کسب درآمد دلاری از سایت گرافیک ریور

اشتراک گذاری پست

امروزه به لطف استارت آپ های گوناگون در سراسر دنیا محدودیتی برای یافتن شغل و کسب درآمد دلاری وجود ندارد. هر فردی به تناسب شغل خود می تواند راه هایی برای درآمد ارزی پیدا کند. تنها مشکل اینجاست که ایران به بانک های جهانی متصل نیست و افراد از امکان نقد کردن درآمد ارزی خود اطمینان ندارند. یکی از شغل هایی که وابسته به زمان و مکان خاصی نیست و زبان جمعی مردم است طراحیست. سایت هایی مانند Behance یا Dribbble و همچنین 99Designes بستر خوبی برای درآمد زایی در حوزه طراحی هستند اما سایتی که در ادامه معرفی می کنیم روندی مشابه با سایت فری پیک دارد.  اگر شما یک طراح هستید فروش در گرافیک ریور برای شما درآمد خوبی خواهد داشت، در ادامه در مورد کسب در آمد دلاری از سایت گرافیک ریور و نحوه ی نقد کردن آن توسط فناوران امید صحبت خواهیم کرد.

سایت گرافیک ریور GraphicRiver چیست؟

گرافیک ریور یک بازار دیجیتال است که مردم می توانند برای فروش تصاویراستوک ، آرم و طرح هایی که به عنوان سرگرمی ایجاد کرده اند اقدام کنند. کسب درآمد دلاری از سایت گرافیک ریور یکی از شغل های محبوب طراحان در سراسر دنیاست. گرافیک ریور بخشی از بازار بزرگ Envato است (سایتی به هم پیوسته با 8 بازار متفاوت در زمینه های مختلف که هر یک از آنها نویسندگان ، کارمندان ، کالاهای مخصوص ، انجمن ها و بستر مناسب به خود را دارند). تمامی مردم در سراسر جهان در گرافیک در این سایت فقط با چند دلار می توانند فایل های لایه باز فتوشاپ ، وکتور ها ، آیکون ، افزونه های Adobe و الگوهای طراحی بدون حق امتیاز را بخرند و یا بفروشند. باید در نظر بگیرید هر محصول نهایی، از لحاظ پیچیدگی ، کیفیت و کاربردی که فایل ارائه می دهد، قیمت گذاری می شوند. پس برای کسب درآمد بیشتر، بهتراست کیفیت کار ها بالا باشند.

برای کسب درآمد دلاری از سایت گرافیک ریور و نقد کردن درآمد های ارزی  از خدمات فناوران امید استفاده کنید. برای ثبت درخواست از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ثبت درخواست

آیا می توانم در گرافیک ریور فروشنده باشم؟

کسب درآمد دلاری از گرافیک ریور و فروش در گرافیک ریور و قرار دادن کالاهای خود در بازار Envato رایگان است، اما روندی برای بررسی وجود دارد. شما باید به دقت شرایط قبول شدن به عنوان فروشنده را مطالعه کنید. از مهم ترین این شرایط این است که آثار به هیچ وجه کپی شده از فردی دیگر نباشد و اینکه حداقل فعالیت هایی برای معرفی بهتر خود در این سایت انجام دهید.

برای فروشنده شدن درسایت باید یک حساب در سایت  Graphicriver.net ایجاد کنید و پس از آن مراحلی که سایت از شما خواسته را تکمیل کنید. یکی از مهم ترین سوالاتی که در مراحل ثبت نام از شما می پرسد این است که می خواهید به عنوان exclusive کار کنید یا non-exclusive ؟ اگر این مرحله را رد کنید سایت به صورت خود کار non-exclusive را برای شما انتخاب می کند. Exclusive به فروش اختصاصی به یک نفر اشاره دارد که بعد از خرید فروش آن بسته می شود. مزیت این روش این است که مبلغ خوبی را از آن پروژه دریافت می کنید. فروش non-exclusive به این روش اشاره دارد که شما محصول خود را به تعداد نامحدودی از افراد می توانید ارائه دهید و در طولانی مدت به مبلغ قابل توجهی تبدیل خواهد شد.

نحوه ی ثبت نام به عنوان فروشنده محصولات

 

کسب درآمد دلاری از سایت گرافیک ریور

برای شروع فعالیت و فروش در گرافیک ریور شما باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت اصلی graphicriver.net وارد شوید و sign up کنید.
  • ایمیلی که از سمت سایت برای شما ارسال می شود را تایید کنید.
  • حساب کاربری شما آماده است. حال بر روی نام کاربری خود کلیک کنید و گزینه ی become an autor را انتخاب کنید.
  • در این مرحله شما باید تخصص خود را مشخص کنید و بگویید که طرح های خود را تنها در اینوتو به فروش می رسانید یا در سایت های دیگر نیز همان طرح ها را تکرار خواهید کرد.
  • حساب کاربری شما به عنوان یک فروشنده در سایت آماده می شود.
  • اگر می خواهید حساب شما حرفه ای تر به نظر برسند، حتما اطلاعات پورتفولیوی خود را قرار دهید و نمونه کارهای قوی آپلود کنید.

پس از این مرحله شما می توانید به سادگی فعالیت خود به عنوان یک فروشنده یا منتشر کننده را آغاز کنید. حتما برای اینکه طرح های شما بهتر دیده شود از نمونه های پر فروش در این سایت ایده بگیرید زیرا سلیقه افراد در کشور های دیگر قطعا با ما تفاوت دارد. و اینکه در ماه های اولیه انتظار فروش بالا و درآمد های کلان را نداشته باشید. اکانت شما به مرور زمان جان می گیرد و به صورت قطعی به جایی می رسد که شما هر ماه مقداری درآمد ثابت را خواهید داشت.

فروش در گرافیک ریور

نحوه ی کسب درآمد دلاری و فروش در گرافیک ریور

هنگامی که پروژه های شما در سایت گرافیک ریور به فروش می رسد، شما برای هر محصول مبلغی را دریافت می کنید. استراتژی قیمت گذاری هر کالا متفاوت است و شما مبلغی کمتر از مبلغ اصلی محصول در سایت دریافت می کنید. دلیل این مساله این است که شما از قابلیت های این سایت برای فروش محصول استفاده کرده اید بنابراین باید مبلغی به عنوان کارمزد از هر فروشنده دریافت شود.

به عنوان یک ناشر شما برای محصولی که تولید کرده اید باید قیمت گذاری کنید. تمامی تصمیمات در قیمت گذاری بر عهده ی شما است اما بهتر است هنگام تعیین قیمت، قیمت محصولات مشابه در این مارکت را ببینید و مبلغی که تعیین می کنید چندان دور از ذهن نباشد. این مساله باعث می شود که مارکت اینوتو همیشه برای کاربران مورد اعتماد باشد. پس از تعیین قیمت محصول و قیمت گذاری آن از طرف سایت بررسی می شود. مارکت اینوتو همیشه در پی نگهداری و حفظ برند خود است بنابراین اگر محصول شما به هر دلیلی منتشر نشد باید قوانین سایت را به دقت بررسی کنید.

کسب درآمد دلاری

نحوه ی نقد کردن درآمد دلاری

پس از اینکه شما به درآمد زایی درسایت رسیدید باید در قسمت داشبورد حساب خود payout را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی set account کلیک کنید. روش های مختلف پرداخت به شما نمایش داده می شود. پرداخت در این سایت به سه روش: حواله بانکی سوئیفت، حساب پی پال و حساب پایونیر انجام می شود. حداقل ارسال برای حواله سوئیفت 500 دلار است اما برای ارسال از طریق پی پال و پایونیر شما می توانید مبلغ 50 دلار به بالا را دریافت کنید. در نظر داشته باشید اگر انتقال پول کارمزد داشته باشد و یا مالیات به حساب شما تعلق بگیرد این مبالغ بر عهده ی خود شماست و مارکت اینوتو هیچ تعهدی مقابل آن ها ندارد.

حواله سوئیفت: حواله ارزی بانکی سوئیفت یکی از رایج ترین روش های ارسال حواله به کشورهای مختلف میباشد , سیستم سوئیفت جهت ارسال و دریافت هرگونه پیام ارزی در بین واحدهای ارزی بانکهای داخل کشور و بانکهای خارج از کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر استفاده از این سرویس در ایران امکان پذیر نیست.

حساب پی پال: پی پال یک سرویس آنلاین مالی است که شرایط انجام تراکنش مالی را در محیطی امن برای مشتریان امکان‌پذیر می‌سازد. در واقع مشتریان می‌توانند با یک ایمیل نقل و انتقال پول را انجام دهند. ایران از سمت پی پال تحریم شده است و در صورتی که با ip ایران وارد نشویم می توان در سایت ثبت نام کرد اما مشکل اینجاست که برای شروع نقد و انتقالات مالی باید حساب پی پال به یک کارت اعتباری معتبر نظیر ویزا کارت و مستر کارت متصل شود برای افتتاح حساب پی پال می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید.

حساب پایونیر:  پایونیر یک شرکت خدمات مالی است که انتقال پول و خدمات پرداخت دیجیتال را فراهم می کند. دارندگان حساب پایونیر می توانند به حساب بانکی، مستر کارت و یا کیف پول Payoneer به صورت آنلاین پول منتقل کنند. این سرویس در بیش از 200 کشور و با بیش از 150 ارز رایج جهان ارائه می گردد. استفاده از سایت پایونیر نیز در ایران امکان پذیر نمی باشد و برای ساخت اکانت به شماره تلفن و حساب بانکی معتبر نیاز هست. در نظر داشته باشید که ip شما باید با کشوری که مشخص کرده اید یکسان باشد. برای ساخت حساب پایونیر می توانید از خدمات شرکت فناوران امید استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله به نحوه ی کسب درآمد دلاری از سایت گرافیک ریور  و فروش در گرافیک ریور پرداختیم، در ایران بسیاری از فریلنسر ها یا طراحان مستقل باور ندارند که می توان به راحتی از سایت های خارجی کسب درآمد کرد. در مجموعه مقالات سایت فناوران امید ما بهترین سایت های مناسب برای کسب درآمد دلاری در تمامی زمینه ها معرفی کردیم. در صورتی که خود تجربه ی همکاری با سایت های خارجی و نقد کردن درآمد ارزی دارید. لطفا تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا