کلاهبرداری از امید احمدیانی 1399

همان‌طور که می‌دانید یکی از مشکلاتی که تحریم‌های متعدد علیه ایران برای ایرانیان، چه داخل و چه خارج، به وجود آورده است، عدم ارتباط مستقیم با بانک‌های بین‌المللی است. به عبارت دیگر، به دلیل یکپارچه نبودن دستگاه‌های بانکی در سراسر جهان و تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، انتقال ارز و یا پرداخت ارزی در ایران غیر ممکن است مگر آنکه از خدمات شرکت‌های واسط مانند امید احمدیانی استفاده شود. اما متأسفانه، برخی از افراد از همین بستر و به اسم شرکت‌های واسط برای انجام انواع کلاهبرداریها استفاده می‌کنند. و باعث می‌شوند که لقبی مانند ” امید احمدیانی کلاهبرداری ” به ما و یا همکاران ما داده شود. به همین جهت در این مقاله می‌خواهیم مهم‌ترین نکاتی که هنگام استفاده از خدمات امید احمدیانی باید مدنظر داشته باشید، در اختیار شما قرار دهیم. تا شما هم طعمه افرادی که قصد کلاهبرداری از امید احمدیانی دارند، نشوید!

مهم‌ترین نکاتی که هنگام استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی باید بدانید

  • برای استفاده از خدمات امید احمدیانی می‌توانید هم از طریق شماره‌هایی که در ادامه در اختیاری‌تان قرار می‌دهیم استفاده کنید و یا به طور مستقیم از به سایت مراجعه کرده و از طریق حساب کاربری‌تان، ثبت سفارش انجام دهید. برای کسب اطمینان بیشتر، از اینکه مستقیماً در حال استفاده از خدمات ما هستید، می‌توانید با استفاده از شماره‌هایی که در ادامه در اختیارتان قرار می‌دهیم، با کارشناسان ما صحبت کنید.
  • نکته مهمی که باید مدنظر داشته باشید، آدرس سایتی است که در آن حساب کاربری انجام می‌دهید. آدرس سایت امید احمدیانی (omidahmadyani.ir) است. بنابراین هر آدرسی غیر از این، هیچ ارتباطی با شرکت امید احمدیانی ندارد. پس به آدرس یا URL مرورگر توجه داشته باشید.

کلاهبرداری از امید احمدیانی

  • یکی از رویکردهایی که ما برای جلوگیری از کلاهبرداری از امید احمدیانی ، پیش گرفته‌ایم، استفاده از روشی به نام تائید هویت کاربران است. به این معنا که شما، بعد از ایجاد حساب کاربری در سایت، حتماً باید تمام اطلاعاتی که وارد کرده‌اید، تائید نمایید. به‌عنوان مثال تائید اطلاعات هویتی و شماره تماس و … . فراموش نکنید، تا زمانی که این مرحله از ثبت نام در سایت را پشت سر نگذارید، نمی‌توانید از هیچ یک از خدمات ارزی ما استفاده کنید! ( ممکن است برای بسیاری از شما این سؤال مطرح شود که چرا باید تائید هویت در سایت انجام شود؟ همراهان گرامی، بسیاری از افراد با استفاده از کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و یا مستر کارت، و یا سایر شبکه‌های مالی آنلاین مانند پی پال ، اسکریل، مانی گرام ، وبمانی و … برای انجام امور مالی کثیف، مانند پول‌شویی استفاده می‌کنند. تائید هویت شما در سایت به ما کمک می‌کند تا از هرگونه کلاهبرداری از امید احمدیانی و یا به واسطه امید احمدیانی جلوگیری شود)
  • در صورتی که قصد دارید به صورت تلفنی با تیم فروش و یا تیم پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید، می‌توانید از شماره‌های زیر استفاده کنید. فراموش نکنید که تنها این شماره‌های ثابت روشی برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما است، نه شماره تلفن همراه و … . چرا که بسیاری از افراد، با استفاده از نام برند امید احمدیانی و شماره‌های دیگر، موجب مشکلات مالی متعددی برای شرکت شده‌اند، جدای از اینکه نام این برند را در میان کاربران با لقب ” امید احمدیانی کلاهبرداری ” بدنام کرده‌اند. شماره‌های تماس برای برقراری تماس تلفنی با ما :
  • امید احمدیانی در انواع شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و توییتر حضور دارد. پس شما می‌توانید از طریق این رسانه‌های اجتماعی نیز با ما در ارتباط باشید. اما حواستان باشد که با امید احمدیانی واقعی در ارتباط باشید نه امید احمدیانی کلاهبرداری ! بنابراین اگر می‌خواهید از طریق این شبکه‌ها نیز با ما در ارتباط باشید، حتماً از آی دی های زیر که مربوط به هر پلتفرم هستند استفاده کنید :

همراهان عزیز، اگر نمی‌خواهید دچار یکی از کلاهبرداری‌هایی شوید که با نام برند امید احمدیانی اتفاق می‌افتد، حتماً برای ثبت هر سفارش، نهایت دقت را به خرج دهید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا