گیفت کارت پلی استیشن 1399

اشتراک گذاری پست

برای بازی با پلی استیشن اولین کاری که باید انجام دهید دانلود بازی مورد نظرتان است. با توجه به اینکه برای استفاده از برخی از بازی‌ها باید هزینه‌ای پرداخت شود، در این مقاله با معرفی روش خرید گیفت کارت پلی استیشن همراه ما باشید.

آموزش خرید گیفت کارت پلی استیشن

برای خرید این نوع کارت هدیه می‌توانید از خدمات ارزی امید احمدیانی استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر درخواست خرید گیفت کارت را در پنل کاربریتان در سایت ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات کارت را دریافت نمایید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

توجه: گیفت کارت‌هایی که توسط امید احمدیانی به فروش می‌رسند، به صورت کارت هدیه فیزیکی نبوده واطلاعاتش به صورت مجازی از طریق ایمیل برای شما عزیزان ارسال می‌گردد. سایر گیفت‌ کارت‌هایی که توسط مجموعه امید احمدیانی می‌توانید خریداری نمایید عبارت هستند از:

قیمت گیفت کارت پلی استیشتن چقدر است؟

در حال حاضر امید احمدیانی گیفت کارت‌هایی با شارژ ۱۰ و ۲۰ دلاری به فروش می‌رساند. با توجه به تغییر هر روز قیمت دلار، نمی‌توان قیمت مشخصی برای گیفت کارت پلی استیشن تعیین کرد. بنابراین برای قیمت گرفتن می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

از گیفت کارت پلی استیشن برای چه کاری می‌توان استفاده کرد؟

با خرید این کارت هدیه شما قادر انجام خریدهای زیر خواهید بود:

خرید بازی پلی استیشن

اولین و مهمترین کاری که با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید انجام دهید، خرید آنلاین بازی و دانلود مستقیم آن روی کنسول است.

تماشای فیلم با پلی استیشن

برخلاف تصور بسیاری از افراد از پلی استیشن نه تنها برای بازی کردن بلکه برای تماشای فیلم نیز استفاده کرد. شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن فیلم و یا سریال مورد علاقه‌تان را دانلود کرده و از طریق کنسول تماشا کنید.

پلی استیشن پلاس

اگر می‌خواهید از مزایای پلی استیشن پلاس استفاده کنید، می‌توانید از طریق این کارت هدیه اشتراک این سرویس را خریداری کرده و استفاده نمایید. (با خرید این سرویس هر ماه چند بازی رایگان دریافت کرده و از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوید. بنابراین اگر عاشق بازی کردن هستید، با خرید این اشتراک تا حد زیادی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. هزینه خرید اشتراک پلی استیشن پلاس ۵ دلار در ماه است.)

چرا باید گیفت کارت پلی استیشن خریداری کرد؟

همانطور که گفته شد با خرید گیفت کارت PlayStation می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید چرا که هنگامی که از این روش برای پرداخت هزینه خرید بازی و … استفاده کنید از تخفیف‌های ویژه‌ای استفاده می‌کنید. خصوصا اگر عاشق بازی کردن هستید و هر ماه هزینه زیادی برای خرید بازی پرداخت می‌کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

در صورتی که قصد فعالسازی این کارت هدیه و شارژ حسابتان را دارید، می‌توانید از آموزش مرحله به مرحله‌ای این قسمت استفاده کنید:

  • وارد اکانت فروشگاه پلی استیشن شوید.
  • بعد از آن به انتهای صفحه آمده و گزینه Redeem Code را پیدا کرده و انتخاب نمایید.
  • در صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می شود، باید شماره کارت هدیه‌ای که خریداری کرده‌اید وارد نمایید.
  • به همین سادگی شارژ گیفت کارت خریداری شده به حسابتان انتقال داده شده و شارژ می شود.

نکات مهمی که هنگام خرید گیفت کارت PlayStation باید بدانید

  • همان طور که گفته شده این گیفت کارت با شارژ ۱۰، ۲۰ دلاری و … به فروش می‌رسد. بنابراین به سایت‌هایی که این کارت‌ها را با قیمت کمتری می‌فروشند چندان اعتماد نکنید. چرا که احتمال تقلبی بودن اطلاعات کارت وجود دارد.
  • از یک زمان تنها یک فرد می‌تواند از کارت هدیه استفاده کند. بنابراین امکان استفاده همگانی از یک کارت نیست.

همراهان گرامی، در صورتی که هنگام ثبت سفارش خرید گیفت کارت پلی استیشن سوالی داشتید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا