Notice: Undefined variable: selector in /home/fanavaraneomid/public_html/wp-content/plugins/vcfooter/index.php on line 178

کیف پول Trezor 1399

با توجه به محبوبیت روز افزون ارزهای رمزنگاری شده در میان کاربران، روز به روز به تنوع انواع کیف پول ارز دیجیتال اضافه شد. در میان گزینه‌های مختلفی که برای نگهداری ارز مجازی وجود دارد، کیف پول سخت افزاری مانند لجر نانو اس و Trezor از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند چرا که علاوه بر کاربری ساده‌ای که دارند، سطح بالایی از امنیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اگر شما هم در یکی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اید، می‌توانید درخواست خرید کیف پول Trezor را از طریق لینک زیر  برای کارشناسان ما ارسال نمایید :

خرید کیف پول Trezor

معرفی کیف پول Trezor

Trezor را می‌توان یک کیف دیجیتال آفلاین در نظر گرفت با استفاده از آن و البته بدون اینترنت می‌توان نقل و انتقالات مالی را انجام داد. بر خلاف سایز کوچکی که این کیف دیجیتال دارد، کار با آن بسیار ساده است. قابل‌حمل بودن این کیف پول دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه از زمان از آن استفاده کنید، بدون اینکه رمزتان را از طریق اینترنت در اختیار وب‌سایت‌های مختلف قرار دهید.

کیف پول Trezor

آموزش استفاده از کیف پول Trezor

اگر تا کنون تجربه استفاده از این کیف پول دیجیتال را نداشته‌اید، در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه راه‌اندازی این کیف پول سخت افزاری را به شما عزیزان آموزش دهیم.

  • اولین کاری که برای استفاده از این کیف دیجیتال باید انجام دهید، تعیین پین کد است. با استفاده از این رمز است که شما می‌توانید در هر بار اتصال آن به رایانه، وارد کیف پولتان شوید.
  • برای اطمینان بیشتر، راه‌اندازی این کیف دیجیتال با استفاده از رایانه انجام می‌شود. به این معنا که مشابه با تصویر زیر، از شما خواسته می‌شود تا کد نمایش داده شده در صفحه کیف پول را در رایانه نیز وارد نمایید.

کیف پول Trezor

  • بعد از این که رمز اولیه را وارد کردید، باید رمز بک آپ و یا ریکاوری را یادداشت نمایید. بنابراین در صورتی که کیف پول شما خراب شده و یا گم شود، با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات داخلی‌اش را بازیابی کنید. این رمز را حتماً جایی مطمئن یادداشت نمایید تا در صورت بروز مشکل از آن استفاده نمایید.
  • بعد از آن، کیف پول Trezor را به کامپیوتر متصل نمایید تا با استفاده از MyTrezor.com به ارز دیجیتال موجود در حسابتان دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام استفاده از کیف پول Trezor باید بدانید

  • برای استفاده از این نوع کیف پول سخت افزاری ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را مشابه با یک موس و یا صفحه کلید از طریق پورت یو اس بی به کامپیوترتان متصل نمایید. بعد از آن می‌توانید ارز دیجیتال را از رایانه به کیف پول و برعکس انتقال دهید.
  • طراحی این نوع کیف دیجیتال به گونه‌ای انجام شده است که تحت تأثیر ویروس‌های رایانه‌ای قرار نگیرد. با این جود به شما توصیه می‌کنیم که از سیستم عامل‌های آلوده برای استفاده از این کیف پول استفاده نکنید.
  • علاوه بر رایانه، شما می‌توانید کیف پول Trezor را به کیف پول موبایلی Mycelium Android متصل کنید و تراکنش‌های مالیتان را از طریق موبایلتان انجام دهید.

کیف پول Trezor

آیا امکان هک کیف پول Trezor وجود دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای این کیف دیجیتال عدم نیاز به رمز عبور برای اتصال به حساب است. بنابراین تا زمانی که کسی به خود دستگاه کیف پول دسترسی نداشته باشد، نمی‌تواند از موجودی حساب شما دسترسی داشته باشد.

با این وجود نمی‌توان به طور 100 درصد امنیت این کیف پول را تضمین کرد. به عنوان مثال، سایت‌های فیشینگ (سایت‌هایی که کاملاً کپی شده از سایت‌های معتبر هستند) به عنوان خطر جدی برای این کیف پول سخت افزاری در نظر گرفته می‌شوند. چرا که این دستگاه توانایی تشخیص این سایت‌ها را نداشته و تشخیص به عهده خود کاربر است.

همراهان عزیز، اگرچه کیف پول‌های ارزان‌تری برای نگهداری ارز دیجیتال مانند کیف پول کاغذی، کیف پول نرم افزاری و … نیز وجود دارد، اما فراموش نکنید که هنگامی که بحث بر سر ارز دیجیتال است، مهم‌ترین مسئله امنیت شیوه نگهداری آن‌هاست. با خرید کیف پول Trezor نه تنها کاربری ساده، بلکه امنیت بالا را تجربه خواهید کرد.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

Notice: Trying to get property 'post_date' of non-object in /home/fanavaraneomid/public_html/wp-content/plugins/wp-parsidate/includes/fixes-dates.php on line 51

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا