کیف پول ارز دیجیتال ایرانی رونمایی شد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

چندی پیش خبر ارز دیجیتال ایرانی پیمان از حاشیه کنفرانس بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت منتشر شد. این ارز توسط همکاری 5 سهامدار اصلی: تک‌ وستا (هولدینگ توسن)، داده‌ ورزی سداد (بانک ملی)، گروه داده‌ پردازی پارسیان (بانک پارسیان)، گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا (بانک ملت) و فناپ (بانک پاسارگاد) عرضه خواهد شد.

به محض تأمین پشتوانه مورد نیاز برای تولید ارز دیجیتال، این ارز دیجیتال را صادر می شود. طبق پیش‌ بینی‌ های صورت گرفته قرار است یک میلیارد ارز دیجیتال خود با نام پیمان را با پشتوانه طلا صادر شود.

ولی الله فاطمی
مدیر عامل ققنوس

مدیر عامل هلدینگ سداد اعلام کرده است:

پس از صادر شدن پیمان، این ارز از طریق “بله” عرضه می شود. کیف پول این ارز دیجیتال نیز با “بله” یکپارچه می شود.

حمید رضا مختاریان

پیام رسان بله به عنوان کیف پول ارز دیجیتال پیمان در نظر گرفته شده است. در صورت عرضه ارز ایرانی پیمان از طریق پیام رسان بله، پس از توافق گپ و ایرانسل، “بله” دومین پیام رسانی است که پا به دنیای ارز دیجیتال ایرانی گذاشته است.

مدیرعامل هلدینگ سداد همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا بله در دور دوم حمایت از پیام‌ رسان‌ها قرار نداشت اعلام کرد:

ما در اولین دور حمایت نیز قرار نداشتیم و اصلاً نیز دنبال حمایت نیستیم فقط در دور اول زمانی که امکان فعالیت، به دلیل در لیست قرار نگرفتن پیام‌ رسان‌های موردحمایت دولت را از دست دادیم تلاش کردیم تا در لیست پیام‌ رسان‌های مورد تأیید دولت قرار بگیریم.

مختاریان در ادامه صحبت هایش به تلاش های این شرکت برای اتصال به مرکز تبادل اطلاعات GSB خبر داد. این هلدینگ در حال تلاش برای ارائه خدمات الکترونیک از طریق پیام رسان بله است.

همچنین بخوانید |  پذیرش یا عدم پذیرش ارز رمزپایه توسط ایران، مسئله این است!

مدتی قبل رئیس هیئت مدیره زیرساخت بیان کرده بود که خدمات پایه ‌ای دولت همراه و امکان اتصال به مرکز تبادل اطلاعات برای دو پیام ‌رسان سروش و گپ فراهم می ‌شود. مدیرعامل سداد نیز در همین خصوص گفت:

تاکنون کسی به ما نگفته است چون جز لیست این دو پیام‌ رسان نیستیم نمی‌ توانیم به مرکز تبادل اطلاعات متصل شویم یا نمی ‌توانیم خدمات دولتی ارائه دهیم اگر این را نیز به ما اعلام کنند ما تلاش خواهیم کرد که جز لیست حمایتی دوم هم قرار بگیریم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا