کیف پول بیت کوین 1399

اشتراک گذاری پست

از زمان ظهور ارزهای رمزنگاری شده تا کنون، یکی از ارزهای دیجیتالی که توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده، Bitcoin است. با توجه به اینکه ارزش فعلی این ارز دیجیتال در حال حاضر بیش از ۳ هزار دلار است، نگهداری از این کوین از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کیف پول بیت کوین آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

معرفی انواع کیف پول بیت کوین

کیف پول دسکتاپ بیت کوین

اگر هدف شما از خرید بیت کوین شرکت در معامله‌های مختلف ارزی است، بدون شک استفاده از کیف پول دسکتاپ Bitcoin بهترین انتخاب خواهد بود. با استفاده از این نوع کیف پول که قابل استفاده در انواع سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز، لینوکس و MacOS است، می‌توانید در هر لحظه به موجودی حسابتان دسترسی داشته باشید.

مزایای استفاده از کیف پول دسکتاپ بیت کوین

  • امکان دسترسی آسان به توکن های بیت کوین
  • مناسب برای افرادی که در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال در حال فعالیت هستند

معایب استفاده از کیف پول دسکتاپ بیت کوین

  • برخی از کیف پول‌ها تنها با استفاده از نودها فعال می‌شوند. بنابراین برای استفاده از آن‌ها نیاز به استفاده حجم زیادی اینترنت است.
  • امنیت برخی از این کیف پول‌ها چندان تضمین شده نیست.

کیف پول بیت کوین

کیف پول موبایل بیت کوین

مشابه ب کیف پول دسکتاپ بیت کوین این نوع کیف پول تنها در پلتفرم‌های مختلف موبایلی قابل استفاده هستند. در حال حاضر بهترین کیف پول موبایلی Bitcoin مربوط به سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز است. معمولاً افرادی از این نوع کیف پول‌ها استفاده می‌کنند که تمایلی به همراه داشتن همیشگی رایانه‌شان ندارند.

مزایای استفاده از کیف پول موبایل بیت کوین

  • در دسترس بودن
  • انجام سریع معاملات
  • امکان استفاده از قابلیت اسکن QR جهت انجام سریع معاملات

معایب استفاده از کیف پول موبایل بیت کوین

  • با توجه به اینکه قابلیت پیاده‌سازی تمام بلاک چین ارزهای رمزنگاری شده در تلفن همراه وجود ندارد پس تنها می‌توان از نودهای مطمئن برای انجام معاملات استفاده کرد.

کیف پول سخت افزاری بیت کوین

کیف پول سخت افزاری را شاید بتوان یکی از بهترین انواع کیف پول بیت کوین در نظر گرفت. چرا که بالاترین سطح امنیت را در اختیار کاربران ارز دیجیتال قرار می‌دهند چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین.

مزایای استفاده از کیف پول سخت افزاری بیت کوین

  • امنیت بالای رمز خصوصی
  • امکان کار به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت برای امنیت بیشتر
  • ایمن در برابر ویروس‌های کامپیوتری

معایب استفاده از کیف پول سخت افزاری بیت کوین

  • در صورتی که به سخت افزار این کیف پول آسیب جدی وارد شود احتمالاً ارز موجود در حساب دیگر قابل استفاده نیست.
  • بالا بودن هزینه استفاده از آن‌ها.

بیشتر بخوانید:

کیف پول بیت کوین

کیف پول کاغذی بیت کوین

ارزان‌ترین کیف پول بیت کوین، کیف پول کاغذی است. با استفاده از کد QR یا رمز موجود روی کاغذ می‌توان به موجودی حساب دست پیدا کرد.

مزایای کیف پول کاغذی Bitcoin

  • امکان هک شدن این کیف پول اصلاً وجود ندارد چرا که هیچ وقت به اینترنت متصل نمی‌شود.

معایب کیف پول کاغذی Bitcoin

  • امکان آسیب دیدن کیف پول به صورت فیزیکی.

رمز خصوصی (private key) کیف پول بیت کوین چیست؟

رمز خصوصی کیف پول به قطعه کد رمزنگاری شده‌ای می‌گویند که برای دسترسی به کیف پول استفاده می‌شود.  رمز خصوصی هر کیف پولی به یک آدرس عمومی متصل است که افراد با داشتن این آدرس عمومی می‌توانند ارز دیجیتال مورد نظرشان را برای یکدیگر انتقال دهند.

بنابراین اگر شما می‌خواهید که تنها خودتان به ارز دیجیتال موجود در کیف پولتان دسترسی داشته باشید باید از رمز خصوصیتان به خوبی مراقبت کنید چرا که می‌توان گفت تقریباً بدون داشتن این رمز امکان دسترسی به موجودی کیف پول غیر ممکن است. این رمز معمولاً از  کاراکتر حرفی تشکیل شده است که شرایط هک کردن را برای هکرها مشکل می‌سازد.

اما اگر می‌خواهید در مبادلات ارز دیجیتال شرکت کنید و قادر به دریافت ارز از دیگران باشید، باید از آدرس عمومی کیف پولتان استفاده کنید.

همراهان عزیز همان طور که متوجه شدید تنوع کیف پول بیت کوین روز به روز در حال بیشتر شدن است چرا که اهمیت نگهداری از این ارز دیجیتال روز به روز در حال افزایش است. بنابراین انتخاب این که کدام یک از انواع کیف پول‌های معرفی شده برای شما بهتر است، به نوع نیاز و هدف شما بستگی دارد.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا