گیفت کارت آمازون 1399

اشتراک گذاری پست

اگر تا کنون خرید اینترنتی انجام داده‌اید، حتماً با فروشگاه آنلاین آمازون نیز آشنایی دارید. این روزها در میان وب‌سایت‌های خارجی که وجود دارد، ایرانیان خرید از آمازون و خرید از ebay را ترجیح می‌دهند. چرا که هم مراحل خرید از این سایت‌ها آسان است، هم معتبر بوده و احتمال کلاه‌برداری توسط فروشندگان در آن کم است. اما این تمام مزیت آمازون نیست! گیفت کارت آمازون یکی دیگر از امکانات این فروشگاه اینترنتی است که تجربه‌ای متفاوت از خرید در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قبل از اینکه به معرفی این نوع گیفت کارت بپردازیم بهتر است که نکته‌ای را در رابطه با خرید از آمازون به شما بگوییم. همراهان عزیز، متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، ارسال کالا از فروشگاه‌های آمازون به ایران انجام نمی‌شود. با این وجود جای نگرانی نیست، چرا که شما می‌توانید از طریق خدمات ارزی امید احمدیانی، نه تنها خرید از آمازون داشته باشید بلکه کالای مورد نظرتان را در ایران تحویل بگیرد. تنها نیاز است که از طریق لینک زیر درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید :

خرید از آمازون و تحویل در ایران

گیفت کارت آمازون چیست؟

آمازون یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر آمریکایی است که اخیراً صاحب فروشگاه اینترنتی سوق نیز شده است. با مراجعه به این سایت می‌توانید طیف گسترده‌ای از کالای های فیزیکی و دیجیتالی را مشاهده نمایید.

برای خرید از آمازون می‌توانید از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت و یا گیفت کارت آمازون استفاده نمایید. در مورد دو روش اول ما مقاله‌ای برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

بنابراین اگر بخواهیم تعریفی از گیفت کارت آمازون در اختیار شما قرار دهیم، باید بگوییم که این نوع گیفت کارت روشی برای پرداخت در آمازون است.

گیفت کارت آمازون

خرید گیفت کارت آمازون از شما

در صورتی که گیفت کارت آمازون خریده‌اید ولی به هر دلیلی تمایلی به استفاده از آن ندارید، می‌توانید آن را به یکی از دوستان خود بفروشید. به خاطر داشته باشید که به طور رسمی روشی برای فروش گیفت کارت آمازون وجود ندارد.

انواع گیفت کارت آمازون

گیفت کارت‌های آمازون بسته به میزان شارژی که دارند، با یکدیگر متفاوت هستند. شما می‌توانید سفارش به ما از 1 الی 999 دلار گیفت کارت خود را شارژ کرده و از آن استفاده نمایید.

گیفت کارت آمازون

با گیفت کارت آمازون چه کالاهایی می‌توان خریداری کرد؟

اولین نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که از این نوع کارت تنها می‌توانید برای خرید از آمازون استفاده کنید. بنابراین شما قادر به خرید کالاهای زیر از آمازون با استفاده از گیفت کارت خواهید بود :

  • خرید کالای دیجیتال مانند کتاب الکترونیک
  • خرید نرم‌افزار برای سیستم عامل اندروید و سایر سیستم عامل‌ها
  • خرید انواع کالا

لازم به ذکر است که در ابتدا این نوع گیفت کارت توجه بسیاری از دانشجویان و اساتید را به خود جلب کرده بود. چرا که به راحتی می‌توانستند انواع کتاب و مقاله‌های مورد نیازشان را از این طریق خریداری نمایند.

قیمت گیفت کارت آمازون

همراهان عزیز قیمت گیفت کارت به شارژی بستگی دارد که شما مد نظر دارید. با توجه به این که این روزها شاهد نوسان زیادی در ارزش دلار هستیم، برای قیمت گرفتن می‌توانید از روش تبدیل ارز و یا شماره‌های موجود در سایت استفاده نمایید.

مزایای استفاده از گیفت کارت آمازون
  • هنگام خرید از آمازون با استفاده از این نوع کارت، نیازی به پرداخت کارمزد نیست.
  • مدت اعتبار کارت 1 سال بعد از تاریخ صدورش است.

همراهان عزیز، برای تهیه گیفت کارت آمازون حتماً فروشگاه‌های معتبر را انتخاب نمایید. چرا که در غیر این صورت احتمال تقلبی بودن کارت شما وجود دارد. در صورتی که آمازون نیز متوجه این مسئله شود نه تنها امکان خرید از آمازون را از شما می‌گیرد، بلکه حساب شما را مسدود می‌کند. به این ترتیب هزینه‌ای که برای خرید کارت پرداخته‌اید کاملاً از بین می‌رود.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا