کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس درباره چهار پلتفرم معاملاتی هشدار داد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) اخیرا هشداری در رابطه با 200 پلتفرم سرمایه گذاری بدون مجوز منتشر کرده که سه مورد از آن پلتفرم ها بسیار شبیه به هم هستند و به دروغ ادعا می کنند که مرتبط با کمپانی دارای مجوز و قانونی BDSwiss هستند.

در وبسایت CySEC شما می توانید لیستی از پلتفرم های تایید شده و تایید نشده را به تفکیک مشاهده کنید؛ در تاریخ 10 دسامبر CySEC لیست وبسایت های تایید نشده را بروزرسانی می کند که در حال حاضر شامل 187 عنوان متفاوت است.

فعالیت و مالکیت دامنه هایی که در ادامه آمده اند بر عهده Cyprus Investment Firms (CIFs) که از سوی CySEC برای ارائه خدمات سرمایه گذاری مورد تایید قرار گرفته، نیست.

متن توضیحی در وبسایت CySEC

دیروز وبسایت Finance Magnates گزارشی منتشر کرد که در آن چهار بروکر سرمایه گذاری بدون مجوز که CySEC به لیست خود اضافه کرده بود را معرفی کرد.

  • Nervic FX Trade
  • Crypt Fx Tm
  • Urban Fx Trade
  • Intense Fx Trade

در این گزارش آمده است که این چهار نام به نادرست ادعا کرده اند که مرتبط با BDSwiss Holding Plc، یک پلتفرم معاملاتی قانونی و دارای مجوز CySEX، هستند.

BDSwiss در طی سال ها فرآیند داخلی را به کار گرفته و چه از نظر نرم افزاری و چه توسط خود مشتریان مورد سو استفاده قرار گرفته ایم و وبسایت هایی با ظاهر مشابه از نام برند ما کلاهبرداری می کنند. واحد امور حقوقی BDSwiss ارتباطات مداومی با قانون گذاران دارند و اقدامات فوری صورت می دهد و هر وبسایت جعلی یا کلاهبرداری که متوجه آن شویم را گزارش می دهیم.

گفته های BDSwiss به Finance Magnates

بر اساس تحقیقات بیشتری که توسط وبسایت کوین تلگراف صورت گرفته، سه مورد از چهار پلتفرمی که به آن اشاره شد دقیقا عین هم هستند و فقط تصویر لوگو و نام برندی که در این وبسایت ها استفاده شده فرق می کنند. هر سه این پلتفرم ها امکان معاملات فارکس و معامله رمزارز ها را فراهم می کنند.

همچنین بخوانید |  پاکت آپشن چیست؟

CySEC همچنین در این باره گفته که بسیاری از کمپانی ها ادها می کنند که مقر اصلی آن ها در قبرس است در حالی که واقعا اینطور نیست.

شما می توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، لیست کمپانی های تایید شده و تایید نشده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس را مشاهده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا