمد از گوگل پلی وجود دارد، استفاده از تخصص برنامه نویسی برای اندروید است. با توجه به اینکه برنامه نویسی برای iOS با محدودیت های زیادی رو به رو است، بسیاری از افرادی که به دنبال کسب درآمد دلاری هستند، برنامه نویسی اندروید را به عنوان یکی از انتخاب هایشان در نظر میگیرند. چرا که با استفاده از یک اکانت دولوپر گوگل و رعایت قوانین انتشار برنامه در این پلتفرم، به راحتی می توانند درآمدشان را افزایش دهند.

نقد کردن درآمد ارزی

در صورتی که از یکی از روش های گفته شده برای کسب درآمد دلاری استفاده کردید، نوبت به نقد کردن درآمدی می رسید که از این طریق کسب کرده اید. در حال حاضر با توجه به تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان استفاده از ارز خارجی در ایران وجود ندارد و باید حتما به ریال تبدیل شود. بنابراین شما می توانید با استفاده از خدمت “نقد کردن درآمد ارزی” امید احمدیانی، درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی خود انتقال دهید. به همین سادگی!

تبدیل دلار به ریال

همراهان گرامی، امیدواریم که این مقاله راهنمای شما برای کسب درآمد دلاری بوده باشد. در صورتی که تجربه کسب درآمد از گوگل پلی دارید، با ما در میان بگذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا