گیفت کارت پلی استیشن چیست

اشتراک گذاری پست

همه ی افرادی که به بازی های ویدئویی علاقه دارند، با پلی استیشن آشنایی دارند. برخی بازی های قابل اجرا روی این کنسول باید به صورت اوریجینال خریداری شوند. برای خرید بازی های اوریجینال، از سایت های خارجی مثل استیم و اوریجین نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت. یکی از بهترین راه ها برای خرید بازی، استفاده از کارت های مجازی این سایت است که به آن ها گیفت کارت گفته می شود. در این مقاله با معرفی روش خرید گیفت کارت پلی استیشن همراه ما باشید.

گیفت کارت پلی استیشن

پلی استیشن علاوه بر کنسول بازی، یک پلتفرم عرضه کننده محصولات دیجیتال از جمله بازی های مخصوص همین کنسول، خرید لایسنس بازی و انواع نرم افزار است. کاربران مختلفی از این سایت خرید می کنند. به دلیل اینکه سیستم پرداخت با انواع کردیت کارت از کشور های مختلف ممکن است دشوار باشد یا شامل مالیات شود، پلی استیشن راه حلی برای سهولت خرید کاربران ارائه کرد. این راه حل امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن است. با این کارت های مجازی، کاربران ساده تر و کم هزینه تر می شود.

البته برای خرید Gift کارت پلی استیشن همچنان نیاز به ویزا کارت یا مستر کارت خواهد بود. یا می توانید از طریق پرداخت با پی پال نسبت به تهیه ی کارت هدیه این پلتفرم اقدام نمایید. در صورتی که به این متد های پرداخت ارزی دسترسی ندارید می توانید از گیفت کارت های ارائه شده توسط مجموعه فناوران امید استفاده کنید. به منظور ثبت درخواست از طریق دکمه ی زیر به صفحه ثبت نام منتقل شوید.

ثبت درخواست

توجه: گیفت کارت‌هایی که توسط فناوران امید به فروش می‌رسند، به صورت کارت هدیه فیزیکی نبوده و اطلاعات این کارت ها به صورت مجازی و از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می‌گردد. برای آشنایی با انواع کارت های مجازی ارائه شده توسط فناوران امید به لینک های زیر مراجعه کنید:

قیمت گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت های ارائه شده توسط مجموعه فناوران امید در قیمت های مشخص 10 یا 20 دلاری هستند. چنانچه قصد خرید کارت مجازی با مقادیر دیگری دارید می توانید از ویزا کارت های مجازی مجموعه استفاده نمایید.

گیفت کارت پلی استیشن

کاربرد های گیفت کارت پلی استیشن:

زمانی که شما این کارت ها را تهیه کنید، می توانید از تمامی محصولات این سایت خرید کنید. محصولاتی که در وبسایت پلی استیشن ارائه می شوند به صورت زیر هستند:

خرید لایسنس بازی های پلی استیشن

اولین و مهمترین کاری که با استفاده از کارت هدیه پلی استیشن می‌توانید انجام دهید، خرید آنلاین بازی و دانلود مستقیم آن روی کنسول است.

تماشای فیلم با پلی استیشن

برخلاف تصور بسیاری از افراد از پلی استیشن نه تنها برای بازی کردن بلکه برای تماشای فیلم نیز استفاده کرد. شما می‌توانید با استفاده از کارت پلی استیشن فیلم و یا سریال مورد علاقه‌ خود را دانلود کرده و از طریق کنسول تماشا کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

 

آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

در صورتی که قصد فعالسازی این کارت هدیه و شارژ حسابتان را دارید، می‌توانید از آموزش مرحله به مرحله‌ای این قسمت استفاده کنید:

  • وارد اکانت فروشگاه پلی استیشن شوید.
  • بعد از آن به انتهای صفحه آمده و گزینه Redeem Code را پیدا کرده و انتخاب نمایید.
  • در صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می شود، باید شماره کارت هدیه‌ای که خریداری کرده‌اید وارد نمایید.
  • به همین سادگی شارژ گیفت کارت خریداری شده به حسابتان انتقال داده شده و شارژ می شود.

نظرات و تجربیات خود را در رابطه با خرید گیفت کارت پلی استیشن از طریق ثبت دیدگاه، با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا