کمپانی Bitmain سیاست های جدید خود در رابطه با استخراج ارزهای رمزپایه را اعلام نمود – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بر اساس یک پست وبلاگ رسمی Bitmain در تاریخ 25 جولای، این کمپانی تولیدکننده سخت افزارهای ماینینگ سیاست های جدید خود در حوزه استخراج ارزهای رمزپایه را به منظور شفاف سازی در اکوسیستم اعلام نمود.

فهرست اخیر سیاست های اعلام شده نشان میدهد تعهد بیت مین (Bitmain) به ارائه یک اکوسیستم منصفانه و شفاف از ارزهای دیجیتال بیش از گذشته افزایش یافته و به همین علت سیاست های استخراج و ارسال محصولات این کمپانی به عنوان بخشی از فعالیت های ماینینگ در سراسر جهان بروزرسانی شده است.

در بخش حمل و نقل کالا، Bitmain چهار اقدام عمده از جمله محدودیت مقدار سفارشات، ارسال با پرداخت اولیه هزینه ها، مبارزه با احتکار کالا و همچنین انتشار گزارش ماهانه در بخش حمل و نقل را پیشنهاد نمود.

هر 30 روز یکبار این شرکت داده های جمع آوری شده را به جامعه اعلام می کند که میزان کل نرخ هش (Hashrate) دستگاه های بیت مین با الگوریتم های مختلف نیز در آن قرار دارد. Bitmain همچنین اطلاعات حمل و نقل و حجم دستگاه های ماینر جدید را در حساب رسمی توییتر خود به نشانی [email protected] منتشر خواهد نمود.

صفحه رسمی توییتر Antminer جهت معرفی محصولات جدید کمپانی Bitmain
صفحه رسمی توییتر Antminer جهت معرفی محصولات جدید کمپانی Bitmain

بیت مین در اعلامیه اخیر، سیاست های سختگیرانه خود در خصوص اقدامات “استخراج مخفی” را تکرار نمود. استخراج مخفی فرآیندی است که در آن تولیدکنندگان ASIC با استفاده از سخت افزارهای جدید خود قبل از قرار گرفتن در دسترس عموم به استخراج ارزهای رمزپایه میپردازند. این شرکت ادعا مینماید که همواره دیدگاه منفی نسبت به این عمل داشته است. این شرکت همچنین توضیح داد که سعی نخواهد کرد بلوک های خالی را استخراج نماید. در بیانیه اخیر آمده است:

در حالی که استخراج بلوک های خالی اغلب به عنوان نتیجه یک نیت گمراه کننده توصیف می شود، این مسأله به علت مشکلات موجود در انتشار بلوک در سطح پروتکل به جای تصمیم گیری فعال توسط اپراتورهای استخر استخراج رخ می دهد. ما به طور جدی در جهت کاهش این مشکلات تلاش می کنیم.

در ماه اوت سال 2017 اپراتور استخراج Antpool که تحت مدیریت Bitmain اداره می شود، ظاهراً تاخیر های معاملاتی و افزایش کارمزد مبادلات را از طریق استخراج بلوک های خالی ایجاد کرده است.

همچنین بخوانید |  بانک مرکزی ایران : استخراج ارز دیجیتال قانونی می شود

پیش از این، منابع چینی گزارش دادند که در حال حاضر کمپانی Bitmain پس از برگزاری عرضه اولیه سهام شرکت خود حدوداً 12 میلیارد دلار ارزش دارد. Bitmain ظاهرا بین 300 تا 400 میلیون دلار از طریق شرکت Sequoia China مستقر در چین، صندوق پوشش ریسک Coatue در آمریکا و صندوق سرمایه گذاری دولتی EDBI در سنگاپور سرمایه اولیه جمع آوری نموده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا