کیف پول لجر نانو اس 1399

اشتراک گذاری پست

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که به محض ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده باشید بگیرید، این است که بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم ، ریپل و … را کجا نگهداری کنید. چالش اصلی که در رابطه با ارزهای مجازی وجود دارد، این است که اگر توسط هکرها کیف پول شما هک شود، به هیچ عنوان ارز از دست رفته را نمی‌توانید بازگردانید. در میان انواع کیف پول دیجیتال که وجود دارد، کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S بالاترین سطح امنیت را در اختیار کاربران ارز دیجیتال قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر، درخواست خرید کیف پول لجر نانو اس را برای ما ارسال نمایید :

خرید کیف پول لجر نانو اس

ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده خطرات خاص خودش را دارد. مانند وب‌سایت‌های فیشینگ (به سایت‌هایی گفته می‌شود که دقیقاً کپی سایت‌های دیگر هستند.) ، نرم‌افزارهای مخرب، کدهای مخرب و … که همگی تلاش می‌کنند کیف پول کاربران را هک کنند. شاید جالب باشد که بدانید با وجود پیشرفت‌هایی که در حوزه کیف دیجیتال وجود داشته است، میزان ارز رمزنگاری شده‌ای که در سال 2018 از کاربران دزدیده شده است، 3 برابر سال 2017 بوده است.

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری به دستگاهی گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان ارز رمزنگاری شده را در سطح امنیتی بالاتری نگهداری کرد. برای انجام تراکنش‌های مالی به واسطه این دستگاه نیاز به یک رمز عبور است. مزیتی که این نوع کیف دیجیتال به نسبت سایر انواع کیف پول ارز دیجیتال دارد این است که رمزش توسط هیچ دستگاهی مانند موبایل یا کامپیوتر قابل ذخیره‌سازی نیست.

کیف پول لجر نانو اس

نحوه استفاده از کیف پول لجر نانو اس

اگر برای بار اول از کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S استفاده می‌کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید :

  • اولین کاری که برای استفاده از این کیف دیجیتال باید انجام دهید، فشار دادن دو دکمه به صورت همزمان است.
  • بعد از آن گزینه تنظیمات دستگاه را انتخاب کنید.
  • سپس یک پین کد 8 رقمی باید تعیین کنید. برای انتخاب این پین کد باید از دکمه‌های بالایی استفاده کنید. به این معنا که تا به رقم مورد نظرتان نرسیده‌اید، این دکمه‌ها را باید فشار دهید بعد از این که رقم مورد نظرتان نمایش داده شد، می‌توانید دکمه‌ها را به صورت همزمان فشار دهید تا این رقم را تائید کرده و رقم بعدی را انتخاب کنید. این روند را تکرار کنید تا 8 رقم پین کد تعیین شوند. (حتماً این پین کد را جایی یادداشت نمایید چرا که برای استفاده از دستگاه به آن نیاز دارید.)
  • بعد از اینکه پین کد را به صورت کامل تعیین کردید، کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S از شما می‌خواهد تا آن را تائید کنید.
  • در مرحله بعد، کیف پول یک عبارت 24 کاراکتری را به شما نمایش می‌دهد که به عنوان رمز ریکاوری شناخته می‌شود. به این معنا که اگر به هر دلیلی کیف پول لجر نانو اس شما دچار مشکل و یا گم شد، می‌توانید از طریق آن تمامی اطلاعاتش را بازیابی کنید. در جعبه این کیف پول ارز دیجیتال ، 3 کاغذ قرار داده شده است، که باید این رمز 24 کاراکتری را روی آن یادداشت کنید. تا بتوانید در مواقعی که به مشکل برخوردید، از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید، اگر این رمز را فراموش کنید، به هیچ وجه موجودی کیف پولتان قابل بازگرداندن نیست!
  • بعد از نمایش این رمز، کیف پول دیجیتال از شما تأییدیه‌ای دریافت می‌کند.

به همین سادگی تنظیمات کیف پول لجر نانو اس قابل انجام است. بعد از طی شدن این مراحل، شما باید نرم‌افزار کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S را روی سیستم عاملتان نصب کنید و از آن استفاده نمایید.

کیف پول لجر نانو اس

آموزش نصب برنامه Ledger Live

برای استفاده از کیف پول لجر نانو اس به شما توصیه می‌کنیم که نرم‌افزار Ledger Live را دانلود کرده و نصب نمایید. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به روز رسانی کیف دیجیتال ، اضافه و یا حذف کردن ارز رمزنگاری شده، دریافت و انتقال را انجام دهید. برای نصب این برنامه مراحل زیر را دنبال کنید :

وارد سایت رسمی کیف پول لجر نانو اس شوید. برنامه Ledger Live را دانلود نمایید.

  • مراحل نصب را اجرا نمایید.
  • گزینه Start a new device Ledger را انتخاب کنید.
  • دستگاهی که می‌خواهید نصب کنید را انتخاب نمایید.
  • پین کد، رمز بازیابی را وارد نمایید. تا اطمینان حاصل شود که دستگاه شما انتخاب شده است.
  • با طی کردن این مراحل، نوبت به نصب کیف پول ارز رمزنگاری شده برای کیف پول ارز دیجیتال می‌رسد.

نصب کیف پول لجر نانو اس

برای این که کیف پول ارز رمزنگاری شده را نصب نمایید، به منوی Manager ، بالا سمت چم برنامه Ledger Live بروید. سپس ارز دیجیتال مد نظرتان را انتخاب کرده و نصب نمایید. به همین سادگی!

توجه : فضای داخلی این کیف پول برای نصب کیف دیجیتال ‌های مختلف فضای محدودی دارد. بنابراین اگر با ارور حافظه روبه‌رو شدید، نگران نشوید چرا که با حذف کردن چند کیف پولی که نیازی بهشان ندارید، می‌توانید فضای خالی ایجاد کنید.

البته با انجام این کار، ارز رمزنگاری شده حذف نمی‌شود. تنها کیف پولش از روی دستگاه شما پاک می‌شود. بنابراین اگر دوباره بخواهید از آن ارز مجازی استفاده کنید، باید نصب مجدد کیف پول را انجام دهید.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که با به روز رسانی کیف پول لجر نانو اس در طول زمان می‌توانید سطح امنیتش را ارتقا دهید. بنابراین اگر قصد ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده را دارید، بهتر است که در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال نیز جدی باشید!

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا