گیفت کارت اپل ارزان 1399

اشتراک گذاری پست

اگر کاربری یکی از محصولات کمپانی اپل هستید، قطعاً برای استفاده از تمام ویژگی‌های کالایی که خریداری کرده‌اید، نیاز به گیفت کارت آیتونز دارید، فرقی نمی‌کند مک باشد یا تلفن هوشمند! در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه خرید گیفت کارت اپل ارزان و نحوه استفاده از آن را به شما عزیزان آموزش دهیم.

خرید گیفت کارت اپل ارزان

همان‌طور که گفته شد برای استفاده از برخی از امکانات محصولات اپل نیاز به پرداخت هزینه‌ای مختصر است. به عنوان مثال، خرید برنامه از اپ استور. برای استفاده از این قابلیت‌ها، روش‌های پرداخت مختلفی وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از :

ویزا کارت و مستر کارت از جمله مهم‌ترین کردیت کارت‌هایی هستند که در سطح جهان توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این وجود هنگامی که صحبت از اپل و استفاده از امکانات متنوعش می‌شود، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از گیفت کارت اپل ارزان استفاده کنند، به‌جای آنکه هزینه بیشتری برای استفاده از کارت‌های اعتباری بپردازند!

هرچند که با خرید یکی از انواع این کارت‌های اعتباری قادر به خرید از سایت‌های خارجی مختلفی خواهید بود، مانند خرید از آمازون، خرید از سوق، خرید از والمارت و … . اما اگر واقعاً نیازی به پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف مانند پرداخت سفارت، ثبت نام آزمون‌های تافل، آیلتس، GRE و … ندارید، شاید استفاده از گیفت کارت اپل ارزان گزینه بهتری برای شما باشد!

گیفت کارت اپل ارزان

خبر خوب این است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، کردیت کارت یا کارت هدیه  بسته به نیاز شخصیتان خریداری نمایید. برای ثبت درخواست خرید در سایت، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید :

قیمت گیفت کارت اپل ارزان چقدر است؟

مسلماً اولین سؤالی که برای مشتریان عزیز ایجاد می‌شود، این است که برای خرید گیفت کارت آیتونز چه مقدار باید هزینه پرداخت نماید. متأسفانه جواب دقیقی برای این سؤال وجود ندارد چرا که قیمت دلار روزبه‌روز در حال تغییر است. بنابراین اگر به دنبال قیمت گیفت کارت اپل هستید، می‌توانید در سایت وارد پنل کاربری‌تان شوید و با انتخاب میزان شارژ مورد نیازتان، از قیمت‌ها مطلع شوید.

شارژ گیفت کارت آیتونز چقدر است؟

در حال حاضر گیفت کارت‌هایی که توسط امید احمدیانی به فروش می‌رسد، 5، 10، 20 و 50 دلاری هستند.

از گیفت کارت آیتونز کجا می‌توان استفاده کرد؟

به طور کلی شما برای خرید هر محصولی که به مربوط به اپل می‌شود، می‌توانید از این کارت هدیه استفاده کنید. برخی از رایج‌ترین کاربردهای این گیفت کارت عبارت است از :

  • خرید از اپ iTunes
  • خرید از اپ Mac
  • خرید کتاب
  • پرداخت درون برنامه‌ای
  • خرید موسیقی
  • خرید مجله
  • خرید فیلم

گیفت کارت اپل ارزان

اضافه کردن گیفت کارت آیتونز به کیف پول اپل

بعد از خرید گیفت کارت آیتونز و تحویل اطلاعات این کارت از طریق ایمیل، نوبت به استفاده از آن می‌رسد.

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام استفاده از این کارت هدیه باید در نظر داشته باشید، این است که با همان اپل آی دی باید وارد سیستم شوید که گیفت کارت را با آن خریداری کرده‌اید! در غیر این صورت، قادر به استفاده از کارت هدیه نخواهید بود. پس حواستان را جمع کنید.

برای استفاده از گیفت کارت اپل ارزان پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا شارژ موجود در کارت را به کیف پول اپل انتقال دهید و از آن استفاده کنید. چرا که با انجام این کار به راحتی می‌توانید موجودی کارتتان را به راحتی چک کنید.

برای استفاده از گیفت کارت آیتونز می‌توانید از آموزش مرحله به مرحله زیر استفاده کنید:

  • برنامه اپ استور را باز کنید.
  • به انتهای صفحه رفته و گزینه Redemem را انتخاب کنید.
  • زیر گزینه Redeem کارت هدیه iTunes ، نماد برنامه Wallet و iTunes Pass را مشاهده خواهید کرد. گزینه Get Started را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه Add iTunes Pass to Wallet را انتخاب نمایید.

نکته مهم : فرقی نمی‌کند که گیفت کارت را در آیفون فعال می‌کنید یا مک! تا زمانی که از یک اپل آی دی یکسان استفاده می‌کنید، می‌توانید از این گیفت کارت در هر پلتفرمی استفاده کنید!

آموزش ریدیم کردن گیفت کارت اپل

  • مجدداً وارد برنامه اپ استور شوید.
  • به انتهای صفحه رفته و گزینه Redeem را انتخاب کنید.
  • گزینه Use Camera را انتخاب کرده و کد کارت هدیه را اسکن نمایید. (یا گزینه You can also enter the code manually را انتخاب کرده و به صورت دستی کد را وارد نمایید. با توجه به این که کارتی که خریداری می‌کنید فیزیکی نیست، باید از این روش استفاده کنید.)

به همین سادگی شما می‌توانید از گیفت کارت اپل ارزان که خریداری کرده‌اید استفاده کرده تا تجربه‌ای متفاوت از محصولات اپل داشته باشید. اگر هنگام ثبت درخواست خرید گیفت کارت آیتونز سؤالی داشتید، می‌توانید از طریق چت آنلاین یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا